გამარჯობათ. მე კიმ ლუსი ვარ. 23 წლის. ვმუშაობ პატარა მაღაზიაში. ვცხოვრობ მარტო , პატარა სახლში.
ლუსი- აააჰ, ჯანდაბა გაჩუმდიიი.
ყველა დილა მაღვიძარასთან ჩხუბით იწყება.
ავდექი. მოვემზადე და ჩავიცვი.
გასაღები ავიღე და სახლიდან გავედი.
ჯონსუნი- გამარჯობა ლუსი.
ლუსი- გამარჯობა ბიძია ჯონსუნ.
ჯონსუნი- დღეს ბინის ქირა უნდა გადამიხადო. წინააღმდეგ შემთხვევაში ბინის დაცლა მოგიწევს.
ლუსი- დღეს? კარგით რამეს მოვიფიქრებ.
ჯონსუნი- კარგი გოგო ხარ, მაგრამ სხვანაირად არ გამოვა. დღეს ქირა უნდა გადამიხადო.
ლუსი- კარგით.ჯანდაბა, ახლი სახლი სად ვიპოვო. სეულში სახლები ძვირია. ხელფასი ბევრი არ მაქვს. ეს სახლიც ძლივს ვიშოვე. მარტო იმიტომ ვცხოვრობ, რომ მშობლებთან ჩხუბი მომივიდა და სახლიდან წამოვედი.
სამსახურში არ წავსულვარ. სახლში დავბრუნდი და ყველაფრის ჩალაგება დავიწყე. შემდეგ დავჯექი და სახლის მოძებნა დავიწყე.
და ვიპოვე კიდეც.
სახლის პატრონს დავურკე და სახლზე დაველაპარაკე. ხვალ გადავდივარ. ახალი სამსახურის პოვნა მიწევს ქირის გადასახდელად.მეორე დღე
დილით ადრე ავდექი. სატვირტოც მალე მოვიდა. ყველაფერი ჩავალაგეთ და წავედით.
სახლი ლამაზი და კომფორტულია. კარგად მოვეწყვე. სამსახურის მოძებნა დამრჩა.
დილით ადრე ვდგები და გარეთ გავდივარ. ყველა შესაძლო ვარიანტი ვნახე მაგრამ არსად ამიყვანეს. სახლში დაღონებული მივდივარ და ტელევიზორს ვრთავ.
დააა აი გამოჩნდა. თქვეს რომ კომპანოა ბიგ ჰიტი ეძებდა მენეჯერს. მეც ეს შანსი ხელიდან არ გავუშვი და დავრეკე. ხვალ გასაუბრება გვაქვს. სიმართლე გითხრათ ამ კომპანიის სახელი პირველად გავიგე.
გასაუბრების დღე.
ძალიან ვღელვ . იმედია ყველაფერი კარგად ჩაივლის.
კომპანიაში მივედი. ერთმა გოგონამ დირექტორის კაბინეტში შემიყვანა.
ერთმანეთს გავეცანით და გასაუბრება დავიწყეთ. ასე მითხრეს რომ პასუხს ხვალ მეტყოდნენ.*მეორე დღე*
ლუსი- ჯანდაბა გაჩუმდი რა. ხომ შეძლია დამაძინო. ჯანდაბა კომპანიიდან მორეკავენ.
დიახ, გისმენთ..... რაა... კარგით მოვდივარ.რა მაგარიაააა ამიყვანესს. ტანსაცმელი სწრაფად ჩავიცვი და კომპანიაში წავედი.
Გუშინ რომელი გოგოც იყო იმან მიმასწავლა საით უნდა წავსულიყავი.
ლუსი- გამარჯობა.
???- გამარჯობა შენ ახალი მენეჯერი ხარ?
ლუსი- კი.
???- გარჯობა . მე ჰანა ვარ. შენ.
ლუსი- მე ლუსი ვარ.
???- მე ჯიჰო.
ლუსი- სასიამოვნოა.
ჯიჰო- დღეს ბიჭებს ვერ გაიცნობ. სეულში არ არიან.
ლუსი- ბიჭებს?
ჰანა- ხო შენ მათი მენეჯერი იქნები.
ლუსი- გასაგებია.
ჯიჰო- არ უთქვამთ?
ლუსი- არა.
ჰანა- არაუშავს. ჯობია მუშაობა დავიწყოთ. ყველაფერს აგიხსნით.გოგოებმა ყველფერი ამიხსნენს და არც ისეთი ძნელი არაა. ყველაფერი გავიგე.
???- ჩვენ დავბრუნდით.- მესმის ხმები.
ჰანა- უკვე?
ჯიჰო- აბა მომავალ კვირას ვბრუნდებითო?
???- გეგმები შეიცვალა.
ჰანა- ბიჭებო გაიცანით ახალი მენეჯერი ლუსი.
???- გამრჯობა ლუსი.
ლუსი- გამარჯობა.
???- მე ჯინი ვარ.
???- მე შუგა.
???- ჯონქუქი.
???- თეჰიონი
???- ჯიმინი.
???- მე ჰობი.
ლუსი- სასიამოვნოა.
ჯიჰო- ლუსი ჯობია ჯგუფის ლიდერს დაელაპარაკო.
ლუსი- კარგი.
ჯიჰო- ნამჯუნ მოდი.
ნამჯუნი- გამარჯობა- ბიჭი ხელს მიწვდის. ხელს ვართმევ და მას ავხედე.ჯანდაბა , შეუძლებელია.............
❤❤იმედი მოგეწონებათ.... წაიკითხეთ💜💜 დაავოუთეთ და თქვენი აზრი გამიზიარეთ💜❤
YOU ARE READING
გახდები ისევ ჩემი? (დასრულებული)
Actionრა მოხდება როცა ყოფილ შეყვარებულს ისევ შეხვდები?