Okulun ilk gunuydu ve ben her zamanki gibi cok gec yattim saat dortte yattim hayir yani senin neyine dortte yatmak...Saat tam altı ahh o alarm sesi yok mu evet kalkma vaktin diye dusunurken artik kalkmaya karar verdim evet tum sorumluluklar benimdi tek basima yeni bir okul yeni bir hayat yeni bir ev.. neysee kalkyim yatagimi duzelttim direk ustumu giydim tabiki kot pantolonumu beyaz bluzumu ve bol hirkami giydim hiim sira geldi saclarima tabiki hemen duzlestiriciyi taktim ve saclarimi duzlestirdim saat gelmiis kahvaltimi yapmadan ciktim normalde duzenli bir sekilde kahvaltimi yapardim ama.... artik hicbirseyim eskisi gibi degil yillar once anne ve babami trafik kazasindan dolayi kaybettim evet o aci gunu hatirlamak istemiyorum benim icin cok zor yikilmistim sanki o gun dunya durmustu birkac ay icime kapandim evden bile cikmadim psikolojik tedavi gordum ve oyle iyilestim artik hersey guzel olacakti kendimi toparladim baska bir sehir o sehirde kalirsam onlari hatirlayacaktim yeni bir okul... aaaa saat kac olmus hemen kosturdum cantami telefonumu ve anahtarimi alip hemen evden firladim okulum uzakti ewet ilk gun minibüsle gidecektim bu tur seylere aliskin degildim aslinda ailem varlikliydi ama ben kendime yepyeni bir sayfa actim artik guclu bir kizdim neyse minibüse bindim ve yeni okuluma vardim yepyeni bir okul!....