1. Bölüm Kız olmak zordur

229 2 0
                                    

Kız olmak zordur ben bunu daha 8 yaşındayken öğrendim. Aslında 8 yaşındaki bir çocuk için yaşadıklarım çok ağır şeylerdi.Şimdi 16 yaşındayım tam 8 senedir hayatım utanmakla korkmakla geçti. Bu güne kadar kimseye söylemedim, söyleyemedim korktum dışlanmaktan suçlanmaktan yanlız kalmaktan ve en önemlisi bana inanılmamasından. Adım Ülkü ismimin anlamı umut içinde yaşatan demek ama benim hayatım umutsuzluklar ile dolu 8 yaşıma kadar her şey çok güzeldi ama tam 8. Yaşımda tacize uğradım 9. Yaşımda tehdid edildim eğer olayları birine anlatırsam beni öldüreceğini söyledi çocuğum işte inandım korktum ve 10 yaşında iken tecavüze uğradım o gün o adamın bize geleceğini ve bizde kalacaklarını söylediler kimseye belli etmesemde korku gene bütün bedenimi esir almıştı. Gözlerim doldu ellerim buz gibiydi odama gidip yorganı tepeme kadar çekip sessizce ağladım ve Allaha yalvardım o adamdan iğreniyordum.  Bir çocuk ölmek ister miydi? Ben istiyordum. Hıçkırıklarım ile dalmışım uykuya nerden bilebilirdim ki uyandığımda bütün hayatımın değişeceğini. Buz gibi bir el hissettim daha yeni yeni gelişen o küçücük bedenimde ağzımda bir ağırlık ve kasıklarımda tarifi imkansız bir acı ve sızı vardı gözlerim ağlamamın etkisi ile şişmiş olmalıydı zar zor açtım gözlerimi o adam üzerimdeydi. Çırılçıplak bir vaziyette öylece duruyordum önce şok oldum bedenim kas katı kesildi.  Korkudan bir iki damla yaş süzüldü yanaklarımdan bana öyle iğrenç bir şekilde sırıtıyordu ki ondan milyonlarca kez daha iğrendim. Hareket edip ondan kurtulmak için çabaladım ama hiç bir işe yaramıyordu etraf karanlık karşımda pis pis sırıtan bir adam tırnak uçlarıma kadar üşüyordum çaresizliği ilk defa o gün hissettim annemin varlığına ihtiyacım vardı ona sarılmaya kokusunu içime çekmeye çaresizdim bedenim benden onlarca yaş fazla bir adamın oyuncağı olmuştu. Ağlamaktan yorgun düşmüştüm belkide omuzlarıma bırakılan bu koca yüklerin yorgunluğuydu bütün gücümü toplayıp "lütfen beni bırak yalvarırım sana canım acıyor " diye fısıldadım aslında içimde fırtınalar kopuyor ve ben çığlık çığlığa bağırıyordum ama içimdeki fırtına dışarıya sadece fısıltı olarak çıkmıştı. O adam gözlerime baktı hafif bir sırıtış ile kulağıma doğru eğilip "Artık çok geç güzelim" dedi ve beni öylece yalnız korkak çaresiz ve hayatımın enkazları ile baş başa bırakıp gitti. Ben kaybetmiştim bana ait olan her şeyi alıp gitmişti...
İlk bölüm geldi umarım Ülkü yaşadıkları ile aynı durumda olan kızlarımıza umut ışığı olabilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dipten Gelen DalgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin