Öncelikle hepinize Merhaba
İlk kitabım umarım beğenirsiniz çünkü bu konuda biraz heyecanlıyım
Her neyse fazla uzatmadan seviyorum sizleri iyi okumalar
🎬🎬🎬
Zor bu sefer tam unutuyorken
Hapisten kaçtı keder
Anlasam onda ne vardı da bende yoktu
Yok mu bensiz bir yer?
Dağılıyorum her gördüğümde daha beter
Bu sefer zindanları mumla arar oldum
Yad eller yangın
Koca bir aşk alev aldı dert başa sardı
Yad eller aldı beni senden taşlara taşlara çaldı
Yad eller yangınBankta oturmuş Büşranın gitarla çaldığı teni tenime şarkısını dinliyorduk. Kızın sesi gerçekten çok güzeldi, dedesi boşuna bir orkestıra da çalmıyordu.
O bunu çalarken Aslı kitabının son sayfalarını okuyordu, bende masmavi gökyüzündeki tuhaf şekilleri ya da normal olan bulutları izliyordum.
Güneşin gözüme gelmemesi çok iyi bir şeydi. Şarkının son sözünü söyledikten kısa süre sonra son nakaratı çaldı ve durdu, bize bakıp
" Ee şimdi hangi şarkı? " bu sefer sıra Aslıdaydı, kitabını tutarak başını kaldırdı, " Hmm. Pembe mezarlık " başını olumlu anlamda salladı, sonra parmaklarını gitar teline sürtüp hafif kalın tondaki müzik sesi çıktı.
Ardından ilk sözü.
Ben mırıldanmayı seçmiştim şarkıyı, bu bizim çocukluğumuzun en güzel şarkısıydı, hep severek dinlerdik ve Büşra ilk bunu öğrenmişti. Her şey güzel giderken ne oldu bilin bakalım?
Durun ben söyleyeyim, Aslı'nın kitabına çamurlu futbol topu benim gözüm ve yanağıma ve Büşranın eline.
Bunu yapan da Aslının maalesef ki eski sevgilisi, bir dönem ergenliğe kapılıp çıkma teklifini kabul ettiği, ama sonradan egoist olduğunu anlayan biriydi, Merih.
Üçümüzden aynı anda çığlık attık.
Ben gözümü, Aslı kitabını, Büşra da elini tutu, ardından o aptala baktık. Topu almaya yanımıza geldi ve direk gözü Aslıdaydı, bize 2 saniye bakmıştı.
" Kızlar topu alayım. Aaa şimşek burda mıydı? " pis pis sırıtıyordu pislik, burnumuzdan soluduk.
Aslı " Gerizekalı aptal, ne zaman bu topla oynasan hep bize geliyor, bir sal ya " kitabını yan tarafa koydu, ayağa kalkıp ona kaşları çatmış bir şekilde baktı.
Merih keyifle sırıtıyordu, ellerini çardağın yanında bulunan yerine dayadı, Aslıya eğilip " Şimşek top güzele gitmek istiyor belki, sonuçta benim topum kime gideceğini bilir "
bu iş kavgaya gidecekti ama biz çamur olan yerlerimizi temizlesek daha güzel olurdu.
Büşra, Merihe " Artık git, her şeyi maafettin zaten " bende Aslıyı kolundan tutum.
Merih son kez " Şişmek bana ait olana kadar pes etmeyeceğim " ardından ellerini çekti ve toz oldu.
1 haftanın 3 gününü bu batırıyordu, bıkmıştık cidden, ama hayat zorluklar yaşamadan geçilmez dimi?
Aslı çenemden tutup yanağımı çevirdi " Gel bakalım senin şu yanağını temizleyelim " ardından bıraktı, oturup çantasını kucağına aldı ve karıştırdı.
İçinden minik bir paket çıkardı, bildiğim ıslak bezi yani. İçindeki minik şeyi ıslatıyorsunuz sonra o açılıyor ve bir beze dönüşüyor, çok iyi değil mi? Yanına oturttu ve yanağımı temizlemeye başladı nazikçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara Dumanı
ChickLitHer şey bir çakmakla başlar. Bir yaz vakti çakmağını kaybeden çocuk etrafa bakar, o sırada birkaç tane kızı gördü, birisi sigara içiyordu. İşte onlardan birinden çakmak isterken başlar her şey. Yazın sonuna kadar devam eder ve gitmeden ikisi içinde...