Eve doğru yürüyordum
Louis in arkamdan baktığını fark ediyordum. Bu yüzden daha temkinliydim. Ama gözlerimin dolmasını engelliyemiyordum. Köşeyi dönüp Louis i arka bahçede bırakınca. Ağlamaya başladım ağlıya ağlıya eve girdim. Ehli ve İrem şok olmuş bir ifadeyle bana baktılar.
Ehli/ İrem:ne olduu? Dediler aynı anda.
Tabii bunu duyan sulu göz ben daha beter ağlamaya başladım. İrem ve Ehli durumun kötü olduğunu anlayıp yanıma geldiler. İkiside hiçbir şey demeden sadece bana sarıldılar. Bu beni birazda olsun rahatlatmıştı. O gün bana başka hiçbir şey sormadılar. O gece üçümüz İremin yatağında birlikte uyuduk.
Ehli: yine üçümüz aynı yataktayız. Ama sanki bir şey eksik dedi.
Bunun anlamını üçümüzde biliyorduk. Yastık savaşı! Ehli eline geçirdiği ilk yastığı İrem in kafasına geçirdi. İrem sinirlendi ve o da bi yastıkla Ehli ye vurdu. Ama ne vurmak Ehli nin başının döndüğüne yemin edebilirim ama kanıtlıyamam. Derken İrem bir tane de bana geçirdi. Resmen neye uğradığımı şaşırdım. Ve bende elime aldığım bi yastığı rastgele bir yerlere savurdum. Bu oyunda berbatım. Resmen ben yastığı değil yastık beni yönlendiriyor!
2 hafta sonra
Yarın okul açılıyor ve ben çok heyecanlıyım. Yeni bir ülkede, yeni arkadaşlar fikri beni delirtiyor. Louis konusuna gelicek olursak onu atlattım. Bence benim duygularım bir anlık Louis in cazibesine kapılmaktı. Ve her şeyi İrem gile anlattım. İkiside Louis i dövmek için evden çıkıyorlardı ki onları durdurdum ve ona karşı normal davranmaları konusunda bi anlaşma yaptım. Şu an her şey yolunda tek sıkıntı okul formasının etek olması. Rahat davranamıyack olmak hoşuma gitmiyor.
(Evet yine bir bölüm sonu bu sefer ki kısa ve biraz kötü oldu... kusura bakmayın. Ve lütfen fikirlerinizi yorum olarak belirtmeyi unutmayın. Beğendim veya da beğenmedim demeniz çok önemli çünkü hikaye buna göre devam edilecek. Seviliyorsunuz. Bir daha ki bölüme kadar kendinize çok iyi bakın. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEX
Fiksi PenggemarAhh evet buradaydı yanımda siktir! Bana niye öyle bakıyo, niye titriyorum kızım y/n kendine gel!