Η μέρα μου πέρασε ήρεμα και χωρίς να με ενοχλήσει κανείς. Ήρθε το επόμενο πρωί και σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι μου. Είχα τόσο πολύ άγχος. Σήμερα θα μάθαινα γιατί ο Loui είναι τόσο... τόσο... πάντως είναι τόσο! Ετοιμάζομαι γρήγορα και φεύγω φουριόζα από το σπίτι. Κατεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά και πηγαίνω να πάρω ένα ταξί.
Μέσα σε μόνο 20 λεπτά, δεδομένου την κίνηση στους δρόμους, φτάνω. Πλήρωσα το ταξί και αφού πέρασα από τους μπράβους, οι οποίοι όσο πάνε και γίνονται πιο τεράστιοι, έφτασα στην εξώπορτα. Χτύπησα και μέσα σε δευτερόλεπτα ο Loui μου άνοιξε. Χαμογέλασα και πέρασα μέσα. Πήγαμε και κάτσαμε στο σαλόνι. Χαιρετήθηκα με όλους και μου έφεραν έναν καφέ με ένα τοστ. Πως με ξέρουν πως με ξέρουν! Δεν έχω φάει τίποτα από το άγχος μου. Μα γιατί αγχώνομαι;
«Είσαι καλύτερα από χτες;» με ρωτά ο Liam.
«Ναι, προσπαθώ να μην το σκέφτομαι.» λεω άψυχα. Δεν μου αρέσει να λυγίζω μπροστά σε άλλους. Δεν θέλω κανείς να με λυπάται.
«Ωραία. Λοιπόν Loui ξεκίνα!» λέει ο Zayn.
«Ναι...» καθαρίζει τον λαιμό του. «Πριν αρχίσουμε να βγαίνουμε είχα σχέση με μια κοπέλα, την Eleanor. Ήταν... ο έρωτας της ζωής μου. Ειλικρινά την αγαπούσα όσο τίποτα άλλο. Θα έκανα τα πάντα για εκείνη.» ακούγοντας αυτά ένιωσα κάπως... δεν ξέρω πως αλλά... κάπως παράξενα. «Μια μέρα λοιπόν μου είπε πως έπρεπε να φύγει να πάει στο εξωτερικό για την δουλειά της και συγκεκριμένα στην Αμερική. Είχαμε συμφωνήσει πως θα κρατήσουμε την σχέση μας έστω και έτσι. Άλλωστε θα βλεπόμασταν μόλις μας δινόταν η πρώτη ευκαιρία. Όμως το management είχε άλλα σχέδια για εμάς.» κι εκεί σταμάτησε. Κοίταξα τον Liam ο οποίος συνέχισε.
«Τους έβαλε να χωρίσουν. Είπε πως η σχέση αυτή ήταν γελοία. Εκείνος εδώ και αυτή στην Αμερική. Μετά από αυτό ο Louis σκλήρηνε πολύ. Είχε θυμώσει με όλους και όλα. Απλά πήγαινε με όποια έβρισκε για να ξεσπάσει. Δεν πίστευε πως θα μπορούσε να ερωτευτεί ξανά.» είπε αργά ο Liam. Είπε 'πίστευε'; Άρα είναι ερωτευμένος με κάποια; Μάλιστα...
«Μάλιστα. Λυπάμαι ειλικρινά όμως μαζί μου γιατί...»
«Μου την θυμίζεις πάρα πολύ. Μερικά χαρακτηριστικά σου και μερικές εκφράσεις σου. Καμιά φορά ο τρόπος που μιλάς και... όταν με λες 'Tommo' το λες σαν εκείνη. Γι' αυτό νευρίασα τόσο όταν το είπες. Δεν θέλω να την θυμάμαι. Την κατηγορώ λίγο, δεν προσπάθησε καν να τους αλλάξει γνώμη, να είναι μαζί μου. Μόνο εγώ προσπάθησα αλλά μάταια. Αναγκάστηκα, υπέκυψα γιατί θα έχανα την δουλειά μου. Εκείνη δεν νοιάστηκε καθόλου και αυτό με κάνει να την μισώ.» φώναξε λίγο στο τέλος.
KAMU SEDANG MEMBACA
Management Relationship
Fiksi Penggemar«Ποτέ μην αγνοείς αυτά που νιώθεις. Πράξε όσο είναι νωρίς, γιατί θα χάσεις την ευκαιρία σου & ίσως να μην μπορέσεις να ξανά δοκιμάσεις. Όμως ποιος ξέρεις τι μας επιφυλάσσει το μέλλον; Άσε την τύχη σου να πράξη...»