Artık Ünüversiteliyiz ☺

1.7K 70 6
                                    

Bu bölümde sizlere karakterleri tanıtacağım eksikliklerim olabilir. Yorumlarınızda belirtirseniz sevinirim.

EYLÜL: ANA KARAKTER
YAĞMUR: EYLÜLÜN EN YAKIN ARKADAŞI
NADİDE SULTAN: EYLÜLÜN ANNESİ
NEVİN HANIM: YAĞMURUN ANNESİ
AHMET BEY: YAĞMURUN BABASI
HALDUN AMCA: EYLÜLÜN BABASININ EN YAKIN ARKADAŞI AYNI ZAMANDA İSTANBULDA Kİ ŞİRKETİN PATRONU

Açıklanmasını istediğiniz herhangi bir konu olursa yorumda belirtmeniz yeterli. İyi okumalar

Uçaktan Yağmurla birlikte indik. Yağmur biraz daha iyiydi. O, Nevin teyzeyi aradı bende Nadide sultanı aradım uçaktan indiğimizi haber verdik. Valizlerimizi almak üzere beklemeye başladık. Evet pemebe ve sarı valiz benimkiler gelmişti. Yağmurun henüz bir valizi geldi diğerini uzun süre bekledik. Herneyse diğer valizi de aldıktan sonra çıkışa doğru ilerledik.

-Biraz daha iyi misin bakalım Yağmur hanım :))

Eylül dalga geçmesene zaten üzerini de mahvettim neyse ki her zaman olduğu gibi yedek kıyafet almayı ihmal etmemişin yoksa gün boyu berbat gezerdin :D

- Haklısın, bak Haldun amca gelmiş orada bizi bekliyor. Bir an önce dinlenmek istiyorum. Ve de yeni evimizle tanışmak :))

Aynı şekilde bende öyle bir heyecanlandım.

Haldun amca : Merhaba kızlar İstanbula hoşgeldiniz yolculuk nasıl geçti bakalım?
Yağmurla birbirimize bakıp kahkaha attık. Güzeldi Haldun amca güzeldi dedik :D

- Tanıştırayım arkadaşım Yağmur.

Haldun amca : Tanıştığıma memnun oldum kızım.

Yağmur : Bende Haldun amca diyerek gülümsedi.

Haldun amca : Haydin bakalım arabaya "

Haldun amcanın gösterdiği arabaya doğru ilerledik yağmurla birlikte. Valizleri bagaja yerleştirdikten sonra yeni evimize doğru yolculuğumuz başladı. Aslında çok merak ediyordum ama güzel olacağından emindim. Annemin zevkine her zaman güvenmişimdir.

Yağmur: Ay Eylül bir an önce yerleşmek istiyorum evimize. Seninle o evi doldurmak sonra beraber yemekler yapmak istiyorum ah salak şey seninle İstanbulda beraber olabildiğim için çok şanslıyım artık her gün farklı bir macera yaşamaya hazırlamalıyım kendimi senin nasıl bir deli oldugunu benden iyi kimse bilemez :D

-Hahahahah tabi canım benden başka hangi deli seninle gelmeyi kabul ederdi zaten ,diye dalgaya vurdum.

Araba durduğunda yeni evimizle karşı karşıyaydık. Burası iki katlı villaların oldugu küçük bir site gibi bir yerdi :)) ve evimiz şahane gözüküyordu. Haldun amcaya teşekkür ettikten sonra o işine gitti.

Yağmurla birbirimize bakarak pislik gülüşümüzü yaptık elbette bu evde bol maceralar yaşayacaktık. Büyük bahçeli,büyük havuzu olan yeşilliklerle çevrili beyaz bir evdi burası. Annemin zsvkine güvenmekte haklıydık.

Ee yağmur nasıl buldun evimizi diye sırıttım :D

- Eylül burası harika Nadide teyze tam anlamıyla mükemmel çok teşekkür ettiğimi söylersin.

Tamam söylerim hadi bir an önce evimize girelim dedim. Çatlak kız ya çok enerji doluydu Yağmur, benim ikinci ailemdi o ve annemden sonra en çok sevdiğim kişiydi Yağmur.

" Şu anlık öyleydi ama Eylül hanım :D nerden tahmin edebilirdin ki ileride ruh öküzünün çıkabileceğini :)) "

Evimize girdiğimizde direk tepinmeye başladık bu ev harikaydı. Üst katta üç oda , ve kocaman bir teras vardı. Alt katta ise geniş bir salon, salonla bütün bir mutfak, iki tane boş oda ve bir tanede banyomuz vardı. Yağmurla birlikte çığlık atıp dans ediyorduk sevincimizden ne yorgunluğumuz kalmıştı ne de başka bir düşüncemiz.

Bu ev tam anlamıyla şahane Eylül hemen Nadide teyzeyi aramalıyız.

