Δεν ξέρω αν θέλω να πάω σήμερα στην συναυλία τους. Δεν μου αρέσει η όλη κατάσταση με τον Loui. Απλά εύχομαι να μπορούσαμε να τα πάμε καλά έστω και για μερικά γαμημένα λεπτά. Δεν ξέρω τι μας πιάνει και τους δυο ειλικρινά. Αλλά είναι τόσο πολύ εγωιστής... δηλαδή έλεος!
Επίσης, δεν μου αρέσει καθόλου που ενδιαφέρομαι για εκείνον. Εννοώ πως στην αρχή δεν με ένοιαζε τίποτα πέρα από το να κάνω την δουλειά μου, όμως τώρα... θέλω να μάθω τι του συμβαίνει. Νοιάζομαι... γι' αυτό πληγώθηκα έτσι χτες. Εκείνον δεν τον νοιάζει τίποτα πέρα από τον εαυτό του. Θα ήθελα, έτσι για αλλαγή, να μιλούσαμε χωρίς να σκοτωθούμε έστω και μια φορά.
Απλά ετοιμάζομαι για την συναυλία. Θα μάθω έστω και από τα αγόρια τι έχει ή μάλλον τι του συνέβη και είναι έτσι. Αν και θα ήθελα να μου πει ο ίδιος αλλά... ας μην τα θέλω όλα δικά μου. Θα μάθω και αυτό πρέπει να μου φτάνει.
Αφού ντυθώ απλά, με ένα τζιν, μια άσπρη απλή κοντομάνικη μπλούζα, έβαλα τις μαύρες μικρές γόβες μου, είναι περίπου έξι πόντοι και παίρνω το δερμάτινο μπουφάν. Ευτυχώς δεν με πονάει η κοιλιά μου αν και έχω πάρει depon μήπως με πιάσει στην συναυλία. Σε λίγο τα αγόρια θα είναι εδώ, μου έστειλε πριν μήνυμα ο Zayn.
Ακούω το κουδούνι και φεύγω. Κλειδώνω την πόρτα και αυτή την φορά παίρνω το ασανσέρ. Δεν την πατάω όπως χτες. Αφού βγω στην είσοδο, χαιρετάω τον θυρωρό και βγαίνω έξω. Μπαίνω στο αμάξι τους, βασικά το τζιπ τους και ξεκινάμε. Κάθομαι στην θέση του συνοδηγού ενώ ο Zayn, o Harry, o Liam και o Niall έχουν στριμωχτεί πίσω. Ο Louis οδηγεί, όμως, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν μιλάμε.
«Σου έχουμε μια θέση ψηλά από εκεί που θα είμαστε εμείς, ώστε να μην έχεις τους φαν μέσα στα πόδια σου.» λέει ο Niall σπάζοντας την σιωπή.
«Ευχαριστώ αν και δεν θα είχα πρόβλημα να είμαι με εκείνες.» γυρίζω πίσω και του χαμογελάω.
«Έχεις δει αν τρως καθόλου hate σαν τις υπόλοιπες κοπέλες;» ρωτάει ο Liam.
«Ναι... βασικά... εμ...»
Δεν τους κοιτάω και τα μάτια μου βουρκώνουν. Έχω δεχτεί μερικά πολύ άσχημα κοσμητικά επίθετα στο Instagram που έχω. Με κάνει να νιώθω κάπως αδύναμη το hate. Με νοιάζει κάπως τι πιστεύουν για μένα οι άλλοι, όπως όλα τα μοντέλα τα νοιάζει. Νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου. Γυρίζω και βλέπω τον Zayn.
«Καταλάβαμε... είναι πολύ άσχημα;» ρωτάει απαλά. Κοιτάζω αμέσως τον Loui ο οποίος ήδη με κοιτούσε με ένα μαλακό βλέμμα. Γυρίζω να κοιτάξω τον Zayn.
JE LEEST
Management Relationship
Fanfictie«Ποτέ μην αγνοείς αυτά που νιώθεις. Πράξε όσο είναι νωρίς, γιατί θα χάσεις την ευκαιρία σου & ίσως να μην μπορέσεις να ξανά δοκιμάσεις. Όμως ποιος ξέρεις τι μας επιφυλάσσει το μέλλον; Άσε την τύχη σου να πράξη...»