Azi a fost o zi buna. Am mancat doua felii de pizza. Am baut doar doua beri. Am reusit sa mai pastrez o tigara pentru maine din al doilea pachet. Am vomitat doar acum 10 minute, si nu din cauza mancarii. Jimmy mi-a zis ca au inceput sa-mi creasca muschii. I-am dat un pumn in maxilarul stang. A fost cea mai buna lovitura a mea. Inca nu imi pot controla furia. Incerc atat de mult, dar de fiecare data sfarsesc cu vreun fel de arsura. N-a fost vina lui Jimmy. Dar dupa ce l-am lovit, m-am incuiat in baia liceului, m-am dezbracat si m-am privit in oglinda pentru douazeci si unu de minute. Apoi am spart-o. In afara de vanatai, acum am si taieturi pe pumni. Jimmy are dreptate, mi-au mai crescut muschii, dar inca imi pot vedea oasele si forma lor imi aduce aminte de fiecare coasta a ei cand statea intinsa in patul meu si de apa care i se aduna in spatele claviculelor in dus si de omoplatii rotunzi sub hanoracul meu si imi vine sa-mi smulg fiecare os si fiecare nerv ca sa n-o mai simt in fiecare particula din mine dar nu se misca, nu se rup, si imi amintesc durerea cand mi-am rupt bratul in decembrie si-as prefera s-o simt in fiecare secunda pentru restul vietii mele, doar sa simt ceva in afara de gol, si cum te poti uita pe tine insuti pentru ca am devenit fantoma ta si vreau sa te smulg din mine dar eu nu mai exist si mai sunt doar oase ca ale tale acoperite de muschi care cresc si care il ranesc pe Jimmy si nu stiu cat mai pot rezista. Am fost suspendat trei zile si trebuie sa platesc oglinda baii, ceea ce presupun ca face ca asta sa nu fi fost o zi asa de buna. Nu stiu de unde o sa fac rost de bani. Sunt cu o zi mai aproape de momentul in care absenta ei n-o sa ma mai bantuie, si fiecare zi care trece e o zi buna. Ii voi duce restul de pizza lui Jimmy.
Buna treaba, Teddy.
CITEȘTI
Ne vedem in iad
Teen Fiction”I want to infect you with the tremendous excitement of living, because I believe you have the power to bear it.” - Tennessee Williams draft