Futottam tovább, Sal pedigl jött utánam, ekkor vettem egy kanyart, és még álltam a színpad mögött. Le űltem, a könnyeim csak úgy döltek, így hát le vettem a szemkötőt nehogy eláztassam.
Sal:Y/N!!! - állt meg elötte, levegőért kapkodva.
Én:mit akarsz? Azt hittem Ash-al vagy.
Sal:amit láttál, az félre értés...
Én:Mi volt azon a félreértés? Láttam amit láttam....-estem neki, a szavaimmal.
Sal:Ash tette, mert azt hitte jó poén...
Én:neki az volt nekem nem....
Ekkor Sal oda lépett hozzám, le vette a maszkját...
És....
És....
És...
Megcsókolt.
Hirtelen ért de nem haboztam, vissza csókoltam.
Sal:Y/N.
Én:i-i-i-igen.
Sal:....
Én:.... - át nyújtottam egy levelet neki...
Sal:Mi van benne?
Én:olvasd el, ha haza értünk...
Sal:r-rendben.
Ekkor fel állt és kezet nyújtott nekem. Habiztam egy kicsit, mert nem nagyon szoktam meg a segítség nyújtó kezét, ahogy azt már említettem.
Segített fel állni, és el kezd tett vezetni.
Én:S-Sal, hova megyünk?
Sal:vissza a többiekhez.
Amint ezt ki mondta megjelenő Ash és Larry.
Larry:úgy láttam sikerült megbeszéltek.
Sal:i-igen.
Én csak bólintottam, és vissza vettem a szemfedőt.
Larry:Y/N szép hangod van.
Én:k-k-köszönöm.
Sal:eddig miért nem. Mondtad ezt?
Én:elég rég énekeltem, anyumnak volt ilyen hangja, így mikor el kezdett bántani, abba hagytam.
Ash:érthető, pedig szép hangod van...
Ash-ra néztem, csak néztem rá, nem feleltem, ekkor le hajtotta a fejét.
Larry:na indulás haza, már hajnali 1 van.
Sal: oké indulás.
Elindulunk a kocsihoz az út hosszú volt így el aludtam, amikor fel kelltem, Sal ölében voltam.
Sal:hé y/n hazaértünk.
Ekkor feltápászkodtam, elvörösödtem.
Én:r-rendben,
Fel. Mentünk a lakásunkban és el köszöntünk.
Napló bejegyzés: kedves naplóm, elég rég írtam körülbelül 15 napja, de nem sok minden történt. Áh kinek is hazudok, ezek történtek: Lettek barátaim SaL larry, Ash nem, nem bírom, volt iskolában, mivel elkéstem az élő napon így büntit kaptunk, de Travis is aki megfogdosta a cipőm ezért kapott egy pofontot. Ash eltörte a maszkomat, így a pótmaszkot kellet fel vennem. Végre megnxiltam az embereknek és el meséltem mi történt a szememmel, ekkor elégettem anyummal a közös képet, Kaptam Sal-tólegy Sanity's Fall szemfedőt. Nagyon tetszik. Voltunk a mai nap piknikezni. Meg történt az első csókom. Igaz véletlen volt, Larry meglökte Sal-t hátulról, Sal elmesélte a Seb helyének történetét, voltam koncerten, el kezdtem ismét énekelni. Össze törtem, de utána kiderült amit láttam félreértés, Sal ismét meg csókolt, de önszántából. Azt hiszem van valami köztünk, át adtam neki a levelemet amivel annyit bajlódtam, amikor haza értünk az ölében ébredtem fel, teljesen elvörösödtem. Jah és a hajam lila színű lett, nekem nagyon tetszik, volt rémálmom anyuval megint.
Ennyi lett volna, ezekben a napokban ezek történtek velem.
Ekkor be csuktam a könyvemet. És elfeküdtem aludni.
Sal-nál.
Hazafelé y/n elaludt. És bele dőlt az ölembe, teljesen elvörösödtem, amikor fel ébredt észre vettem, hogy zavarba lett, nem szóltam semmit, a koncerten Ash megcsokolt y/n szeme láttára, aljas húzás volt, megtudtam, hogy y/n-nem gyönyörű hangja van, és megcsokoltam, úgy éreztem akkor azt kellet tennem.
Katam tőle egy levelet, most fogom ki nyitni.
Levél: Kedves Sal.
Örülök neki, hogy megismertelek, nagyon jó barát vagy, a mai nap, szándékosan vagy véletlen Larry meg lökött, gondolom te is emlékszel rá. Akkor ott mondtam valamit ami ez volt: életem elő csokját te vitted el. Nagyon zavarban voltam, nem tudom te mit érzel irántam de én el mondom amit érzek.
Többet érzek irántad mit egy barát..
Aláírás y/n ☺️
Ekkor le tettem a levelet az asztalra, és gondolkodóba estem, vajon elmondjam neki, de mikor, lehet nem hánytolgatom a dolgot, várok egy kicsit, de lehet nem kéne, áh nem tudom, fűtött végig az agyamon. Nem akartam senkit zavarni így elfeküdtem aludni.
