PRETPARK

560 32 0
                                    

POV Diana.

De volgende morgen wordt ik om 9 uur wakker. Ik loop naar mijn kast en pak er een Lichte Jeans en een 'CRAZY MOFO' shirt uit. Nadat ik heb gedoucht en ik me heb klaargemaakt loop ik naar beneden.

'Morge, Lukey. Waar zijn onze ouders?' Vraag ik als ik zie dat Papa en Liz er niet zijn. 'Die zijn naar de stad, prinses.' zegt hij waarna hij opstaat en naar de keuken loopt. Ik plof op de bank neer en Luke komt terug met een dienblad vol eten. Hij zet de dienblad op mijn schoot. 'Dankje Lukey!' Zeg ik terwijl ik hem een kusje op zijn wang geef.

Nadat ik had ontbeten was het al kwart voor 12. Ik ren nog snel naar boven om mijn Zwarte Vans te pakken. 'Diana. Ashton is er!' Roept Luke van onder de trap. 'Ik  kom eraan!' Roep ik snel terug. Snel pak ik mijn telefoon en wat geld.

Als ik buiten kom ren ik meteen op Ashton af. Hij spreid zijn armen en ik spring er meteen in. 'Heb je me zo erg gemist prinses.' Vraagt hij meteen. Ik knik en begroet Michael ook. 'Gaat hij ook mee?' Vraagt Luke terwijl hij naar Michael wijst. Ik knik blij.

'Hoe ga ik deze dag volhouden' Mompeld hij dan zacht. Ik lachte naar hem en hij lachte terug.

Ik ging voorin zitten naast Ashton. Dus moest Luke achterin langs Michael zitten. 'Ik denk dat ze elkaar niet mogen.' Fluister ik in Ashton's oor hij grinnikt en knikt. Onderweg heb ik heel de tijd zijn hand vast.

Kan je verliefd worden op een jonge die je pas een paar dagen kent? Ik denk het wel. Want ik ben het namelijk wel geworden. Ik lach in mezelf. 'Wat is er?' Vraagt Ashton aan mij. Waarschijnlijk lachte ik iets te hard. 'Ow. Niks ik dacht alleen aan iets grappigs.' Zeg ik met een grote glimlach.

'We zijn er!' Roept Ashton blij. 'Eindelijk' Hoor ik Luke mompelen. 'Luke, doe even aardiger.' Zeg ik zacht. Hij kijkt me geirriteerd aan en rolt met zijn ogen. 

'Ik wil daar in!' Roep ik als ik een grote achtbaan zie. Ik trek Ashton achter me aan naar de wachtrij. 'Ik ga met Diana in een karretje!' Roept Ashton meteen. 'Gaan jullie samen?' Zeg ik terwijl ik naar Michael en Luke wijs. 'Best.' Zegt Luke dan.

Tijdens de rit heb ik Ashton's hand weer vast. Want het was weer eens wat enger dan ik dacht. 'Luke ben je er klaar voor?' Vraag ik als we weer een tijdje lopen. Luke Kijkt me verward aan. Ik neem een aanloop en spring op zijn rug.

'Waar was dat voor nodig?' Vraagt hij dan lachend. 'Ik wil mijn suikerspin!' Roep ik met een babystemmetje. Ashtin en Michael beginnen ook te lachen en we lopen naar de suikerspinnen kraam. Van Luke krijg ik een hele grote roze suikerspin. 'Dankje Lukey!' Roep ik blij en Geef hem een kusje op zijn wang.

'En ik dan?' Vraagt Ashton met een babystemmetje. 

'Jij ook Princ.'

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu