Ben Senden Vazgeçmem Işıkları Söndürseler Bile

1.2K 79 56
                                    

Ferman Ali'nin yanından gidip laboratuvara daldığında herkes başını çevirip ona baktı Çağlar da Adil Hoca da oradaydı. Ferman kararlılıkla onların yanına geldi.

"Ferman iyi misin?" Dedi Çağlar.

"Ne buldunuz yaptınız mı bir şeyler?" Dedi Ferman.

"Birkaç araştırma daha yapıyoruz virüsle ilgili yeni bilgiler gelmeye başladı ama şimdilik kesin bir ilaç bulamadık." Dedi Adil Hoca.

"Bana hemen örnekten bir parça getirin elinizdeki tüm verileri de bana verin çabuk." Dedi Ferman.

Herkes birbirine baktı.

"Ferman çocuklar zaten inceliyorlar virüsü sen cerrahsın ne yapacaksın?" Dedi Çağlar.

"Dediğimi yapın dedim hemen interferon ayıraçlarını da getirin bana." Dedi Ferman.

"Ferman evladım bak çok iyi gözükmüyorsun çocuğum bak bence şimdilik işi uzmanlarına bırakalım onlar virüsü araştırırken biz de alternatif olarak hangi antiviralleri kullanabiliriz ve Ali'yi nasıl stabil tutabiliriz onlara bakalım." Dedi Adil Hoca.

"Hocam ben ne yaptığımı biliyorum ayrıca iyiyim Ali'yi iyileştirmenin bir yolunu bulunca daha iyi olacağım siz beni merak etmeyin şimdi dediğimi yapın lütfen ayrıca benim mikrobiyoloji üzerine rotasyonum var bunu siz en iyi biliyorsunuz."

"Çocuğum iyi de sen bakteriyoloji üstüne mikrobiyoloji rotasyonu yapmıştın Ali'ye bulaşan bakteri değil virüs!" Dedi Adil Hoca.

"Hocam bir yolunu bulacağım o virüsü iyileştirmenin diyorsam bulacağım! Ali'den vazgeçmiyorum duydunuz mu vazgeçmiyorum Ali'den ayrıca Ali asistanken beni virüsten iyileştirmenin yolunu bulmuştu evet aynı virüs değil evet semptomları çok farklı ama ben Ali'yi iyileştireceğim o virüsten duydunuz mu beni? Gerekirse yeni bir prosedür yaratırım ve onu kullanırım üstünde anladınız mı? Şimdi dediğimi yapın Adil Hocam benim işe koyulmam lazım siz de lütfen cerrahi olarak Ali'nin vücudunda virüsün yayılması için ne yapabiliyorsunuz bakın bu sırada. Bir de Ali Nazlı'yla konuşmak istedi ona haber verebilir misiniz? Hocam Ali iyi olacak onu iyi edeceğim bana güvenin." Dedi Ferman.

Bu sözlerin üstüne Adil Hoca ve Çağlar birbirlerine baktılar sonra da ona döndüler. Bir an sonra Adil Hoca Ferman'ın kolunu kavradı ve gözlerinin içine baktı.

"Güveniyorum sana oğlum ne yap ne et iyileştir Ali'yi güveniyorum sana. Biz gidip cerrahi yöntemlere başvuracağız." Dedi Adil Hoca.

Ferman Hoca başını salladı.

"Sağ olun hocam." Dedi Ferman.

"Ferman Hoca'ya ihtiyacı olan tüm malzemeleri verin koruyucu maskelerden de getirin çabuk!" Dedi Çağlar.

"Ferman ben de yardım edeyim araştırmanda sana."

"Sen Ali'den bana sürekli haber getirebilirsen ve antiviral ilaçlara devam edersen iyi olur Çağlar. Ben size haber vereceğim virüsle ilgili bir bilgiye ulaşınca." Dedi Ferman.

"Anlaştık o zaman. Kolay gelsin." Dedi Çağlar.

"Sağ ol." Dedi Ferman.

&&&&&

Ali tekrar serumu yenilemeye kalkmıştı. Ateşten gözleri yanmaya başlamıştı artık Ali'nin ve ciğerinden hırıltı geliyordu. Elleri titreye titreye serum şişesini taktı Ali ve serumu tutmayan eliyle tutuna tutuna acilin kapısına gitti ve tekrar yere yığıldı. Ali uyanık kalman gerek dedi kendine.

"Ali!" Dedi Nazlı.

Ali sesin geldiği yöne baktı. Gözleri yaşlı bir Nazlı orada duruyor ve Ali'ye bakıyordu. Ali ona gözyaşları içinde bir tebessüm verdi.

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin