6. Bölüm

154 49 0
                                    

Selamlar yine benn ve yine her ne kadar olmadığını düşündüğüm kitabım. Neden olmadığını düşündüğümü sormayın bilmiyorum. Sanırım hayallerimi yazmadığım için. Ama bir kitap daha yazmayı düşünüyorum ve onda tamamen benim hayalim olucak. Ona ne zaman başlarım bilmiyorum ;)

Neyse size iyi okumalarrr

Sabah gözüme vuran ışıkla uyandım. Siktir. Yanımda Enes vardı. Aklıma İlker beyin geleceği gelince hemen ayağa fırladım. Enes de bu hareketimle hemen oturur pozisyona geçti. Tabi ani herketi yüzünden yarası acımıştı. Acıyla yüzünü buruşturdu.

"İyi misin? Öf salak mıyım ben öyle kalkıp seni korkutuyorum. Acıyor mu?"

"Hayır. Saat kaç?"

"Bilmiyorum." komidinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım. "10:30" onaylayan mırıltılar çıkartıp yatakta rahat bir pozisyon aldı. Dur bi dakika. Rahat pozisyon aldı derken?

"Rahat etmedin mi gece?"

"Yoo ne alaka."

"Yatış şeklini değiştirdin de."

"Yok rahattım. Hatta hiç bu kadar rahat olmamıştım." dediği şeye  gülümsedim. Acaba gerçekten seviyor muydum onu? Sevsem bile o beni arkadaşı olarak görüyor ama. Yani bu imkansız gibi bir şey galiba. Ama ya seviyorsa? Salak mısın Leyla. Niye sevsin seni?

''Şşşt alooo daldın gittin kızım."

"Efendim?"

"Diyorum ki geliyorlarmış babamgil."

"Tamam."

"Noldu sana?"

"Yok bir şey."

"Tamam."

...

Enes hastaneden çıkıp evine gitti beni de bırakmak istediler ama bir işimin olduğunu söyleyip onları nazikçe reddettim. Aslında bir işim yoktu. Sadece kafa dinlemek istiyordum. Kafam allak bullak olmuştu. Kafamı dağıtmak için her zaman geldiğim yer de bir kaç çocuk vardı benim yaşlarımda. Onlara takılmadan bir çardağa oturdum ve kulaklıklarımı takip müzik dinlemeye başladım. Çocuklar gelip yanıma oturduğunda onlara ters ters baktım.

"Naber?"

"Sanane."

"Aaa ama bebeğim böyle yapma yani şurada iki sohbet edeceğiz insan gibi."

"O zaman git de karşıma insan olan birini getir onunla konuşayım. Malum hayvan dilinden pek anlamam."

"Öyle ölmez füze atsaydın keşke."

"Kesin lan sesinizi. Bana bak kızım benle iyi geçineceksin yoksa senin için iyi olmaz."

"Allah allah nolur anlatsana biraz bana." üzerime yürümeye başladığında hemen ayağa kalktım. Arkadaşları hiç bir şey yapmazken üzerime yürüyen kolumdan tuttu ve beni kendine çekti. Çok yakındık. Ve hissediyordum o şeyi. Çocuk başını bana eğerken arkadan birisi onu çekti ve yumruğu gömdü. Çocuk başka tarafa giderken biri daha yumruk attı. Siktir. Abim, Burak ve Barış buradalardı. Çocukla oynar gibi yumruk atıyorlardı sırayla. Barış'ın gözleri arkadaşlarına kaydığında onlar da kaçtı.

"Bir daha bu kıza dokunursan seni öldürürüm."

@barisbennn


"Hocanın vereceği ödevi seveyim ben."

"827 beğeni"
"287 yorum"

Hello gençlik I am the Ayben.
Yeni bir bölümle selam.
Acaba sondaki cümleyi kim dedii.
Diğer bölümde göreceğiz.
İyi geceler öpüldünüz canlar.

ANONİMİM •Yarı Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin