Ötös szemszöge
A megbeszéltek alapján mindenki vissza ment Eliott lakásába este nyolckor.De mikor beléptünk akkor sok vér fogadott.Eliottot fejbe lőtték,de a földön volt még vér folt.
-Hát ez meg?-jött oda mellém Klaus.
-Fogalmam sincs.-feleltem.
-Ki tette?-kérdezte Vanya.
-Valakik akik nem szerethették Eliottot.-feleltem.-De hol van Thalia?
-Ötös..Thalia nincs itt..a földön vér folt..-kezdett bele Allison.
-Ezek szerint betörtek Eliotthoz,Thalia biztos haza jött és őt is megtámadták.-folytatta Luther.
-Nem rosszból,de akkor Thalia teste is itt lenne.-mondtam.
-Hé srácok.-szólalt meg Diego.
Oda fordultunk a férfi felé,aki egy kis kártyát emelt fel.
-Szerintem ezek a "betörők" egy ismerős alaknak dolgoznak.-mondta.-És tudjátok hogy ki az?
-Mondjad már Diego!-rivallt rá Allison.
-Az Intéző.-felelte.-A kártya is néhol véres,szerintem Thalia meg akarta fogni a kártyát,de ekkor lecsapták.
-De Thalia vére Eliott előtt volt.-mondtam.
-Akkor lehet hogy elvette onnan,de a faszik akkor ütötték le.-felelte Diego.
-Akkor meg kell keresnünk Thaliat!-mondta Vanya.
-De ez nem ilyen egyszerű.-fordultam feléjük.-Az a kártya lehet hamis is.
Sajnos nem tudtunk kezdeni semmit sem magunkkal..csalódás végett mindenki csendben ült a teremben..
Thalia szemszöge
Felriadtam ekkor éreztem hogy hozzá vagyok kötözve egy székhez és a szemem is be van kötve.
Csak egy női hangot hallottam ahogy valakiket szid.-Azt mondtam hogy ne sérülten hozzátok ide!-rivallt rájuk.
-De főnök..harcolni kellett vele.Nem hagyta magát.-felelte az egyik faszi.
Hisz ezek azok a faszik akikkel harcoltam..
-Fogtátok volna le és altattátok volna el!!Nem agyon verni baseball ütővel!-mondta.
-Elnézést!-mondta ijedt hangon a faszi.
-Ha még egyszer valamit elcsesztek ki vagytok rúgva.-felelte.
A férfiak nem mondtak semmit csak kimentek.Hallottam hogy a nő elém jön.Levette a szemkötőt.Mikor megláttam görcsbe rándult a hasam.Hogyan nem halt meg?Hiszen megöltem nem?
-Emlékszel rám?-vigyorodott el.
-Sajnos igen..-feleltem unott fejjel.-De hogyan nem haltál meg?Pedig megöltelek.
-Hmm..-kezdett bele.-Ötös is pont ugyan ezt kérdezte tőlem..ahhoz nektek semmi közötök hogy hogyan nem halok meg.
Én csak egy szigorú pillantást vetettem a nőre.-Tulajdonképpen miért kellek?Megint..-kérdeztem.
-Ötös számú után te vagy a legjobb gyilkosom.-felelte.-Emlékszel hogy egy nagy csalódás végett hozzám jöttél dolgozni?
-Persze hogy emlékszem..-feleltem.
-Csak az bántja a lelkem,hogy nem ölted meg a kis Ötös számút..-vágott be egy kamu szomorú fejet.
-Azért nem öltem meg,mert szeretem!-feleltem.-Nem tudtám azokat az embereket megölni akiket szeretek.-folytattam.
-Nem emlékszel hogy nálad fiatalabbal volt együtt?-kérdezte.
-De emlékszem..-mondtam.
-Kicsikém..volt már amnéziád?-kérdezte.
-Még kisebb koromban,amikor ide kerültem.-feleltem.
-Akkor most is az lesz.-egyenesedett fel.
-M..mi???E..ezt hogy érted?-kérdeztem.
-Majd meglátod Thalia drágám!-vigyorodott el.
A fejemre helyezett egy sisakot.Utána oda ment egy képhez és meghúzott egy kart.
Elkezdett rázni az a vacak.Próbáltam apámat hívni,de egyszerűen nem tudtam.Végül minden elhomályosult..
Sziasztok!Itt is lenne a következő rész.Igaz hogy rövid,de holnap hosszabb lesz ígérem!😅Holnap ha időben végzem az iskolában akkor három felé már kint is lesz a rész.Addig is jó délutánt!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanficEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...