13. Bölüm: Medicinali

410 70 21
                                    

...

"Burası muhteşem..."

Kız kardeşim, onu getirdiğim pizzacıya hayranlıkla, gözlerini kocaman açarak bakmış sayıklıyordu. "Yemeklerini de seveceksin."

Gözleri dükkanın göz alıcı renklerinden alıp bana döndü. "Nereye oturalım?"

Elini tutup merdivenlere doğru yürüdüm. "Üst katı daha çok seveceksin."

Merdivenlerin sonuna geldiğimizde kat neredeyse tamamen gözüküyordu. Alice hayranlıkla katı incelerken, Jennie ile oturduğumuz yere baktım, boştu. Mırıldandım. "Henüz gelmemiş."

"Ne?"

Büyülenmiş gözleriyle etrafa bakan kız, kısık sesli mırıldanmamı işitememişti. "Hiç bir şey." Parmağımla oturacağımız yeri gösterdim. "Oraya oturacağız."

Gösterdiğim yere döndü ve benimle yürüdü.

Oturduğumuzda o menüye bakarken, Jennie ve bana vejeteryen pizza söylemiştim. Alice kaşları çatılmış halde bana baktı. "Vejeteryen mi? Karışık en sevdiğin?"

Yutkundum. "Gelecek arkadaşım vejeteryen bebeğim."

Yavaşça olumlu anlamda kafasını salladı. "Ama sen değilsin."

Menüye ara sıra bir kaç saniye baksa da, gözleri bendeydi. "O öyle biliyor."

Gergin ve derin bir nefes aldı. "İlaçlarını alıyorsun değil mi?"

Başımı olumlu anlamda salladığımda, birden karşımıza oturan bedenle ikimizde sustuk. "Selam!"

Kısa süreli gergin ortamın etkisinden pek çıkamamıştım. Gülümsemeye çalıştım. "Hoşgeldin."

Alice'e döndüm. "Alice bu Jennie." Jennie'den biraz kısa olan ama 12 yaşında olan kardeşim ayaklandı ve tanışmak için elini uzattı. Jennie gülümseyerek elini sıktı. "Ben Jennie." Alice de sevgilimin güzel gülümsemesine eşlik etti. "Alice."

Jennie onun uzun, düz kumral saçlarına ve mavi askılı elbisesine bakıp gülümsedi. "Çok güzel olmuşsun."

Alice bitmek bilmeyen enerjik haliyle onu cevapladı. "Senin de gözlerin çok güzel."

Jennie'e döndüm. "Bize pizza söyledim."

"Teşekkür ederim." Oturdu ve Alice ile sohbet etmeye başladı.

Pizzalarımız geldiğinde, yerken ilgisi bana dönmüştü. "İyi misin?"

Gülümsedim ve başımı olumlu anlamda salladım. "İyiyim. Sen? Haftan nasıldı?"

İç çekti. "Yorucu. Ama işi aldım, haftaya çekimlere başlıyoruz. Sana telefonda bahsettiğim kısa film."

Mutlu olmuştum, bu işi epey kovalamıştı. Pizzasından bir ısırık alıp bitirir bitirmez tekrar konuştu. "Kutlayalım."

Güldüm. "Ben de seni çok özledim. Vakit geçirmek tabiki isterim."

Güldü ve gözlerini kaçırdı. "Sizi hafta sonu evime bekliyorum."

...

Piazza dei Miracoli || jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin