Umarım beğenirsiniz
Duygularım ile hareket etmeye başlamıştım. Umarım verdiğim karardan pişman olmam...
Koltuğa oturduktan sonra saate bakmak için cebimden telefonumu çıkarttım. Saat 14:45 idi. Telefonu kapatıp cebime koyarken ,Kerem'in sesini duymam ile ona bakıyordum.
"Biliyor musun bana bir şans verdiğin için o kadar mutluyum ki"
Gülümseyerek bir cevap verdim.
"Evet....bende. Umarım pişman etmezsin beni"
Gülerek konuşmaya başladı.
"Beni tanıyamamışsın Juliet"
Şaşkın bir şekilde ona bakıyordum. 'Juliet ' kelimesine dayanamayarak gülmüştüm. Hemen kendini açıklama yapma gereğinde bulup konuşmaya başlamıştı."
"Artık kız arkadaşım olduğuna göre sanırım sana böyle çağırabilirim"
Gülerek başımı salladıktan sonra aklıma gelen bir soru ile tekrar ona döndüm.
"Peki neden Juliet ?"
Oturuşunu düzleştirdikten sonra derin bir nefes aldı.
"Juliet çünkü... Romeo'nun ilk ve son aşkı nasıl Juliet oluyorsa bende senin öyle olmanı istiyorum. Sonsuz olmayı... Ama tek fark.. Birlikte iken sonsuz olmayı..."
Bu güzel sözler karşısında hemen sarılmıştım ona. Sımsıkı.. sıkı sıkı.
Neden bilmiyorum ama, artık kendimi onun yanında güvende hissediyordum. Bu bir hafta boyunca gerçekten çok düşünmüştüm ve sanırım artık gerçekten duygularım ile hareket etmenin vakti gelmişti..
Telefonumun çalması ile ona sarılı olan bedenimi geri çektim. Cebimden telefonumu hızlıca çıkarttığımda arayan Gizem idi. Melek ve beni görüntülü arıyordu. Kerem'e balkonda olacağımı söyleyip hemen balkona çıktım. Verandanın merdivenlerinden inip bahçenin biraz ortasına gelip telefonu açtım.
Gizem çok mutlu görünüyordu. Melek'te benim gibi ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Tam bu mutluluğun nedenini soracaktım ki Gizem anlatmaya başladı.
"Kızlar çok güzel bir şey olduuu. Berk çıkma teklifi etti."
"Ne ? Nasıl ? Ne zaman ?"
"Ayy hepsini akşama anlatacağım. Yarın ki balo için Eda sana gelecektik ya işte hem de olanları anlatırım."
Melek "Eda"
"Efendim"
Melek "Kararın verdin mi ?"
Gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Kızlar.. ben teklifini kabul ettim."
Kızların çığlıkları kulağımı çınlatmıştı.
"Şşşşt duyacak şimdi kızlar sessiz olun"
Vee korktuğum şey başıma gelmişti.
"Kim duyacak ?"
Arkamda bulunan Kerem'e dönüp cevap vermiştim.
"Hiiiiiç .. ee sen niye gelmiştin ? "
Kerem" Uzun süre gelmeyince merak ettim açıkçası"
Gizem "Aaa yoksa gelen müstakbel eniştemiz mi ?"
Gizem yine bir bomba atmıştı. Boşta kalan elimi anlıma vurduğum sırada Kerem telefonu elimden alıp kızlar ile konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİ
Teen FictionBir mafya adamı cafe'de gördüğü bir kıza aşık olmuştur. Fakat bu aşka engel olacak bir sürü şey vardır. Kızın bu adama karşı bir duygu hissetmemesi gibi... Peki bu adam bu duruma karşı nasıl bir şey yapacaktı. Hemen pes mi edecekti... Hiç sanmam... ...