TANITIM🎉

135 32 70
                                    

ÖNCELLİKLE MERHABA GENÇ OKUYUCULARIM,KAFAM'DA EN YATKIN OLAN KURGUMU YAZIYORUM VE BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM😁❤️
BU SÜREÇTE HEP BANA DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.💙

BAŞLAMA TARİHİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ🤭

İYİ OKUMALAR DİLERİM🙃

KİTABIN TANITIM VİDEOSU YUKARDA İZLEYEBİLİRSİNİZ👆

****

Ben herşeye rağmen bütün zorluklara göğüs geren bir gencim adım Alya,Alya okay 19 yaşında üniversite öğrencisiyim , hayatım'da pek çok dönüm noktası oldu,Çoçuktum küçüktüm ben,ama artık büyüdüm...

Her şey zamanla değişse de ailenin yanına gelmemenin etkisi hala aynı, açık yaraya basılan tuz misali. Kabuğum makyajlı, ağzımda yapay bir gülümseme ve beraberinde gelen benden çıktığına şaşırdığım yüksek bir kahkaha. Bu ses kimin? Ben neredeyim?

Ben bir bilinmezdeyim ,Bazen kusura bakmamız lazım bazen darılmamız lazım,bazen silmemiz lazım,hayatın kanunu bu,Ailemde beni sildi beni bırakıp gittiler...

Ama ben ayaklarımın üstün'de durmayı başardım.

Ne arkadaş ne de sevgili. Insanı önce ailesi sevmeli. Yoksa bir yanı hep eksik kalıyor.
Ne olursa olsun hep Anne ve Baba sevgisini muhtaç bir çoçuk gibi kalıcam..

İçim öyle yanıyor ki, sanki bütün bütün
Sevdiğim herkes ölmüş. bir ben sağ çıkmışım gibi,ama Ne olursa olsun Herkes bir şekilde yoluna devam ediyor, ben yolun sonunu görmüş ama başka bir yola başlayamamış ve güvenimi herkese kaybetmiş gibiyim.

Düşünsenize Evinde, ailenle birliktesin sıcacık bir çay ve sana dünyaları veren güzel kokulu kitapların var. Hayallerin, ve yine de açık bir çayın...İnsan başka ne ister ki.Çok mu şey istemişim ,İmkansız mı?Evet benim için imkansız bir hayal...

Tek birşey söylicem,

Öldüğüm zaman hiç kimseye bir kırgınlığım kalmayacak ama içimde hep bir soru kalacak

Neden bana bunları yaşatıp, bıraktınız beni ?

Nedir benim suçum doğmak mı?Yoksa onların çoçuğu olmak mı?Değişiyor yıllar, ama aynı acılar,Güçlüyüm artık,ama mutlu değilim.

****     *Yakın ışıkları biz geldik*

                 *RUHUMDAKİ HASAR*                  Maceramız başlasın:)***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 *RUHUMDAKİ HASAR*
                  Maceramız başlasın:)
***

Başlangıç olarak nasıl buldunuz?🧐

Başka bir bölüm'de görüşmek üzere kendinize iyi bakın hoşçakalın❤️

RUHUMDAKİ HASARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin