Capitolul 3

135 17 1
                                    

 

      Pov.???

  "Repede în bănci, vine diriginta!!" spune Hoseok, cu gândul la noul coleg.
     Toți s-au așezat la locurile lor. Băiatul a avut dreptate, chiar venea diriginta. Copiii au observat și un băiat în spatele ei. Destul de înalt, cu o geaca de piele și bandana roșie pe cap.

   Pov.???

Îl vad pe Hobi cum se agita prin clasa, ne-am așezat în bănci, eu și Jimin stăteam împreună. Imediat intra diriginta in clasa. Ne holbam câteva secunde la băiatul de lângă ea, era destul de chipeș.

"Bună ziua" spune femeia
"Bună ziua" ii răspundem toți în cor.
"După cum știți, veți avea un coleg nou" spune uitându-se la Hoseok, acesta uitându-se în pământ.
  "Mai întâi, o sa va așezați în bănci după note, iar apoi te poți prezenta" spune diriginta uitându-se când la noi, când la băiatul din fata.

Nu am mai stat cu Jimin, în schimb am stat în spatele său și al lui Hoseok.
  "Se pare că(,)copilul nou sta lângă mine." spun destul de încet pentru a ma auzi doar ei doi.

  "Te poți prezenta" spune femeia care era și profesoara de muzică
  "Eu sunt Min Yoongi. Buna" spună băiatul fără nici o expresie
   "Atât....?" întreabă din nou femeia
   "Atât."
   "Atunci te poți așeza lângă băiatul CARE SE UITA PE GEAM" spune ea mai răstit uitându-se la mine.

Pov.???

   Au tăcut câteva ore și era pauza de masa. Toate fetele s-au adunat din nou lângă Yoongi. Jimin s-a enervat când a văzut ca unele fete se împingeau în Kook al său.

"YA!" tipa de odată Jimin ridicându-se în picioare. Toți se uitau la el, de obicei era cuminte.
  "Tarfe toante, plecați de aici sau va ud." spune el cu o sticla de apa în mana luata de pe banca lui Hoseok.

Fetele au plecat, iar Jungkook a început sa rada. Asta enervandu-l și mai tare pe Jimin.

   "Stai jos, minion pitic ce ești" spune Yoongi zâmbind. Băiatul care încă era în picioare se uita insistent la kook, sperând ca ii va lua apărarea ca de obicei. Jimin urăște cand cineva îl face pitic, Jungkook știa asta.

   "Eu sunt Jeon Jungkook"
   "Salut! Yoongi, incantat de cunoștință" spune continuând sa zâmbească.
   "Eu sunt Hoseok, sper sa fim prieteni"spune băiatul nespus de fericit.
    "Și eu..." și da mana cu el.

  Jimin încă se uita urat la cei doi băieți din fata lui și la colegul său de banca care zâmbea tot timpul. Se așează pe scaun cu spatele la Kook.
    "Ce spuneți sa mergem la cantina? Mor de foame" spune tipul nou. Kook și Hoseok dau afirmativ din cap.

   Pov.Jimin

Stau bosumflat pe scaun și simt cum cineva ma prinde de încheietura mâini și ma trage după el.
"Ce faci?" îl întreb ce Kookie, care nu răspunde continuând sa ma tragă după el
  "Kook!" tip destul de tare
  "Ce e?" îmi răspunde insfarsit
   "unde mergem?"
   "La cantina" îmi afișează un zâmbet
*uare știe ca mi-e foame? *spun în șoaptă.

  "Yoongi?" întreabă un băiat mai mare decât noi
  "Da" spune copilul de lângă noi
  "Ești chemat în cancelarie. Vino."
   "ok" spune și se îndepărtează

    Ajungem la cantina iar eu ma duc la masa, kook și Hoseok au rămas sa ia mâncare. Ii vad cum vin și se ajeaza lângă mine.

    "Nu credeți ca e drăguț? Întreabă Hoseok jucându-se cu parul.
   " Cine? "întreb eu și kook în același timp.
  " Yoongi. Nu-i asa ca e drăguț? "
  " Nu "spun serios
  " Ba da "ma contrazice Kookie
  " YA, kook, de e nu mi-ai luat apărarea când m-a făcut pitic? Mmm? " ii spun furios
" Pentru că are dreptate "
Nu mai apuc sa spun ceva ca îmi baga mâncare în gura. Îmi îndrept privirea catra băiatul din fata care nu mai putea de ras(Adică  Hoseok).  Și îl observ în spatele său pe Yoongi.

" Yoongi. Vino aici.
  " Sa știi 'spun după ce termin de mâncat' ca Hoseok te place "și ma uit la el cu un zâmbet malefic.
   Yoongi zâmbește și își da mana după gat.

  " Serios? "întreabă . Ne uitam toți la el. Hoseok era mai confuz ca niciodata.
 

  Hei, scuze pentru greșelile gramaticale sau de exprimare.
  O sa postez curând și cap. 4.
 

Doar tu și cu mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum