ملاك:احب اعرفكم بيا انا ملاك بس مش ملاك فعلي خالص تؤ تؤ انا اخطر من كده بكتير مبخافش من حاجه تربيه شغف ويزن يعني متتوقعوش مني الهدوء والطيبه خالص سني ٢٥ سنه ليا توام وهو مالك بالنسبه للحب فاعرف حب الوطن حب العيله حب الصحاب غير كده مبامنش اسيبلكم مالك يعرف عن نفسه.
مالك: انا مالك توام الاخت ملاك 25 سنه مبداي في الحياه الحب تضيع وقت وضعف وانا معنديش وقت اضيعه بكرهه صنف حوا معادا اختي وامي وشغف وليله وشغب وليان وبنات عمي تربيه ادم والياس يعني صعب حد يهزني اقرب حد ليا عمرو اسيبلكم عمرو يعرف عن نفسه.
عمرو: انا عمرو 27 سنه سافل سفاله مش علي حد بموووت في جنس حوا بعشق المؤنثات بعشق اي حاحه فيها تاء التأنيث تربيه يزن يعني متربتش اصلا مبداي في الحياه الراجل اللي بحق ميقولش لست حلوه لا اسيبلكم اخويا الصغير يعرف عن نفسه.
علي:انا علي 24 سنه مجمع من صفات مالك علي عمرو بذات سفاله عمرو وبرود مالك لقبي فريزر العيله تربيه رعد يعني اذكاهم يعني صعب حد يضحك عليا برسم الطريق لعدوي بفهمه انه صح واني مهزوم ومش فاهم وبقلب عليه التربيزا وفي ثانيه بيشوف وشي التاني منصحش حد يجربوا هسيبلكم اختي تعرف عن نفسها.
ليليان:انا ليليان اهدي واحده في العيله وارقهم بعشق الدلع ودلوعه العيله بس انسي ان حد يخوفني او يهزني تربيه ادم يعني مافيش حد يقدر يقرب مني بسوء يا اما بيشوف وشي التاني اللي محدش شافه ولا يتوقعه هوايتي القراه والرسم وبعشق الروايات وكتب علم النفس والشعر حياتي هاديه وبؤمن بالحب بس مش اي حد هيسكن علي عرش قلبي ولا هخضع لاي حد اسيبلكم سوسو تعرف عن نفسها.
صابرين:انا صابرين20 سنه سنجوله باءسه اللي عنده عريس يقولي معنديش مانع في الارتباط هههه بعيدا عن ده انا مشاكسه جدا لقبي فخر البتجوزات جريئه ومبخافش من حد معنديش مجاملات انا الكبرياء بذاته صعب حد يوقعني ماشيه بمبدا اللي هيجي عليا هعمله مشايا تحت رجليه تربيه عشق يعني الغرور والدلع عنواني اقرب حد ليا احمد هسيبهلكم يعرف عن نفسه.
احمد:انا احمد 20 سنه توام صابرين بعشق اختي جدااا واللي يجي عليها يعتبر حفر قبره بايديه مش بؤمن بالحب اخر علاقتي بجنس حوا اختي وخالاتي وبنات عمي بس ببقي قاسي مع الجنس التاني بس حنون جدا مع اختي وامي وبنات عمي وخلاتي تربيه مازن يعني الحنان بنفسه انا وفي نفس الوقت اقسي واحد لو جربت تيجي ناحيتهم هوايتي القراءه وبحب الهدوء بس مش معناها اني هادي تؤ تؤ انا غير بعشق الهزار وبحب المشاكل وليا في السهر والخروجات واي حاجه فيها تسليه انا دايس عادي وبس اسبلكم نيرا تعرف عن نفسها.
نيرا : انا نيرا 17 سنه اكيد عارفني دلوعه البيت وعاشقه النصائب مش معقده زي اللي فوق دول وبمؤمن بالحب جدااا وبعشق الروايات وعايشه عليها وبعشق المكياج والموضه وبعشق اختي ومع اني رقيقه جدا من بعيد بس لما حاجه تخص اختي بقلب واحده انت في حياتك عمرك ماتتخيلها انها تكون انا وبس اسبلكم لوجي تعرف عن نفسها
لوجينا :اسمي لوجي 17 سنه توأم نيرا لساني طويل وبعشق المشاكل لقبي نكدو بعشق النكد او اي حاجه فيها نكد حزن قطع شريان قطع ايد انا دايسه عادي بحب المكياج والموضه بكتب روايات وبؤمن بالحب جداا شخصيتي فيها حجات كتير عكس نيرا بس احنا الاتنين شبه بعض جداا وفيه الشكل كمان نسخه واحده وبس كده عرفت عن نفسي.
ملحوظه :الفصول الجايه هتبقى عباره عن طفولته عشان تعرفه عليهم اكتر
باااي خلص كده هما عرفوا عن نفسهم قوليلي لو فيه شخصيه محتاجه تعديل في التعليقات وبس احبكم في الله ♥️سلام
أنت تقرأ
عشق تخطي حدود الهوس والجنون (الجزء الثاني من عشقت طفله قويه)
Romanceهي عنيده قويه لا تعلم الاستسلام مجنونه طفوليه حساسه دلوعه شرسه مغروره ذات كبرياء شديد صعبه الخضوع لا تخاف من احد هو امانها وحب طفولتها لكن لا يعرف احد هو عنيد بارد قاسي شرس مغرور مرعب يكره البنات ما عدا هي هي التي سكنت قلبه الصخر وحولته لعاشق متيم...