Daniel
Július 28. szerda
A kezem ökölbe szorult ahogy megpillantottam Luke Fordot a szoba ablaknál állva. Alapból utáltam, de még meg is zavarta az újra kezdésünket Aprillel. Azt vártam, hogy April majd elküldi a fenébe, e-helyett felém fordult.
- Daniel, menj el –mondta, mire meghökkentem.
- Nem megyek sehova! Ő neki kell mennie --mutattam arra a baromra.
- Az én menyasszonyom, szóval ideje lépni! Örülj, hogy nem vagyok az a balhézós típus --komolyan arra játszik, hogy szarrá verjem?
- April veled meg szerintem megkell pár dolgot beszélnünk –mondta, mire megindultam felé, de April elállta az utamat. Apró kezét a mellkasomra simította, amitől magára vonta a figyelmemet.
- Menj el --kérte olyan őszinteséggel, ami szó szerint fájt.
- Nem akarok –mondtam, mint egy kisgyerek.
- Kérlek, menj el --sóhajtotta szakadozottan, amiből jól tudtam, hogy legszívesebben velem menekülne el a világ elől.
- Elmegyek, de írj majd –mondtam, mire aprót bólintott.
April
Amint Daniel kilépett a szobából, Luke belekezdett mintha megcsaltam volna.
- Még is mi volt ez? A mennyasszonyom vagy, April! --támadott le, mivel egyértelműen tartott Danieltől, és csak ezért nem kezdett el veszekedni velem előtte.
- Nem szerelemből fogok hozzád menni és ezt te is tudod –sóhajtottam a falnak dőlve.
- Régen szerettél --nézett rám dühösen.
- Az régen volt! Régen egy idióta voltam –közöltem, mire dühösen fújtatott egyet.
- Cseszheted kit szeretsz, mert hozzám fogsz jönni és nem ehhez a harmincas pasashoz! Nem is értem mi eszel rajta –morogta, majd bőröndjéhez lépett.
- Egyedül anyáék miatt megyek hozzád, remélem ezt felfogtad --morogtam majd figyeltem ahogy a bőröndje cipzárjához nyúl.
- Még is mit csinálsz? Nem maradhatsz itt! --néztem őt kiakadva.
- De igen, itt maradok veled végül is én vagyok a vőlegényed nemde? --a türelmem teljesen elfogyott, és azt hittem azonnal felrobbanok.
- Azonnal menj el --szóltam rá, mire felegyenesedett és közvetlen elém lépett.
- Ha így játszunk, akkor tudd meg, hogy én vagyok a főnök, April... És tudod bármit is fogsz mondani a szüleidnek, ők nekem fognak hinni --sosem beszélt így hozzám, és tagadhatatlanul megrémisztett.
Július 29. csütörtök
A paddockba sétáltam Lukeal az oldalamon, és szinte feszengtem egész idő alatt. Pierrenek nem mondtam el, hogy itt van és tartottam a reakciójától, mivel az esküvő hallattán is már kiakadt. A kis irodámhoz mentünk és ahogy letettem a holmimat, az idegesítő srác felé néztem.
- Ugye tudod, hogy én itt dolgozom? –kérdeztem, mire vállat vont.
- Nem fogok gondolom annyira zavarni --ült le egy üres székre. Szőke hajába annyi zselé volt, hogy még a gyomrom is felkavarodott.
- Remek –sóhajtottam, és pont ahogy a tabletet a kezembe vettem Norris berontott.
- Megjöttem, April --jelentette be, mint egy kisgyerek és ledobta magát a velem szembe lévő székre. Ezek után pedig azonnal észrevette a mögöttem ülő Luke-ot, aki pont a sarokban helyezkedett el.
- Te vagy Luke? –kérdezte, mire zavartan lehajtottam a fejem. Még hogy a fiúk nem pletykásak!
- Lando, hol is hagytuk abba? --tereltem a témát.
- Örülök, hogy ekkora hírnevem van itt --szólalt meg mögöttem, mint egy szellem.
- Nehogy azt hidd, hogy jót lehet hallani rólad --kötött bele a McLaren ruhában ülő srác.
- Lando, kérlek --néztem rá, mire az idegesen nézett vissza rám. Úgy védte a barátait, mint egy mini pitbull.
- Mivel van jogom hozzá így közlöm, hogy nem szeretnék előtte beszélni --mutatott gyerekesen Lukera.
- Kimennél? --fordultam hátra, mire a szőke sráccal farkasszemet kellett néznem mire felállt. Szó nélkül hűvös tekintettel kilépett a helységből, mire végre Landoval elkezdhettem az interjút. Örültem amiért nem kezdett el okoskodni, vagy Danielről beszélni, egyszerűen csak ledaráltuk a beszélgetést, aztán már el is haladt az idő.
Délutánra majdnem mindenkivel végeztem, ezért úgy döntöttem kiülök a lelátóra a laptopommal és a tableten lévő anyaggal, majd írni kezdtem. Szerencsére reggel óta nem láttam Luke-ot és olyan szinten nem is érdekelt, hogy örültem amíg nem látom. Lando fejezetét írtam, amikor hirtelen felért valaki a lépcsőn. Daniel pilóta ruhában közeledett felém. A mellkasomban melegség keletkezett, de az arcomba is ahogy eszembe jutott mit is műveltünk tegnap a folyosón.
- Szia --ült le mellém.
- Szia --motyogtam.
- Hol van a pasid? --kérdezte azonnal, mire felsóhajtottam.
- Nem tudom --vallottam be.
- Elküldted a fenébe? --éreztem a hangján a reménykedést, amitől a szívem megfájdult.
- Nem.
- Nem hiszem el! Tegnapi után, hogy lehetsz még midig vele? --akadt ki, mire lecsuktam a laptopomat.
- A tegnapi csak egy botlás volt --mondtam ki, de legszívesebben visszaszívtam volna azonnal. Láttam Danielen, hogy ez most mennyire rosszul esett neki.
- Botlás mi? April, nem mehetsz hozzá! --annyira egyszerűnek hitte ezt az egészet, pedig nem volt az.
- De hozzá fogok menni, és nem állíthatsz meg --álltam fel, és a cuccaimmal azonnal elindultam a székek előtt.
Kitegyem még ma a folytatást? :D
Instagram: mihalikdkamilla_iroioldal
CZYTASZ
Egy apró lépés feléd D. R BEFEJEZETT
FanfictionApril Morgen nem rég fejezte be tanulmányait. A lány nagy álma, hogy elismert író lehessen és bár homályosnak látja jövőjét, adódik számára egy nagyszerű lehetőség. Megírhatja a 2021-es Formula 1 könyvet. Aprilnek ez egy nagy lehetőség, és semmi más...