Ryte kaip ir visad nusiprausiau ir apsirengusi papusryčiavau. Parašiau merginom ar nori susitikti deja jos užsiėmusios ir negali. Tad parašiau vaikinams, o jie atrašė, kad turi repetuoti kažkokiam svarbiam koncertui. Keista... Gaila... O aš taip norėjau savo gimtadienio dieną praleisti su savo nuostabiausiais draugais pasaulyje... Ką gi... Teks ją praleisti vienai... Gal nuvažiuoti pas močiutę? Nah... Gal paskambinti Harry...? Ak taip dienos metu jis nepasiekiamas. Kaip ir visada. Toks tas pop žvaigždės merginos gyvenimas... Išsiploviau lėkštes ir nupėdinau iki svečių kambario ir įsipatoginusi įsijungiau TV. Bet tada prisiminau: Marck! Dar nerašiau Marck! Greit išsitraukia telefoną ir surinkusi tekstą išsinčiau žinutę Marck. Kad tik galėtų, kad tik galėtų. Tada telefonas suvibravo. Greit pačiupau jį ir perskaičiau atsakymą. Jis sutiko! Yay! Greit išjungusi TV ir nubėgau persirengti. Išsitaukiau languotus, ilgus marškinius ir aptemtas šviesiai mėlynus džinsus. Isispyriau į juodus vansus ir pasiėmusi juodą per petį tašę išėjau pro savo namų duris. Nusprendžiau nevažiuoti su mašina, o geriau nueiti peškom. Sportas sveikata. Po pusvalandžio jau buvau sutartoje susitikimo vietoje. Starbucks. Marck jau sedėjo prie staliumi ir laukė manęs. Aš pribėgau ir uždengiau jam akis.
- Spėk kas?,- paklausiau.
- Am... Žmogus kuris supyks jei atspėsiu ne taip.
- Taip... Ir jos vardas...
- Ir jos vardas Tesa!
- Taip!,- atidengiau jo akis.
- Kur tu tiek ilgai buvai?
- Nusprendžiau pasivaikščioti...
- Okay... Einam pasiimsim kavos ir galėsim eiti.
- Okay,- linksmai pasakiau ir nusekiau jį iki kasininkės.
Užsisakėme kavytės ir išėję iš Starbooks patraukėm parkelio link.
- Taigi naujasis Londono modeli, kada pirmasis pasirodymas?,- paklausė.
- Dar nežinau... Ateisi?
- Beabėjo.
- Taj gerai. Rezervuosiu tau vietą iškart.
- Okay. No problems.
- Gerai, kad gerai... O kaip tau sekas?
- Po truputį judu link svajonės...
- Ir kokia ji?
- Būti aktoriu...
- Tikrai!? Negali būti! Tai taip nuostabu!
- Žinau... Laukiu atsakymo dėl buvimo vienu iš personažų viename filme.
- Tai nerealu! Labai džiaugiuosi už tave ir laikau sukryžiavusi pirštus,- sukryžiavau pirštus.
- Žinosiu,- nusijuokė.
Tada staiga iš kažkur atsiradęs nepažystamas vaikinas tiesiog nutrenkė mane ant žemės. Kritau tiesiai ant subiniuko. Au... Tada Marck ir tas kuris mane nutrenkė pripuolė prie manęs.
- Ar tu sveika?,- paklausė vaikinukas.
- Regis taip,- viską apsičiupinėjusi tariau.
- Labai atsiprašau, aš nenorėjau. Tikrai.
- Nieko tokio. Tikrai.
- Gerai... Aš Nate,- padavė savo ranką ir padėjo atsistoti.
- Malonu. Aš Tesa.
- Man malonu taip pat, bet man jau laikas, bye,- ir tada su kažkokiais popieriais kažkur nubėgo.
Keista...
- Tau tikrai viskas gerai?,- perklausė Marck.
- Taip, taip...
- Na gerai... Jau po truputį temsta... Aš noriu tau kai kąbparodyti, bet reiks važiuoti.
- Okay,- nusekiau jį iki mašinos.
Įsėdau ir jis užvedęs variklį mašina pajudėjo iš vietos. Važiavom pusvalandį. Paskui dar valandą. Man pasidarė nuobodu tad įjungiau radiją. Praėjo dar valnda ir pusė. Pagaliau įsukom į miško takelį ir dar šiek tiek pavaževę sustojom.
- Pagaliau,- suinkščiau.
Išlipau iš mašinos ir pamačiau didelį medinį namą, labai didelį ir šalia didelį ežerą, labai didelį ežerą. Čia gražu, bet kodėl jis čia mane atsivežė. Man pasidarė šiek tiek baugu, nes mes vieni patys milžiniškame miške kuriame gali akimirsniu pasiklysti...
- Am... Marck? Ką mes čia darom?,- paklausiau eidama prie namo ir sustodama prie durų nedrįsdama jų atidaryti.
- Nagi atidaryk duris. Nebijok.
Aš iš po lėto palenkiau rankeną ir atidariau duris. Nieko viduje nemačiau, nes aplink buvo tamsu nors į akį durk. Sienos šone prie durų susigraibiau jungiklį ir pakšt įjungiau šviesą, o tada...
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...