Elimde olan tek şey de gidince gömülüp gittim karanlığa, hani kulaklığını takarsın ama birkaç şarkı ardından çıkarsın ya da sıkılırsın film açarsın çok güzeldir ama 10. dakikasında kapatırsın tüm yemekleri yemek için oturursun masaya ama iki lokma aldıktan sonra kalkarsın dışarıya çıkarsın ama iki sokak sonra eve dönersin bilgisayarda zaman geçirmek istersin ama site adı yazamayacak kadar bunalmışsındır bir şeyler yazmak istersin ama elin kalem bile tutmaz olmuştur hiçbir şey için halin kalmamıştır ağlamak istersin ama göz yaşların içine akmaya başlar uyumak için yatağa girip başını yastığa koyarsın ama göz kapakların bile ihanet etmiştir işte bende böyle bir boşluktayım hiç bir şey yapmak istemiyorum mesajlar.org çok mutsuzum en umutsuz olduğum yerdeyim kafamı dayadım bir yere bir şeyler dinliyorum kendimden başka her şeyi herkesi dinliyorum tekrar şaşırdım ağladım tekrar yenildim yenik düştüm geçer dediler geçmedi yemedim ya da yedim ama çok sigara içtim evet içtim ama unutamadım olanları yalnız kaldım gezdim uyudum uyumadım pencereden baktım oyalandım umutlandım okudum yazdım anlattım dinledim ama dinlemediler kızdım ağladım yalnız kaldım bağırdım çağırdım en yakınım için umutlandım beni yalnız bırak dedim yeri geldiğinde arayabilir miyim de dedim geçti sandım ama geçmedi ağlıyorum dedim gözlerim doldu özlemiyorum sandım düşündüm kalbim çok acıdı evet çok acı çektim mahvoldum her şeyi bir anlık kaybettim hüngür hüngür ağladım ölmek istedim hem de çok istedim her gece Allah'a yalvardım ama ne yaşarsam yaşayayım bir söz gelir aklıma NE KAR YAĞMAKTAN VAZGEÇER NE DE YAĞMUR DİNER HAYAT KENDİNE GELMENİ BEKLEMEDEN AKAR GİDER VE ZAMAN ASLA DURUP DA BEKLEMEZ SENİ ben ne kadar göz yaşı dökersem dökeyim insanlar bir yerde her zaman kahkaha atıp mutlu olmaya devam ederler.
Yani çektiğim acıları en derin ben hissederim...