Gaza gelip başkası söylemeden bölüm yazmaya geldim. Umarım güzel bir bölüm olacak.
Bölüm Şarkısı
Adamlar-Orda OrtadaAdamlar mükemmel bir grup✋.
Esneye esneye okulun bahçesine girdiğimde tek istediğim kantine gidip ayran içmekti. Bir de gevrek. Arel de uykulu uykulu yanımda yürüyordu. Dün grup konuşmasından sonra Samet'lere gitmiş gece geç saatlere kadar konuşmuşlar. Biz de Nehir ile kantinde buluşup ayran içme planı yapmıştık.
Şu anki arkadaş çevrem az ve özdü. Huzurluydum. Ayağım taşa takılınca tökezledim. Arel çantamdan tutup çekmeseydi yerdeydim. Bir seksen dicem ama bir yetmiş sekizdim. O ise bir seksen dokuz.
Moralim bozulunca dik dik ona baktım.
"Ne bakıyorsun lan?"
"Çok uzunsun!"
Güldü.
"Sen kısaysan benim sorunum ne?"
"Piç!"
O gülerken ben sinirle direkt kantine girdim. Bu bahçeden direkt kantine olan girişi kim akıl ettiyse anlından öpecektim. Bizimkileri görünce direkt oraya ilerledim. Nehir, Sinem'e bir şeyler anlatıyordu. İrem telefonundan bir şeylere bakıyordu. Samet ve Bora arada birbirlerine bakıyor ama konuşmuyorlardı. Öf arkadaş arası sorunları sevmem ben.
Masaya oturduğumda Nehir bana baktı.
"Kalk ayran alak."
"E kızım daha yeni geldim soluklanayım bir önce."
"Olmaz ayran biter falan."
Gözlerimi devirip onunla beraber ayran almaya gittim. Allah'tan sıra yoktu da hemen alıp masaya geri döndük. Arel, Samet ile konuşuyordu.
Bora ara ara onlara bakıyordu. Yanına attım kendimi. Bana doğru baktı.
"Ne bu bakışlar? Sanki kasabın içindeki ciğere bakan kedisin."
Güldü.
"Ne alaka? Öyle yalnız kaldım."
"Ne alaka oğlum dağ gibi ben varım burada."
Gülümseyip omzumu sıktı. Nehir ile ayıranlarımızı tokuşturduk. Sırıtıp kafamıza diktik aynı anda. Sinem, Nehir'i dürtüp ayran istedi. Ama Nehir ayranını tamamen bitirip tekrar bu sefer iki tane ayran almaya gitti. Sinem de arkasından göz devirip güldü. Ayran da paylaşılmaz hani.
İrem'e baktığımda sırıtarak telefona bakıyordu. Yavaşça ayağa kalkıp arkasından yaklaştım. Tanımadığım kızların fotoğrafına bakıyordu. Yavaşça arkasına baktı ve irkildi.
"Naber lan?" diyerek sataştım.
"İyi lan senden naber?" diyerek cevap verdi.
"Ben de iyi lan! Kim bunlar?" merakla sordum.
"Ha Blackpink bu Lisa mükemmel."
"Unuturum boşuna isimleri söyleme."
Gözlerini devirdi telefona döndü. Dudaklarımı büzüp sandalyeme geri döndüm. Nehir iki ayranla geri döndü. Sinem kulağına bir şeyler fısıldadığında Nehir büyük heyecanla onayladı. Ardından ikisi de ayranlarını açıp ağız kısmından tutup kalan boşluktan içmeye çalıştılar. Ve hepimiz oturmuş onları izliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anamız Babamız Yok Deriz - BxB-
Novela JuvenilGeçmiş gözümde canlandı. Beni sinir ettiği için onu kovaladığım günler, onunla dövüştüğümüz günler, üstüne yürüdüğüm günler ve ona bağıra çağıra küfür ettiğim günler. Sonra görüntüler değişti ve beni öptüğü anlar, saçlarımı okşayıp gözlerime baktığ...