AHEY AHEY EVERGLOW 25 MAYISTA CB YAPIYOLEWEE ama single album-
Yue hua senin yapacağın işi ben-İyi okumalaaar🥲🥰
Seokjin
Çıldıracaktım. Resmen arka çıkıştan kaçmıştı. Oraya geldiğimde etraftan kaybolmuştu. Üstelik herkes bize bakmıştı. Sinirle nefesimi verdim bunun hesabını daha sonra sorardım. Aşırı değişmişti ve ben ona artık yetişemiyordum.
Sih*queen* yeon
Şu an herkesin korktuğu öğretmenin arabasındaydım. Namı diğer Park Jiwon. Dudağımı dişledim, gergindim.-Eee anlat hadi, neden haneme tecavüz ettin?
Dediği şeyle başımı eğdim.-Şey... ummm biraz uzun olay hocam, ve kusura bakma-
Elini çeneme götürüp kendi yüzüne çevirdi. Kırmızı ışık yanıyordu.
Yaşadığım sexual tension nedeniyle sertçe yutkundum. TANRIM BU KADIN BENİM BÖLÜM HOCAM ONDAN ETKİLENEMEM!Sırıttı ve konuşmaya başladı.
-Öyle kolay sıyırılamazsın Sihyeon. Anlat çabuk, yoksa okula seni geri götürüp kaçmaya çalıştığın duruma sokarım.Gözlerinin içine bakamıyordum ama sinirlenmiştim. Tanrım bi kere bulaştın bu hataya, geri dönemezsin. Ne demek seni okula götürürüm?
-Şey aslında benim Mia adındaki arkadaşımın evine gitmem gerek de... beni oraya şutlasanız?
Sona doğru gülümsemeye çalıştım.Tekrardan yeşil ışık yanınca hayvan gibi gaza abandı. Ve o hızla koltuğuma yapıştım.
-Bana bak prenses öyle yalanları çok duydum, aramızda en fazla 6 yaş var. Ve ben gerizekalı değilim. Arkadaşına ne zaman gideceksin sikimde değil, ama şu an benimlesin ve bana olanları anlatacaksın.
Ofladım ve başımı salladım başka seçeneğim yoktu.
~~~~
-Eee, anlat bakalım.
Arabayı sahilim oraya park ettikten sonra ✨zorla✨ beni bir kafeye sokmuştu. Yavaştan kışa gireceğimiz için sıcak çikolata sipariş etmiştim. Ellimi karton bardağa koyum nefesimi verdim.
-şimdi... ş-şey
Sertçe nefes verdi ve konuşmaya başladı.
-Bana bak küçük velet, aynı yollardan bende geçtim şimdi hemen yalan uydurmadan bana olanları anlat!
Gözlerimi kapatıp küfür mırıldandım. Evet küfür mırıldandım.
-Tamam şimdi şöyle ki...
***
-... Ayrılma kararından sonra orda yapamadığımı farkedip buraya döndüm.
-Ama bundan ailenin haberi yoktu de mi?
Rüzgarla birlikte savrulan ağaçlara bakarak başımı salladım.
-Ve ailede ezilen çocuk gibi bir şey olduğum için, çevredekilerin laflarına dayanamayıp, abime iğneleyici bir şekilde gerçeği söyledim. Ve yüksek ihtimalle abim bunun için buradaydı.
Yavaşça nefesimi verdim, boş bardağıma bakıyordum. Sıcak çikolata pek sevmezdim ama bu baya iyiydi. Aniden telefonum çaldı.
Adnan Oktarın Kediciği arıyor
Bu Mia'ydı. TANRIM ONA GERİ DÖNMEMİŞTİM. Hızlıca telefonu açtım.
-Alo Mia!
-NERDESİN MALOĞLU MAL!
-Yav bir şeyler ters gitti. KIZMASANA KIZIM
-ULAN ÖLDÜM BURDA PİS KÖPEK!
-Bak aşkem valla gelcem bekle lütfen.
-İyi, anam sen gelcen diye bir sürü şey yaptı allahtan. O yüzden sana kızmayacağım. Gelince ne bok yediğini anlat yoksa senin-
-TAMAM AŞKIIIIM GELİCEM ŞİMDİ ÖPTÜÜÜM!
Diyip kapattım.Bayan Jiwon sırıtıyordu.
-Tamamdır. Bunu kimseye anlatmayacağım, o dedikoducu öğretmenlere de.
Duraksadı ve devam etti. "Sakın rehber hocasına ya da başkasına anlatma, benden sana tavsiye. Hadi gel bırakayım seni"Tabikii tamam dedim. Mal mıyım da "yok hayır gerek yok" diyeyim. Gayette gerek var.
Beleşçilik world domination
~~~~
Elimdeki nadir badass jiwon fotoğraflarını buraya atıyorum🥲🥲 bu tarz fotoğraflaeınız varsa lütfen ig'dan atınnnn🥺🥺
Eveet bu günün bölümü is over! İnş beğenmişsinizdir. Hepinizi çok seviyorum.
İg/ everlynxsglow kitap hakkındaki sorularınızı oradan da sorabilirsiniz!+481+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...