(Arkadaşlar multimedia Adam ın gözleri ve saçları pembe gibi. Aslında o kumral ve kahve olacak sadece yanlış karartmayla ss alınmış)
Liu: Tanıştığımıza memnun oldum. Buraya yeni talındık ve yakında sokağın 3 sokak ötedeki okula başlıcağız...
Adam: Ah ne güzel! Bende o okula gidiyorum. Jeff kaça gidiyorsun?
Jeff: liseye geçtim...
Adam: Bende. Eğer sınıfıma düşersen yanım boş istersen oturabilirsin...
Jeff kafasını salladı. Ve selamlaşıp okula gittim. Pek sevilen biri değildim ve dışlanırdım çoğunlukla. Arkadaşlarım vardı ama dediğim gibi "dı". Hepsi beni sattı. Yani yalnız en arka köşede yakılıyorum diyelim. Sınıfıma girip kendi sırama oturdum ve kafamı kollarımın arasına gömdüm. Yaklaşık yarım saat uyumuş olmam lazımki kalktığımda zil çalmak üzereydi. Hemen tahtadaki şeyleri anladım ve bazı sorular sorup tüm dersi 5 dk bitirip dışarı çıktım. Birden önceden dikkatimi çekmemiş bi kız gördüm. Bu kız diğer sınıftandı. Bana çok güzel göründü. Ama tüm düşüncelerimi dağıtan başka bir şey gördüm. Bu Jeff di. Bana yaklaştı ve...
Jeff: Bana sınıfını göstersene.
Adam: Tabi...
Sınıfa götürdüğümde zil çalmıştı. Okulu tamamen gezdiğimize inanamıyordum. Bu okul biraz büyüktür ve ilk kez bu kadar iyi bir gezi yaptım. Sınıfa girdik. Hemen sırama geçtim ve onda yanıma oturdu. Üstünde ona pek yakışmadığını düşündüğüm bir gömlek giymişti. Hoca sınıfa girdi. Ben yine kafamı gömdüm. Hayat çok sıkıcıydı, hiç bir şeye adam gibi karar veremezsin. Çünkü kararın birazcık bile yanlış olursa çok acı çekersin. Mesela annen aşırı hız yaptığında ona yavaşla demelisin. Yoksa kaza yapabilir ve sizi bulan insanlar senin gözünün önünde küçük erkek kardeşine hamile annene ve ablan tecavüz eder ve onların boğazlarını keser.... Evet hayatımın en büyük 1. Hatası annemi orda durdurmamaktı. Gözümden yaş geldiğini hissettim. Bu uzun zamandır olmuyordu. Jeff beni dürttü.
Jeff: Hoca girdi Adam....
Adam: Ne yapayım zaten tekrar dersi....
Jeff: Bişi mi oldu Adam?
Ona başımdan geçenleri tek tek anlattım. Gözlerimden akan yaşlara direnecek gücümün kalmaması umrumda değildi. Hocamın bana baktığını görmemiştim fakat tahmin etmiştim.
Hoca: Adam....biraz hava almak ister misin?