יש בפרק קטעי (not safe for work) nsfw יענו קטעים קצת מיניים אז כאילו שתדעו אם אתם צריכים אזהרה מראש או משהו אז הינה האזהרה
-"אתם צמד סוכנים כושלים שלא יודעים לבצע משימות!" קולו של ג'פרי בקע מן הדליקורט של הארי, "היה לכם את כל המשאבים לצידכם אתמול אבל התעקשתם לעשות הכל לבד והרסתם את כל המבצע!" קול חבטה נשמע המעיד על כך שדפק את אגרופו בשולחן בכעס.
אבל למרבה האירוניה, הארי ולואי בכלל לא הקשיבו לו. האמת על הבוס כבר התגלתה, ולא הייתה שום סיבה שימשיכו בהצגה הזו שגם ככה לא הפריעה להם יותר מידי.
הם היו בדירתם במלון לאחר שלילה שעבר עברו בדיקות רבות בצוותי רפואה וחוו לא מעט דחיפות מכתבי עיתונים שבאו לסקר את האירוע ולחפש תשובות. לואי בעצמו כמעט התפתה להגשים את חלומו ולהתראיין לטלוויזיה, אך בסופו של דבר נאלץ רק לנופף למצלמה ולצעוק "היי אמא!" מבלי לענות לאף אחת מהשאלות שנזרקו לעברו."בושה וחרפה!" הוא קרא בזמן ששניהם שכבו על מיטה זה לצד זה בשלווה.
"איזה נוף יפה יש מפה" הארי אמר בהשתהות אל עבר החלון הרחב שהשקיף אל יופייה הייחודי של צרפת.
לואי חייך. "אם לא היית עסוק בלבהות לי בתחת אולי היית שם לב אליו לפניכן" הקניט אותו בחיבה בעודו יושב מחובק תחת זרועותיו. השמש זרעה בשמיים הבהירים וחיממה אותם בנעימות.
"מה לעשות שהתחת שלך כזה מושך?" הוא החליק את ידו אל אחוריו ולחץ בשובבות.
"אתם מביישים את המוסד!" קולו הנוזף של ג'פרי המשיך ברקע.
לואי קפץ למגעו והתפתל כשהארי החל לשחק עם קצה הבוקסר בהתלבטות. "אלוהים.." הוא קבר את ראשו בחזהו בזמן שהארי המשיך לגרות אותו בחיוך.
"לא אלוהים, הארי סטיילס" הארי השיב בקול יציב, "למרות שזה קרוב מספיק" צחקק.
לואי נשך את שפתיו, "אם אתה רוצה לעשות משהו פשוט תעשה אותו" הוא ניסה לקטוע את רצף ההתגרויות שלו בו ולא העז להרים את מבטו. היה בזה משהו מביך ונעים בו זמנית.
הארי העמיק את ידו אל תוך הבגד, "אתה רוצה שאני אעשה משהו?" שאל בערמומיות.
הוא לא מצמץ פעמיים, "למען השם כן" התחנן.
"לא רק שהם ברחו עם התכשיטים אלא גם שאין לנו שום מידע לאן הם ברחו איתם!".
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?