Sevgililer Günü

429 9 0
                                    

   Merhaba ben Mira.Mira ASLAN.Ve bugün 14 şubat ama ben evde Halil SEZAi - İSYAN şarkısı dinliyorum.Sevgilim beni kuzenimle aldatmıştı.Bidaha ne kuzenimle ne de teyzemle konuşuyorum.Salak.Piç kurusu.Orangutan yüzlü inek.Töbe töbe bismillah .Şimdi çarpılcam.Neyse yeğenimde beni sattı zaten.Aradan Halil SEZAİ girdi isyaaaaaaaaannnnnn elimde nutella kutusu bi  yandanda Halil SEZAİ psikolejim bozuldu.Annem ve  babam diğer eve gittiler yani dağdaki eve.Babam anneme 5 taş aldı(eee zengin olmak bu).Annemde babama parfüm aldı.Fransadan getirmiş kendileri.(kıskanma kızım).iç sesim baya uzun zamandır gelmemişti.Kıskanmıyorum bi kere.(hıhı tabi ya) üff snn be slk.(tmm ben kaçar zavallı).Kim demiş.(ben senim zaten mal).Tmm git hadi.(bybybybyb).Telofonumdan ses geldi galiba.Baktım bir erkek istek göndermiş.Direk profiline girip tipini inceledim.Oww bu ne tip.Çocuk bildiğin meteor.Kabul edicem de bu yanındaki Eylül değil mi? Karşim ne ara manita yaptın diye mesaj attım direk.Ve bana kankam dedi.İsmi de Mertmiş.Mert GÜR.SİZ şimdi diyeceksiniz istek gönderince adı gözükmüyomu.Ama ismini facede değiştirmiş çağdaş diye.o kim lo?Direk mesaj atıp sordum.Lan 2. adıymış.Onu bunu boşver şimdi konumuza dönelim.En son iç sesim gitti sonra...Lağn kapı çaldı.Gittim ve açtım.Bu kim kardeşimin yanında bir erkek.OW SHİT!                           Sonra kardeşime sordum ''sen ne ara uyanıp gittin''.

''o çocuk kim qız''.dedim.

''O  benim sevgilim''dedi.Tüüüüüüüü burda olan var olmayan var.Direk babamı aradım ve olanları anlattım.Şimdi sen yandın.(sinsi gülüş)Sonra baktım isyan bitmişti tekrar başlattım ve facede erkekleri kestim.Sonra aniden Selimi gördüğüm gibi baktım 10.0000000000000 takipçisi ni (okumadan geçtiniz biliyorum çünkü bende okumadan geçtim).Lan bu kadar takipçisi varsa benide popi edebilir.Ama biyandan bu kadar takipçisi olan benim qız kardeşimi de aldatabilir.Beni bekle Selim SAYER belalın olucam.(sinsi gülüş)Arkadaşlarına girdim bakarken mavinin en üzel tonu gözleri olan ve taş,meteor,taş bebelacın profiline girdim.İsmine baktım Akın ÇELİK Allahım bir insan bu ka güzel,yakışıklı,tatlı,baby face olabilirmi?Allahım sana geliyorum.Hemen ilişki durumuna baktım sonra iç sesim geri döndü (a salak o baby face seninle sevili olabilirmi?) iç sesime ilk kez hak vermiştim.Çok acıktım.Mutfağa gidem de gelem.Ow Shit! Hiç bişi yok.Direk DOMİNOSu aradım.Büyük boy 1 tane pizza sipariş ettim sonra iç sesim tekrar devreye girdi (heyy kızım o sana yetcekmi).''snn be slk'' Aha kapı çaldı.Direk baktım.Lan o çocuk buralara gelir miydi...

İLK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin