•23•

65 10 2
                                    

Dnešek byl nejhorší den v mém životě... Nenávidím Marfušu! Ta hnusná, slizká, zmalovaná děvka!

To brečím do polštáře a snažím se nemyslet na to že jsem celá od barvy. Nemyslet na to, že to z těch vlasů už nejspíš nikdy neumyju a z uniformy nikdy nevyperu. Nenávidím ji!

Flashback

Celý den ve škole probíhal celkem v pohodě. Teda... až na trojku ze zemáku. A dvojku z ájiny ale to se ještě dá.

Každopádně mám žízeň a zapomněla jsem si vzít pití z domu a Soo se navrhla že mi pro něco skočí do automatu na chodbě.

Když se nějakou dobu nevracela protože šla nejspíš na záchod, šla jsem jí tedy na proti. Znuděně jsem šla po chodbě a ještě se občas mrkla na nástěnky, jestli tam není něco nového.

Jenže když jsem procházela do šatny, najednou mi něco spadlo na hlavu a celou mě to polilo. Zavřela jsem oči, protože to bylo něco tekutého, tak aby se mi to do nich nedostalo. Někdo se začal písklavě a nepříjemně smát, až mě z toho bolela hlava. Chvilku jsem tam jen tak zůstala omámená, s otevřenou pusou, než jsem oči konečně otevřela. Přede mnou stála Marfuša s její partou, všechny se smály a fotily mě. A mně konečně došlo, že mi něco tvrdne na kůži a zjistila jsem, že to byla zelená barva.

,,Oooh, vypadáš jako vodnice zlato, nechceš si najít vodníka a Jungkooka nechat být, hmm?" Zase se začaly smát. Za chvíli se přišla podívat snad celá škola. Všichni se smáli, ukazovali na mě a fotili si mě. Slzy mi tekly jako vodopády. Nikdy jsem nezažila nic horšího.

A protože jsem všechno měla v batohu, který jsem měla na zádech, začala jsem s pláčem utíkat ven ze školy. K mojí smůle před školou byl Jungkook. Ani jsem se nepozastavila a dál jsem utíkala.

,,Co se děje?! Proč si od barvy?! No tak, kam běžíš?! Svezu tě!" Slyšela jsem ještě jak za mnou křičí, ale nevnímala jsem to.

Cestu domů jsem jakž takž znala, takže jsem prostě jen běžela. Bylo mi jedno že se třeba ztratím. Nejednou jsem málem spadla, jelikož jsem díky slzám viděla rozmazaně.

• • •

Po asi nějaké tři čtvrtě hodně jsem uviděla naši bytovku. Vyběhla jsem schody i když mě nohy přestávaly poslouchat. Odemkla jsem, zahodila boty někam pryč, svalila se na postel a brečela do polštáře...

End of flashback

• • •

Anneyonghaseyo 💜

Tak dneska něco trochu deep-
Chudák Jijiii co jsem jí to provedla 😭
Btw stanujete/posloucháte Itzy?
Pokud jo, možná víte že budou vydávat album (které už mám dávno předobjednané, haha)
A NA JEDNÉ FOTCE JSOU MOJI DVA BIASOVÉ A ZÁROVEŇ SOO S JIJI

Nalevo Chaesoo (Ryujin) a napravo Jijin (Yeji)

MILUJU JE JEN TAK BTW

💜I purple you💜

- Lála

This Crazy Neighbor/JK ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat