Hyu pov.
Byla jsem s Chanem venku, už jsme se loučili a já viděla jak od kolejí odjíždí záchranka. Opravdu hodně jsem se lekla.
Přiběhla jsem dovnitř a potkala Taehyunga, jak je úplně vedle.
,, Co se děje?" - já
,, N-no víš, Y/N se pořezala nožem a prý ztratila hodně krve, no a já šel k vám, protože jsem myslel, že tam budeš. V koupelně se svítilo a když jsem zaklepal, tak se nikdo neozval, ani nebyla slyšet voda. No šel jsem tam, protože jsem si myslel, že jste zapomněli zhasnout. No a tam ležela Y/N v kaluži krve a má pořezaný předloktí." - Taehyung mi všechno pověděl a já se z toho zhroutila.
Vím že se pohádala s rodiči, jakou měla základku, jaký má vztah s lidmi z bývalé školi, že jí mlátili a mlátí.
Myslela jsem si, že to je kvůli tomu, ale něco mi žíkalo, že s tím mají něco solečného.
Zašla jsem za nimi a všechno mi řekli, to že Y/N byla naštvaná, a pak je vyhodila s tím, že na ně nechce řvát.
____________________________________________________________
(o 2 měsíce později)
Y/N se pořád neprobouzí. Doktor říkal, že pokud se do měsíce neprobudí, tak jí odpojí od přístrojů a asi všichni víme, co by se stalo.
Tae u ní byl skoro furt, říkal jí snad všechno. Si myslím, že se bratříček zamiloval.
____________________________________________________________
( o 14 dní později)
Y/N se pořád neprobouzí opravdu o ní mám strach, pokud se do 14-ti dnů neprobudí tak prý nemá smysl jí držet při životě.
Já věřím, že se probudí, nebo v to alespoň doufám.
******************************************************************
Mám otázku, chcete sad end, nebo happy end?
Jinak kapitoli budou vycházet někdy od pondělí do pátku, podle toho jak budu stíhat školu.
ČTEŠ
Záhadný Taehyung
Fanfictiontato fanfikce vypráví o sedmnácti leté Y/N, která je na výměném pobytu v Soulu . . . Co bude dál se dozvíte ve fanfikci