Bu Jeff miydi?! İnanamıyordum! Ona ne olmuştu! Saçları siyah olmuş ve yüzü bembeyaz olmuştu. Zaten soluk olan teni hepten hayalet gibi görünüyordu. Ve göz kapaklarının bir kısmı yoktu. Ve...ve en kötüsü ağzını gülümseme şeklinde kesmişti.
Jeff: *hıçkıra hıçkıra ağlıyordur* A-a-adam......
Adam: J-Jeff.... Sana ne oldu....
Jeff: Y-yardım et-t-t....
Adam: İçeri geç! Hadi!
İçeri geçti ve tüm olanları anlattı. Benim olmadığım 5 günde neler olmuştu! Ve Jane nin ailesinide öldürdüğünü söyledi. Hiç istifimi bozmadan bekledim. Bana dolmuş gözleriyle bakıyordu. Ve birden ona sarıldım. Çok şaşırmıştı bi süre kalakaldı sonra karşılık verdi birlikte biraz ağladık... Benden binlerce kez özür diledi. Bende binlerce kez affettim. Neden derseniz mi, geçmiş geçmişte kaldı. Ve Jeff en yakın dostumdu... Bir sigara daha yaktım. Bana şaşkınlıkla baktı.
Jeff: Ne zamandır sigara içiyorsun?
Adam: Yaklaşık...1 haftadır....
Jeff başını eğdi. Bende kaldı ve ona baktım... Babam pek para vermiyordu ama onun için tüm paramı biriktirdim ve yiyecek aldım. Ona küçükte olsa bir klube yaptım ve oraya kendi eşyalarımı koydum. Ve bu bi süre devam etti. Yaklaşık 2.5 hafta sonra. Kapa bir kez daha çaldı. Bu kezde çok şaşırmıştım!