A bál helyzsíne csodaszép volt. A Feder Hall épület egy nagyon szimpatikus helyen helyezkedik el és nem csak bálra alkalmas helyzsín, de egyben egy történelmi múzeum is. A bejáratnál mindenkitől elkérték a kalapot és a kabátot, de sem Ryan sem pedg én nem vettünk fel ilyesmit ugyhogy amikor odaértünk a hölgyhöz csak nézett ránk, jobban mondva Ryanra akitől teljesen el volt varázsolva. Már én éreztem magam kellemetlenül, mikor a hölgy rám is rámnézett és csak kellemes estét kívánt. Hallkan mormoltam, hogy az lesz ha te eltakarodsz innen, mire Ryan nevetni kezdett.
A hatalmas tér teljesen alkalmas volt erre az alkalomra. Szép oszlopok díszelegtek körös körül és a plafonon hatalmas nagy üveg van, ami teljesen beengedte az éppen lenyugvó napot. Ryan tökéletesen beillett a többi elegáns férfi közé, de én azt éreztem, hogy nem itt kéne lennem. Szerintem Ryan a gondolataimban olvas mert magához húzott és a fülembe súgott.
-Gyönyörű vagy bébi!-kirázott a hideg és Ryan maga után vont. Egy szép pár elött álltunk meg
-Sisy, Loárd nagyon csinosak vagytok. Igazán gyönyörű helyszínt választottatok.
-Köszönjük szépen Ryan, és esetleg bemutatod akit magaddal hoztál?-kérdezte Sisy rámnézve
-Oh, persze. Sisy, Loárd ő itt Avva Pays a barátnőm-mutatott be és nekem nagyott dobbant a szívem mikor kiejtette azt a szót. Felvállalt és büszkén tette.
A hölgy kezet nyújtott amit én viszonoztam is, azután a párja nyújtott amit szintén viszonoztam.
-Avva, nagyon csinos vagy, szerencsés vagy, hogy Ryan a barátod, hidd el nagyon meg fog becsülni. És Ryan-nézett rá.-Viszont te még szerencsésebb vagy, nem futsz össze az utcán még egy ilyen csinos, okos és elegáns hölgyel.
-Köszönöm a szép szavakat hölgyem-bólintottam
-Ugyan szivem, szólíts Sisy-nek. -szintén bólintottam.
Ryan elvezetett egy italos asztalhoz, le vett kettő pezsgős poharat és az egyiket nekem nyújtotta.
-Kettőnkre bébi-mosolygott és koccintottunk
-Esküvőn nem az ifjú párra szokás koccintani?-szólalt meg mellettünk Paul.
-Neked is szia Paul-mondtam mosolyogva. Paul odajött, derekamnál fogva magához húzott és puszit adott az arcomra. Az illata nagyon vad de egyben nagyon szédítő is. Kicsit sokáig ölelt mert Ryan már fogta és elhúzta tőlem.
-Jolvan öcsi, csak egy bók volt.-emelte fel a kezét megadóan Ryan fele.
-Paul te kivel jöttél?-kérdeztem tőle. Ahogy ezt kimondtam vissza is szívtam volna. Mert Paul mellett Trixi állt meg, meseszép kék ruhában.
-Te?-kérdeztem leesett állal
-Igen baba én-mondta nevetve Trixi.
-Baba, gyönyörű vagy! Egyszerűen meseszép vagy! De hogy hogy Paullal jöttél?
-Baba, Paul helyes pasi, és azért és sem minden nap jutok el New Yorkba-válaszolta nevetve.
-Trixi, Paul ki fog használni. Volt egy csaj azt is csak megfektette, én meg csak féltelek téged!
-Avva nem kell félteni, tudok magamra vigyázni
-Te tudod-mondtam vállhúzva, és belekortyoltam a pezsgőmbe, mire Ryan is mellettem termett. Megfogta a kezem és táncolni húzott. Olyan békés és nyugodt volt minden, és a világ leghelyesebb pasija a barátom, igazán szerencsés vagyok. Hirtelen egy csaj jött oda hozzánk és elkérte Ryant. Nem szívesen adtam neki oda, de hát azért mégsem verhetem le a hisztit egy ilyenért. A csaj elvitte Ryant, de úgy hogy még én sem láttam őket. Ekkor hirtelen mellettem Paul jelent meg aki a kezét tartva arra várt, hogy táncoljak vele. Igazi királynő módra meghajoltam neki és elkezdtünk táncolni.
YOU ARE READING
Glikol (+18)
RomanceEgy teljesen hétköznapi lány és egy nagyon különleges rossz fiú találkozása sosem könnyű eset. Avva egy nagyon intelligens csinos és fiatal lány, aki a hatalmas kudarc ellenére csodásan felépítette a karrierjét. Húga, egy intézetben növekedett lány...