Multimedya: Eymen
Oy ve yorum yapmayı unutmayınız iyi okumalar.
***
"Mazinin karanlığı bitmez gölge gibi peşinde dolanır."
***
Yok olmayı istedim insan hiç yok olmayı ister mi? Ben olduğum yerde yer yarılsa da içine düşseydim diye dua ettim. Hiç beklemediğim bir anda beklemediğim her şey dan diye olmaya o kadar müsaitti ki, resmen eşek şansı vardı bende.
Eymen ile ikimizde olduğumuz yerde dururken ben çoktan dönmüş karşımda korkudan titreyen adama bakıyordum. Muhtemelen beni ölü sandığı için böyle kanlı canlı karşısında görünce kalp krizi falan geçiriyordu korkudan.
Dudaklarımı ısırdım, içimde yakalanmanın verdiği panik dalgası büyürken Eymenle bakıştım, kötü bir şey yapmazdı öyle değil mi? Karşımda korkudan titreyen adama döndü tekrar bakışlarım gözlerini sonuna kadar açmış bana dehşetle bakıyorken yutkundum ve yavaşça yanına ilerledim.
Bu adam Derinin sevgilisi Gökhan'dan başkası değildi. "Gökhan iyi misin?"tepki vermediğinde daha çok korkmuştum, Eymen'e döndüğümde yutkundum gözlerinde öyle bir öfke vardı ki sıçtığımın resmiydi işte.
Tekrar Gökhan'a dönüp kollarından tutup silkeledim. "Ya hortlak görmüş gibi bakmasana!"
"Ya sen öl- öl- öldün!"korkudan dili tutuldu kekeme oldu ya çocuk.
"Gökhan ölmedim bana bak!"birkaç adım sendelediğinde kollarından tuttum. "Ay ölmedim diyorum Gökhan kendine gel!"
"Ne demek ölmedim gömdük biz seni!"
"Ya o başkasıydı."gözleri tekrar dehşetle açıldı.
"Bana bak sen mi öldürdün yoksa?"sinirle bir tokat attım.
"Saçmalama be katil miyim ben!"gözleri bir Eymen'e gitti bir bana döndü ve yutkundu.
"Ya sen ne biçim bir insansın baban ne hale geldi adam bir günde çöktü kardeşin içine kapandı aile dağıldı bildiğin nasıl bir kara vicdanlısın kızım sen hepimiz ne kadar üzüldük!"
"Bilmiyor muyum ben ya benim vicdanım sızlamıyor mu? Ama başka bir seçeneğim yoktu ne yapayım, karnımda bebek senin o göt arkadaşın beni ortada bırakmış babam öğrense gebertecek."
"Derin biliyor mu?"
"Evet."ellerini tuttuğumda yutkundum. "Ya bak Gökhan ne olur bak ne istersen yaparım yalvarırım bak kimseye bir şey deme ne olursun."yalvarır gibi bakan gözlerime baktığında sıkıntıyla bir nefes verdi.
"Tamam söylemeyeceğim."büyük bir mutlulukla ona sarıldığımda o bana sarılmamıştı haklı olarak öfkeliydi tabi.
"Çok teşekkür ederim Gökhan."
"Bu adamla her ne halt yiyorsan beni bulaştırma yeter."
"Tamam söz veriyorum."
"İyi görüşürüz o zaman gidip bir Derin Hanımla görüşeceğim ben."sinirliydi sanırım Derini arayıp önden uyarsam iyi olacaktı. Gökhan Eymen'e bir kere daha baktığında ilerledi, evet Eymen benim asıl meselem sanırım bir daha asla beni buraya getirmeyecek.
"Sana arabadan inme demiştim öyle değil mi!"arkamdaki sert sesini duyduğumda dudağımı ısırdım.
"Sadece birkaç saniye yanına geliyor-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
ChickLit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...