Jesteś T/I masz 25 lat i twoim chłopakiem jest Jimin i poznaliście się w liceum, obydwoje śpiewacie i jesteście w tej samej wytwórni, jesteś w zespole Twice . Jest piękny słoneczny dzień ty jeszcze śpi, nagle wchodzi jimin do pokoju i mówi że na dole czeka śniadanie. Ty siadasz na łóżku bierzesz telefon i sprawdzasz która jest godzina , okazało się że jest 7:30 a na 8:30 masz być w wytwórni. Ty wstajesz z łóżka i idziesz się ubrać, po ubraniu nagle ktoś dzwoni, odbierasz i słyszysz w telefonie głos Jungkooka , a on powiedział że został porwany, i że udało mu się zadzwonić akurat do ciebie. Ty szybko zbiegłaś na dół i opowiedziała o wszystkim Jiminowi, Jimin powiedział że musimy iść szybko do wytwórni powiedzieć menadżerowi i prezesowi. Ty szybko wzięła śniadanie, i pobiegła do auta, a jimin za tobą pobiegł. Szybko wsiadaliście do auto i ruszyliście w stronę Big Hitu. Gdy już tam byliście szybko pobiegliście do menadżera, i wszystko mu opowiedzieliście. Menadżer powiedział że trzeba wszystko powiedzieć prezesowi, więc szybko pobiegliście do prezesa i mu wszystko opowiedzieliście. prezes powiedział że trzeba zawiadomić policje, więc szybko wzięłaś telefon i zadzwoniłaś na policje, policja powiedziała żebyś czekała a oni zaraz przyjadą. Czekaliście jakieś dziesięć minut i w końcu policja przyjechała, opowiedzieliście im wszystko, a oni powiedzieli że poszukiwania zaczynają się od teraz. Gdy skończyliście rozmawiać z policją poinformowaliście resztę zespołu bts i Twice. Wszyscy szybko przybyli na miejsce i się pytali co się stało, opowiedzieliście im wszystko, a wszyscy się dziwili i byli smutni.