Másnap reggel
Bugott egyet a telefonom.
Sal:Helló y/nn remélem nem keltettelek fel.
Én:H-Helló, nem rég keltem.
Sal: az jó, van valami terved mára?
Én:nem nincs
Sal: akkor mutatná k valamit, de elöbb gyere Todd szobájába.
Én:r-rendben 15 perc és ott leszek
Sal:rendben, addig is szia☺️
Én:sz-szia😊
Ekkor felöltöztem fel vettem egy világos kék rövidnadrágot, egy fehér hosszú újút, és egy féket térdharisnyát, el mentem és megakadt a szemem egy képen, Sal Larry és én voltam rajta. A tegnapi bulin készült. Gyorsan felvettem egy fekete bézbool sapkát, hátrafelé, és ki léptem az ajtón, be zártam magam után. Apum megint nem volt itthon, a munka nagyon elfoglalja.
Ekkor rá írtam Sal-ra.
Én:S-s-sal...
Sal:mi a baj?
Én:melyik emeleten van Todd?
Sal:bocs elfelejtettem mondani 202-es szoba, mi már itt vagyunk.
Én:rendben, sietek.
Sal:oké.
Eközben Sal-éknál.
Larry:na mi volt tegnap.-nézett rám fülig érő mosollyal(Sal helyében vagy)
Én: ugh, muszály most el mondanom,most még én sem tudom, volt egy csók.
Larry:uuuu, egy csók, és vissza csókolt?
Todd:na ez már engem is érdekel.
Ash:engem nem....
Larry:khmm khmm Ash. Ugye nem felejtetted el?
Ash:nem...
Én:kérdésetekre a válasz, igen
Vissza Y/N szerepébe.
Ekkor be léptem, és csak ennyit kaptam el a szobol:igen
Én:Mi igen?
Sal:s semmi.
Todd: na szóval. Ha itt van mindenki Sal add oda a Gear Boy-t.
Sal:rendben.-sal ekkor át nyújtott egy játékot. Nagyon menőn nézett ki.
Todd: 5 perc és kész. Utána mehetünk.
Én: de hova? - néztem értetlenkedve.
Larry:fel az 5.emeletre.
Ekkor nagyon néztem.
Én:ODA?!!
Ash:Mi a baj Y/N.
Én: cs-cs-csak annyi, hogy láttam ott a múltkor...
Todd:kész
Sal:Y/N. Mit láttál ott?
Én:lehet hülyén fog hangzani, de egy vörös szemű, fekete árny embert.
Larry:uhh, akkor te is találkoztál vele.
Én:miért ti is?
Sal:jah, én Larry-ék konyhályában. De amúgy mit kerestél az 5.emeleten? Egyedül?
Én: gondoltam fel fedezem a házat, de amikor ki nyílt a lift azzal találtam szembe magam, megfagyott bennem a vér, gyorsan megnxomtam az egyik gombot, és be csuktam a szemem. Szerencsére nem bántott.
Todd:aham, na de induljunk, Sal be akar mutatni nekünk valakit.
Ash:ott?
Sal:Ja
Ekkor fel mentünk az 5. Emeletre, és be mentünk az 504-es szobába, ott pedig a fürdőbe.
Larry:ughh, de ocsmány ez a hely.
Ash:az,
Sal:most nem az alényeg. - Sal elő vette a gear boy-t aminek Super Gear Boy lett a neve, el kezdett zölden világítani, meg nyomott egy gombot, ekkor egy kislány szellem jelent meg elöttünk,
Sal: Helló Megan. Ők a Barátaim: Sal Larry Todd és Y/N... Hé Y/N minden rendben?
Én:p-persze. Cs-csak azt hittem, hogy itt nem lesznek szellemek...
Larry:itt, ezt hogy érted?
Én:elmondom, cs-csak n-nem most.
Megan közelebb jött hozzám.
Megan: Helló Y/N. Jó egy új barátot találni.
Én:H-H-Hello.
Megam:nem kell félned tőlem, nem bántalak.-nevetett rám.
Megan: mutatható egy trükköt?
Mindenki rám nézett.
Én:Megan i-igen mutathatsz.
Ekkor Megan a szeméhez nyúlt, és és ki vette. Nem várt reakciót kaptak.
Én:Azt ez menő:elkezdem nevetni.
Megan:van humora a lánynak. Nekem be jön.
Ash:azt hittem még fogsz ilyedni.
Én:elösször le sokkolt, hogy itt is vannak szellemek, de nem. Ilyesztőek.
Megan:ezt hallva örül... Oh ne, jön apukám. Most mennem kell, nem szereti ha emberekkel vagyok. Sziasztok!
Larry:Ismételten itt? Ezt nem értem Y/N!.
Én:elmondom, csak menjünk innen.
Larry:menjünk megint a fa házba.
Mindneki:rendben
--------------------------most ennyi lett volna ez a rész, remélem tetszett, amíg jön a kövi, addig is bai bai
YOU ARE READING
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasyBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...