-6-Büyük Hata

181 17 2
                                    

               Poyraz'ın ağızından;

"Derin!!" o an içimden ne geçtide bağırdım bilmiyorum. Tek bildiğim o an bağırma isteği içinde olmam. Gerçekten ben bu kızı görünce ben olmaktan çıkıyordum. fakat bu bana engel olamazdı. Yani ben Poyraz Demir. ama her ne olursan ol gerçekten iyi bir insansan masum, saf, iyi niyetli olarak gördüğün insanları seversin. Fakat şuan gördüğüm görüntü bütün bu düşüncelerimin zıttını yani Yavuz'un dediklerini doğruluyordu. Dedikleri aklıma geldi 'O saf gibi görünsede aslında tam bir sürtük. Tanımıyosun. Görüntüye aldanma.' Hayır. Ben onun dediklerini ilk duyduğumda inanmamıştım. İnanmak istememiştim. Şuan da inanmak istemiyorum fakat ister istemez beynim buna izin vermiyordu. Bu benim ondan hoşlanmam anlamına gelmez. Ben. Poyraz Demir. Ahaha güldürme beni iç ses. Bir kolun beni çekmesi üzerine bütün düşüncelerim uçup gitti. Kolumu sert bir şekilde çektim. Çeken Derindi dahada sinirlenmiştim. Onu öyle bir kız olacağını asla düşünmemiştim. "Poyraz amacın ne senin?" Sorduğu bu soru üzerine sesli bir kahaha atasım gelmişti. Bu irademi seviyorum sadece burukça gülümsedim. Fakat bana öyle bir sinirle bakıyordu ki kendimi kaybettim. Bir insan, hatta bir kız, oda yetmezmiş gibi Yavuzun dediklerine göre BİR SÜRTÜK bana Poyraz Demire sinirle bakıyor bunların hesabını çok kötü alacaktım. Bir anda gerçekten onu bakire sanmam nekadar aptalca gelmişti bana. Her neyse madem bakire değil ozamn bir denemek isterim. Hmmmm. Güzel kızdı aslında. Her neyse kendine gel Küçük Poyraz. "Anlamalıydım." Gerçekten ANLAMALIYDIM. İnsanlar masum görününce sevildiklerini falanmı sanıyorlar hiçbir arkadaşım böyle değil. Benim zaten hiçbir zaman kız arkadaşımda olmazdı ki. Ben becerir atarım. Ama Derini bana çeken özelliği masumiyetiydi. Belkide olmayan masumiyeti. Asla bir sevgilim olmazdı zaten benim. Eskiden bir kıza değer vermiştim onuda masum saf sanmıştım fakat... Hayır. Hatırlayarak daha fazla sinirlenemem. Zaten yeterince sinirliyim. Asla masum saf kızlara zarar vermem yani onlara sahip olup bırakmam. Çünkü sonradan pişman olabileceklerini biliyorum ki öyle biri karşıma daha çıkmadı çıktıysada kardeş gibi gördüğüm insanlardır. Ama onlarda adı üstünde KARDEŞ.

Bana hala sorgularcasına bakan derin "Neyi?" dedi. Tabikide onu bakire sandığımı düşünmüyordu. Yada beni kandırmak istedi. 2. şıkkın olmamasını diliyorum. Ben, Poyraz Demir asla kandırılamaz!

Sorduğu soru üzerine doğruyu söyledim Yavuza güvenirim. "Bakire olmadığını."  gözlerinde hem şaşkınlık hem kırgınlık  ve aynı zamanda öfke gördüm. 

"Ne saçmalıyosun!" dedi sesi haddinden fazla yüksek çıkmıştı. Ben. Poyraz Demir. Şimdiye kadar kimse bana bağıramdı o nalet olası şerefsiz hayattım boyunca ona 'baba' bile diyemediğim adam haricinde. Ah nalet olsun şuan öyle sinirliyimki birini dövmek istiyorum. karşımdakinin her ne olursa olsun bir kız olduğunu kendime hatırattım ve sert bir şekilde kolunu sıkıp arkadaki duvara yasladım. Nefesini hissedebiliyordum. Nalet olsunki bu berbat bir histi. Ama bana bağırdığını aklımdan çıkarmayarak "Bana sakın sesini yükseltme!!" diye bağırdım. hatta haykırdım resmen ama bana sesini yükselticek insanı geçtim bir kız veya erkek fark etmez fakat bir sürtük olduğu halde bunu yapacak cesarette olması sinirimi bozmuştu. Şuan hiç konuşmamasıda sinirimi bozmuştu. Ağladığı halde susmazı beni çıldırtıyordu. Tanrım bu kız tamamiyle sinir bozucu. "Duydun mu?"  dedim dişlerimi birbirlerine bastırdığım için sesim tıslar gibi çıkmıştı. Ama hala konuşmuyordu. Şuan karşımdaki bir kadın olmasaydı olacakları siz düşünün. "Bana cevap ver bakire misin, değil misin?" Dememle birlikte bana tokt attı. Bana. Poyraz Demir'e. Tokat. Şehir olan Tokat değil normal bildiğimiz kavgalarda atılanlardan. Ve en ilginç sinir bozucu yerine geliyorum, bunu adını sürtük olarak duyduğum kız demişti. Ben böyle sinirli ve aynı zamnda şaşkın afallamış gibi bakarken o kaçmıştı. Bir dakika az önce bana tokat atarak kaçmıştı. bunu nasıl yapabilir? Bu kız hakkında yanıldım mı? eğer öyle bir şey varsa o Yavuz benen çok kötü yarrak yiyecek. Şuan kankusar gibi öfke kusuyorum (yazar notu: ironi yaratmak istedim İRONİYEE GEEELL asdfgh. Neyse ciddiyettinizi kaybetmeden okumaya devam edin ;) ) tüm sinirimin dahada artmasını artmasını sağlayan o nalet olası telefonumun zil sesi böldü.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin