Saat 2:45 ti ama ben hâlâ tam uyanamamistim. Neyse uyandim, yüzümü yıkadım biseyler atistirdim ve odama ciktim. Üzerime bir siyah t - shirt, altıma siyah yırtık bir pantalon ayrıca olmazsa olmaz siyah hırkamı aldım ve evden çıktım.
Yolun yarısında aslı' ya mesaj attim.
Ben
- kuşum musait misin size geliyorum
Aslı
- tabiki tatlım ,hem biraz çabuk ol sana söylemem gereken şeyler var
aslı ile evimizin arası pek uzak değildi. Yuruyerek 15 dk mı filan alıyordu. Aslı' nın evinin önüne geldiğimde bugünün pazar olduğunu ve annesinin evde olduğunu hatırladım.kapıyı, Ferda teyze açtı.
- merhaba ferda teyzecim nasılsın ?
- iyiyim kızım ,Aslı odasında. dedi
Hemen aslı nın odasına çıktım .merak ettiğim icin hemen konuya girdim.
- eda sana benimle ilgili ne sordu ?
- söylerim ama eda'yı dovmek yok . Okey?
- tamam söyle.
Eda bana "şimdiye kadar neden hiç sevgilisi olmadı? " diye sordu. Ve seninle ilgili soruları tek bana değil. Herkese soruyor.
- bu kız benden ne istiyo. YAA.
- ne biliyim kız sana sarmış durumda. Haberin olsun.
- tamam ben gidiyorum .biraz işim var. Tamam mı ?
Deyip hemen çıktım . Eve geldiğimde kendimi yatağıma attım. Telefonuma baktigimda; yine hiç birşey yoktu .çünkü aslı dışında herkesi engellemistim. Mesaj atmalarını istemiyordum çünkü...
Ertesi gün okula gittim . Yanımdaki sıra boş olmasına rağmen bir çanta vardı . Ben tek oturmayı sevdiğim icin ordan kalkıp baska bir yere oturucakken biri kolumdan beni kendine dogru çekti. Yanıma çantasını koyan çocuktu bu galiba . Onu daha önce hiç gormemistim .
-Ne yapiyorsun Sen ?
-Sakıncası yoksa yanımda sen oturabilir misin?
-neden ?
- bir nedeni yok. Başkasını istemiyorum.
Bende
-peki ...
Dedim nedense
Belkide bu kadar yakışıklı olması etkilemiştir beni . Belkide tamamen siyah giyinmesi ...
Teneffüs olunca biraz dışarıda hava almak istedim tam çıkarken
- adını oĝrenebilirmiyim ? Diye sordu yanımda oturan çocuk
Bende
- Hazal. Dedim
- bende Ali. Dedi
- dışarı çıkıyorum gelmek istermisin ? Dedi Ali
bende
- tabiî . Demiştim nasıl olduysa
Bahçeye çıktığımızda herkes bana bakıyordu. ozellikle de Eda
Ilk defa yanımda kankam olmayan bu kadar yakışıklı bir çocuk gördüğü için galiba.
O. Gün okul çıkışında direk eve gittim ve her zamanki gibi kendimi yatağa attim ve telefonuma baktım; 2 mesaj vardı
-aslı
-ve tanimadigim bir numara
Ilk once aslı nın mesajına baktım.
Aslı
- bugun o yanindaki yakisikli kimdi ?
Mesaja cevap vermeden diĝer kine gectim.
Tanimadigim numara
- yarın da beraber oturalim mi ?
Bu yanima oturan cocuktu . Ondan biraz hoslanmistim. Çünkü hem yakisikli , hemde bahcedeki konusmalarimizdan anladigim kadarıyla metalciydi .