Yağmurun da hatırlatmasıyla annemi aramaya karar verdik büyük bir teşekkürü haketmişti. Telefonumu hoparlöre almıştım Alo anne nasılsın biz eve geldik şuan ,anne sen tam anlamıyla bir harikasın çok seviyoruz seni , Evet Nadide teyze sen tam bir harikasın çok teşekkür ederiz yine farkını konuşturmuşun çok öpüyoruz seni diye bağırdı benim çatlak. Bende gülümsedim evet anne sen bir harikasın diye bağırdım bende.
Nadide Sultan : Ay abartmayın kızlar ne demek siz benim canlarımsınız. Mutlu olduysanız ne şahane benim de istediğim sizin mutlu olmanızdı bunu başardığıma inanıyorum dedi.

Biz tabikide diye devam ettirdik konuşmayı.

Nadide Sultan: Güzeller benim kapatmam lazım bir toplantıya katılmam gerek sizinseviyorum çok çok öpüldünüz ilk günden bir yaramazlık yapmayın ayrıca hergün bizi aramayı sakın unutmayın bozuşuruz sonra  dedi.

Yağmurla aynı anda " Tamam bizde seni çok seviyoruz çok çok da öpüyoruz diye bağırdık. " ve telefou kapattık.

Telefonu koltuğa fırlatıp birbirimize sarıldık. Neyse Yağmur kıçlarımızı kaldırıp valizleri yerleştirmenin vakti geldi sonra duş alır bir güzel uyuruz. Sabah erkenden Ünüversiteye kaydımızı yaptırmaya gideceğiz, dedim. Yağmurda haklısın anlamında başını salladı ve odalarımıza doğru ilerledsik.

YAĞMURUN AĞZINDAN :

Odam inanılmaz derecede büyük ve güzeldi yatak çift kişilikti,konsol ,boy aynası ,koltuk ve odamın içinde ayrıyeten bir giyisi odası vardı ah Nadide teyzeye ne desek az hem Eylül hem Nadide teyze canlarımdan öteydi. Hele o sevimli arkadaşım çok seviyordum onu. Eylül çok güzel bir kızdı benim gözümde uzun boylu fiziği çok güzel ,uzun siyah dalgalı saçları olan harika biriydi. Ve benim en değerlim.

Kıyafetlerimi yerleştirmiştim ve duş almam üzere banyoya girdim.

EYLÜLÜN AĞZINDAN :

Ah Nadide sultan annelerin en düşüncelisi odamı nasılda güzel hazırlatmış. Ve iki gün içinde bu hâle getirmişti sonuçta izin alanı kaç gün geçmişti ki. En çok vaktimi geçirdigim yer ah işte giyisi odası, bu odada ki dolap oldukça büyüktü ve dolabın içinin neredeyse hepsi doluydu. Birde kıyafetlerim eklenince tasıyordu bile. Ya ben annelerin en bestine sahibim diye düşünürken son elbisemi de askıya astım. Duşa girmek için banyoya girdim. Dustan çıkıp pijamalarımı giydim tam yatağa yatıyordum ki kapıdan içeri çatlak arkadaşım Yağmur daldı .
İyi geceler demeye geldim kuzucum diye gülümsedi. Ve yanağıma kocaman sulu bir öpücük kondurdu. Bende ona sarılıp öptüm. Kapıyı kapattıktan sonra yastıga başımı koydum. Seviyordum bu kızı deli doluydu.

Alarımın sesiyle uyandım bugün kaydımızı yaptırmak için yeni okulumuza gidecektik hemen dolabıma doğru yöneldim ve kırmızı elbisemi seçtim saçlarımı serbest bıraktım ve hafif bir makyaj yaptım. Altına beyaz konverslerimi giymeye karar verdim yaşım 19 du ama hâla biraz çocuk ruhluydum. Son olarak da parfüm sıktıktan sonra aşağıya indim. Yağmur çoktan aşagıya inmişti bile dar jean pantolonu ve beyaz salaş gömleğini giymişti ah cok güzel olmuşun be yağmur diye bağırdım :))

O da bana bakarak ıslık çaldı ve asıl Eylül hanıma bak sen kızım ilk günden okulda ki çocukların aklını başından mı alacaksın dedi ve ikimiz de aynı anda kahkaha attık.
Neyse hadi sen hazırlanırken Haldun amca aradı araba göndermis kapının önünde bizi bekliyor bir an önce çıksak iyi edersin dedi Yağmur.

Yağmura gülümseyip hadi o zaman ne duruyoruz dedim arabaya bindim evet burası büyük harika özel bir ünüversiteydi. İstanbul hukuk fakültesi ah sonunda hayallerimize kavuşacaktık. Ögrenci işlerimizi halletmek üzere  yürümeye başladık uzunca bir kuyruk vardı burada. Nihayet sıra bize geldiğinde odaya girdik. Müdürle konuşup işlemleri hallettik tam ödemeyi yapacaktık ki odaya birinin girmesiyle kafamı çevirdim kafamı çevirmemle büyük bir şaşkınlığa uğradım.

HOŞUNUZA GİTTİĞİNİ UMUYORUM İNŞALLAH BEĞENMİŞİNİZDİR ☺

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin