Yaşananlar Hiç Yaşanmamış Gibi

1.1K 76 79
                                    

"Ferman kim bunlar neler oluyor burada?" Dedi Beliz.

Ahmet yeşil çakmak gözleriyle Beliz'e bir bakış atıp sırıttı.

"Ferman'ın hastane sahibi sevgilisisiniz değil mi Beliz Boysal mıydı? Araştırmamı yapmıştım da merhaba ben Ahmet Ferman'ın çok eski bir arkadaşıyım kendisinin ben eski kay..."

"Ahmet sen benimle bir gelsene." Dedi Ferman.

"Ferman sevgiline kendimi tanıtsaydım hem daha kardeşine de tanıtacağım..." Dedi Ahmet.

"Sen bir gel de." Dedi Ferman ve Ahmet'i kolundan tuttuğu gibi odanın önüne çıkardı.

Odanın içinde herkes şok olmuş bir sessizlik içindeydi Ferman'ın arkasından baktılar. Ceyda her şeyi ilginç buluyormuş gibi etrafı inceliyordu. Sonra Beliz'e döndü.

"Ferman'ın sevgilisi sizsiniz öyle mi?" Dedi Ceyda.

Beliz bir anda kızın bakışlarından rahatsız olmuştu.

"Evet benim hanımefendi anlamadım neden sordunuz? Ayrıca kimsiniz siz?" Dedi Beliz.

"Hiç merak ettim. Abimin dediği gibi Ferman'ın eski arkadaşlarıyız diyebiliriz." Dedi Ceyda.

"Ferman'ın eski arkadaşlarını bilirim Ceyda Hanım ama siz ikinizi daha önce hiç duymadım." Dedi Beliz.

Ceyda dudağında bir sırıtışla Beliz'e dimdik baktı.

"Bence de beni duymamışsındır zaten."

"Ne demek bu?" Dedi Beliz.

"İstersen bunu Ferman kendi açıklasın eski arkadaşları olarak biz karışmayalım diye düşünüyorum Belizcim sana Belizcim diyebilirim değil mi?" Dedi Ceyda.

"Hanfendi..."

Ceyda Beliz'i takmayarak Ali'ye döndü.

"Demek Ferman'ın kardeşi sensin memnun oldum ben Ceyda." Dedi Ceyda ve elini uzattı.

Ali eline baktı.

"Ali temastan çok hoşlanmaz." Dedi Nazlı.

Ceyda tek kaşını kaldırdı.

"Okay böyle tanışalım ben varım iyiymiş böylesi de. Bakışların abininki kadar sert değilmiş ondan daha tatlısın." Dedi Ceyda.

"Ceyda hanım ne demek istiyorsunuz bilmiyorum..."

"Ali lütfen bana Ceyda de hanım ne öyle hem ben de abinin meslektaşıyım doktorum

ben de gerçi sende de bir doktor havası var gibi..." Dedi Ceyda.

"Doktorum evet." Dedi Ali.

"Nasıl bildim. Neyse ben bir abime bakayım merak ettim hepinizle tek tek görüşeceğiz zaten..." Dedi Ceyda.

&&&&&

"Ferman kolumu acıtıyorsun ama ne biçim doktorsun sen..." Dedi Ahmet.

Ferman Ahmet'in kolunu bırakarak ateş çıkan gözlerle ona baktı.

"Sen ne yapıyorsun burada?" Dedi Ferman.

"Ferman sen beni aramadın mı yardım istemek için ben de artık görüşmeye başlayabiliriz diye düşündüm." Dedi Ahmet.

"Sen de çok iyi biliyorsun ki yardımına ihtiyacım olduğu için aradım seni çünkü kardeşim ölüyordu!" Dedi Ferman.

"Ben de bir insanlık yapıp yardım ettim işte. Gördüğüm kadarıyla interferon işe yaramış ayrıca benden öğrendiklerini de iyi kullanmışsın onları hazırlarken benim tekniklerimi kullanmışsın fark etmedim sanma." Dedi Ahmet.

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin