-Lesikaaa kahvaltı hazır.
-Geliyorum abii.
Ben Lesika Smith. Lise 3'e gidiyorum. Bugün yeni okuluma başlayacağım. Normalde abimle farklı okullarda okuyorduk fakat geçen hafta kaydımı abimin okuluna aldırdık.
-Günaydın Lesika.
-Günaydın abim benim.
-Heyecanlı mısın bari?
-Elbette heyecanlıyım.
Aslında heyecanlı değildim aksine bu duygunun adı endişe idi. Fazlasıyla endişeliydim. Yeni bir yere alışmakta zorlanan birisiydim.
Erwin:
-Hadii hazırlan yola çıkalım.
Hemen kahvaltımı yaptım. Üniformamı giydim. Saçımı topladım ve yola koyulduk.
Üniforma:
Okul eve çok yakındı. Yaklaşık 10-15 dakikalık yolumuz vardı.
Yolda yürürken abimle sohbet ediyorduk. Bana heyecanlanmamam gerektiğini söyledi. Bende başımla onayladım ve gülümsedim.
Ve sonunda okulun kapısının önüne gelmiştik "Özel Maria Koleji" yazıyordu. Hayatımda gördüğüm en ihtişamlı bina olabilirdi. Ben okul binasına hayranlıkla bakarken. Abim içeri girdi ve bende onu takip ettim.
-Müdürün odasına çıkalım da sınıfını öğrenelim, dedi abim.
Onayladım ve müdürün odasına çıktık. Tam kapıdan girecekken ders zili çaldı. Abime sınıfna gitmesini gerisini kendim halledebileceğimi söyledim. Abime iyi dersler dedikten sonra kapıyı tıklatarak içeri girdim.
Geçen kayıt için geldiğimizden dolayı müdür beni tanıyordu. Bu sefer yanında sınıf öğretmenim olduğunu düşündüğüm bir adam vardı. Tam tahmin ettiğim gibi çıkmıştı.
-Hoşgeldin Lesika bu sınıf rehber öğretmenin Bay Matt.
-Merhaba Lesika. Okulumuza Hoşgeldin.
-Hoşbuldum hocam.
-Matematik dersinize ben giriyorum. 11/A sınıfının rehber öğretmeniyim. İstersen hemen geçelim sınıfa.
-Pekala hocam, dedim ve sınıfa doğru ilerlemeye başladık.
Sınıf kapısının tam önündeydim. Kalbim küt küt atıyordu. Bay Matt ile beraber sınıfa girdik.
-Evet çocuklar sınıfımıza yeni gelen bir arkadaşımız var. Kendini tanıtırmısın lütfen?
-Merhaba arkadaşlar ben Lesika Smith. Umarım iyi anlaşırız.
-Boş olan bir sıraya oturabilirsin Lesika, dedi Bay Matt.
Cam kenarında orta sıralardan biri boştu. Hemen oraya yerleştim. Sonra gözlüklü bir kızın bana heyecan ve mutlulukla baktığını farkettim aşırı enerjik duruyordu. Çok tatlı birisi gibi görünüyordu. Hemen gidip onunla tanışmak istedim. Ama önce matematik dersinin bitmesini beklemeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi x Lesika(okuyucu)
Fanfictionİlk defa kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz. Hikayemde karakterler liseye gitmekte ve sıradan bir hayat sürmekteler. Başlama tarihi: 14 Nisan 2021