15.Bölüm

70.5K 2K 272
                                    

📍Oy sınırımız var bu kez, 100 oyla yeni bölüm gelir :)

"Dilayda?"

İçeri girdiklerinde Erzen çatık kaşlarıyla üzerimi süzdü, dekoltemde takılı kaldı ardından bakışlarını yüzüme çevirdi. "Sen niye açıyorsun kapıyı? Neriman yok mu?"

"İşi vardı ben açtım." dedim sakince. Gözlerim onun arkasında duran kadına kaydı. Üzerini çıkarıyordu. Göz göze geldiğimizde ona tek kaşımı kaldırarak baktım. Yanakları kızardı, bakışlarını kaçırdı.

Utanmış mıydı?

Bu hali bana birini hatırlattı.

Erzen yanıma sokulduğunda tıslayarak nefesini yüzüme vurdu. "Bu halde mi açıyosun kapıyı?" diyerek ellerimi sabahlığımı çekiştirerek dekoltemi kapattı.

Yutkundum. Elimdeki kaseyi vestiyerin üstüne bırakarak yüzüne döndüm. "Sen sanmıştım, karşılarsam seni hoşuna gider diye düşündüm." Erzen bir şey demezken kadın konuştu arkadan.

"Erzen ben çalışma odasına geçeyim, bilgisayardaki raporları işlemeye başlarım."

Kadına sert bakışlar attım.

Erzen ona bir şey demezken kadın eline çantasını alarak sırtını döndü ve gözden kayboldu. Kadını izlemeyi bırakıp Erzen'e döndüm. Bakışlarımız buluştuğunda konuştu. "Gaye. Sana bahsettiğim iş arkadaşım. Erkan'dan farkı yoktur benim için."

Dudaklarımı büzerek kollarımı onun omzuna ensesine doğru sardım, sarıldım. Dudaklarını öperken geri çekildim. "Kim olduğu umrumda değil... Ben sadece..." Dudaklarına baktım anlık. "Seni özledim." Dudakları kıvrıldı. "Hım, demek beni özledin?"

"Hıhım. Erken de geldin..."Boynuna sokuldum. "Seni sevmek istiyorum."

Güldü. "Şirkette çalışmamızı gerektirecek bir durum değil, o yüzden evden çalışacağız," Beni çekip yanaklarımı avuçladı. "Ayrıca, biraz daha özleyeceksin beni güzelim." Kaşlarım anında çatılırken ona sorgulayıcı bakışlar attım. "Neden?"

"Önemli bir ihale var, bu gece çalışıyor olacağız."

"Tüm gece?" Başıyla onayladı.

Durdum.

Erzen ve o kadın...

Bu gece?

Beraber?

Çalışıyor olacaklardı?

SİKTİR!

"Demek çalışacaksınız, iyi." Geri çekilerek vestiyerin üzerine koyduğum tatlımı elime alıp hırsla kaşıkladım. "Kolay gelsin size." diyerek yanımdan geçeceğim sırada kolumdan tutarak durdurdu beni. "Bana tavır alma güzelim sadece çalışacağımızı biliyorsun."

"Umrumda değil Erzen." diyerek yanından sıyrılıp asansöre bindim. Kata geldiğimde yatağın yanındaki sallanan koltuğa geçip uzandım. Çıplak bacaklarım sabahlığımdan kayıp firar etmişti. Hırsla tatlıyı kaşıklayıp ağzıma sokarken orman deniz karışımı olan manzaraya verdim kendimi.

Gördüklerim manzara değildi elbet!

O kadındı!

Aşağıda daha demin olanlar ve benim kafayı yiyecek olmam?

Kafamı iki yan sallayarak hırsla tatlıdan bir kaşık daha aldım.

Üstüm çamur olmuş vaziyette kapıda dikilirken yanıma birinin geldiğini hissettim. İlayda'ydı. Omzuma dokundu. "Dilayda ne oldu sana?"

Doksan Dokuz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin