FIGHT

481 32 0
                                    

POV Diana.

Ik geef Ashton een kus op zijn lippen. 'Uh huur een kamer!' Roept Michael meteen. Ik sta meteen met een gimlach op en trek Ashton achter me aan. 'Best!' Roep ik nog. Michael en Luke kijken ons verward na.

'Heey, princess. Waar gaan we naartoe?' Vraagt Ashton nadat we een stukje hebben gelopen. 'We laten die 2 even alleen, zodat ze het uit kunnen praten.' Zeg ik met een enorme glimlach. Ashton slaat zijn armen om mijn middel en begint me te zoenen meteen doe ik mee. 'Ik hou van je.' Fluisterd Ashton in mijn oor.

POV Luke

'Wtf is zij weer mee bezig!' Roep ik zacht als Diana al uit het zicht zijn verdwenen. 'Ga weg sukkel. Dadelijk  ziet iemand mij nog in jou buurt.' Zegt Michael arrogant. 'Arrogantie dreupt ervan af.' Mompel ik.

'Wat zei je?' Vraagt Michael duidelijk geirriteerd. 'Helemaal niks smurf.' Antwoord ik op dezelfde toon. 'Dat neem je terug.' Zegt hij terwijl hij rood van de woede wordt. 'Nope.' Zeg ik met een ploppende P.

'Jonge ik ga je in elkaar rammen als je het niet verteld.' Roept Michael nu. Ik spring op en neem een vecht houding aan. Michael komt op me afgestormd en slaar me in  mijn buik. Meteen krijgt hij een klap tegen zijn neus terug.

'Jongens doe rustig, of jullie worden eruit gestuurd.' Zegt een man die hier werkt. Maar telaat was hij, want Michael en ik slaan elkaar bloeden tot we allebei op de grond liggen. De beveiliging komt onze kat opgerend. 'Jullie gaan nu naar de EHBO en daarna worden jullie eruit gezet. Jullie mogen ook nog iemand oproepen.'

POV Diana.

'Wij verzoeken Diana Black en Ashton Irwin naar de EHBO te komen.' Wordt er opgeroepen in het park. Ashton kijkt me nietbegrijpend aan. Wat ik ook terug doe.

'Hallo meneer wij moesten hier naartoe komen, Ashton Irwin en Diana Black.' Zegt Ashton tegen de man in de deuropening. De man knikt en doet een stap opzij. Michael heeft een bloedneus. En op Luke' wenkbrauw zit een pleister ook zijn lip bloed.

'Godver Michael wat hebben jullie gedaan!' Roept Ashton meteen. 'Gevochten.' Antwoord Michael simpel. Ik loop naar Luke toe en knuffel hem.

'Waarom Luke. Waarom?' Vraag ik met tranen in mijn ogen. Ashton ziet het en komt mijn kant opgelopen.

'Shtt princess niet huilen.' Zegt hij

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu