15 - Ten pocit

21 1 0
                                    

Haruka
Poté co jsme rozhodli předsedu třídy a zástupce předsedy třídy tak jsme šli do školní jídelny na oběd. Dneska tam bylo celkem dost lidí- což se mi vůbec nelíbilo vzhledem k tomu že v té jídelně jsem poprvé, dřív jsem v době oběda vždy byla na ošetřovně nebo jsem měla domluveno pomáhat v sirotčinci. Lida řekl že je tu hodně lidí protože dnes se tu každý kurz potkává - hrdinský kurz totiž není ten jediný kurz který je možno studovat na UA. 
 Bylo tu tak moc lidí že v době, kdy jsem konečně měla svoje jídlo v ruce, tak už jsem nemohla najít žádné prázdné stoly kromě stolu kde seděl Lida, Midoriya a Uraraka. ,,No nic, alespoň je lépe poznám." pomyslím si mezitím co k nim kráčím se svými nudlemi. Když k nim ale přijdu dostatečně blízko tak zjistím že mají nějakou konverzaci tak si radši přisednu potichu a neruším je. 
  Už jsem měla skoro dojezeno když  v tom se budovou ozve hlasitý alarmující alarm který mě pochopitelně zaskočí. ,,Došlo k narušení 3.stupně, prosíme všechny studenty k evakuaci" ozve se hlas ze školních reproduktorů. ,,Co je 3. stupeň??" slyším Lidu zeptat se nějakého náhodného žáka co také byl u nás u stolu. ,,Někdo se dostal na školní pozemek! Za tři roky jsem to ještě nezažil, musíme jít!" odpoví mu onen žák a odběhne směrem k východu. Všichni se ihned začali cpát k východu a tak jsem se, jako jediná, rozhodla zůstat v jídelně. Opravdu nenávidím když je někde takhle moc lidí takhle blízko sebe. O pár minut později jsem slyšela jak tam Lida něco nahlas oznámil a všichni se uklidnili. Všichni, včetně mě, se tady vrátili do svých tříd. 
 Ještě než hodina začala tak jsem se od holek dozvěděla že to byli jen novináři, jak jsem si myslela. Ale beztak mi na tom něco nesedí...

 Ve třídě brokoličák, Midoriya, oznámil že chce aby předsedou třídy byl Lida a ne on. Moc detailů ale nevím, moc jsem neposlouchala, protože jsem stále přemýšlela nad tím co se stalo na obědě. Jak se sakra ti novináři zvládli dostat skrz bránu? 

Poté skončil školní den a tak jsem, tentokrát opravdu normálně, šla domů. 


~Time skip do dalšího dne~ 

Haruka

Ráno jsem trochu zaspala. Nešlo mi totiž včera usnout takže když se mi to konečně povedlo, tak jsem spala dlouho. Do třídy jsem to zvládla přesně 2minuty před zvoněním. Udýchaná, protože jsem cestou běžela, se tedy posadím na své místo a snažím se zklidnit své dýchání. To se mi povede přesně ve chvíli kdy Aizawa-sensei vejde to třídy. 
  ,,Na dnešní hodině" začne vysvětlovat ,,budeme mít 3 instruktory, Všemocňáka, mě a ještě jednu osobu.". Oh? Že by další speciální trénink? Doufám že nebude těžký, jsem unavenááá. Vypadá to že Aizawovo vysvětlení dnešní hodiny všechny zaujalo. ,,Promiňte ale co budeme dělat?" zeptá se senseie Sero. 
  ,,Katastrofy, nehody a všechno mezi tím. Záchranný trénink." Aizawa odpoví a jeho slova viditelně všechny ve třídě nadchnou, i mě, zní to zajímavě. ,,Hej, neskončil jsem" utiší rozrušené studenty sensei. ,,Můžete se rozhodnout jestli chcete svůj kostým" řekne Aizawa a otevře poličky s kufříky kde jsou naše kostýmy. ,,Mohou tam být i kostýmy které omezí vaše schopnosti. Tréning bude mimo školu, pojedeme autobusem. To je vše, připravte se." dovysvětlí sensei a odejde pryč. 

Několik lidí ze třídy, včetně mě, se zvednou ze svých lavic a vezmou si svoje kufříky s jejich hrdinskými kostýmy. Když už jsme všichni převlečeni a stojíme venku, čekající na autobus, tak Lida zapíská na píšťalku.  ,,Třído 1-A, seřaďte se! Vytvořte dvě řady aby nastupování proběhlo hladce!" oznámí nám Lida. Ten tu svoji novou pozici předsedy třídy bere teda fakt vážně. Avšak když jsme do toho autobusu teda konečně nastoupili, tak jsme zjistili, že to není ten klasický autobus tudíž Lidův plán na hladké nastupování byl absolutně k ničemu, což ho viitelně frustrovalo. Já v autobuse sedím úplně vzadu a jen poslouchám konverzace ostatních spolužáků. Zrovna se bavili o quircích když v tom Asui, aneb žábo-holka, řekla: ,,Bakugo je vždy naštvaný, ten nebude jako hrdina populární.". Furt nechápu jak si mohou, moji spolužáci, takhle zahrávat s ohněm, a ještě k tomu tak jednoduše. ,,Cože to?! Chceš bojovat?!" odpoví naštvaně Katsuki jak se pozvedne ze své ho místa. ,,Vidíte?" potvrdí svojí pointu Asui.  ,,Ještě se moc dlouho neznáme, je úžasné jak každý pozná tvoji povahu která je jako odpad zakopaný v hnoji." přiloží do ohně klidně ještě Pikachu a tím ještě více naštve Katsukiho. ,,Hej lidi, přestaňte Bakugugíčka šikanovat." řeknu s přeslazeným hláskem dostatečně nahlas aby mě slyšeli. Když oni si mohou zahrávat s ohněm tak mohu i já. Bakugo se na mě naštvaně otočí ale než stihne něco odvětit tak Aizawa oznámí že jsme dorazili na místo. 
  
Dorazili jsme před velkou budovu spíše kulatého tvaru a před autobusem na nás čeká onen třetí instruktor. ,,Čekal jsem na vás" řekne třináctka. Já teda nevěděla kdo to je, moc o hrdinách nevím, ale Midoriya jeho jméno nadšeně vyslovil. Prý je to hrdina co se specializuje v záchranných akcích, což dává smysl. ,,Neztrácejme čas" řekne třináctka a pozve nás do vnitřku té masivní budovy. ,,Těšíme se na vás!" odpoví celá třída nadšeně. Teda kromě mě, nevím proč ale mám ten stejný pocit který jsem měla včera když se spustil ten alarm. Ten pocit že se stane něco špatného. ,,Wow vypadá to jako filmové studim" konstatuje Kirishima když vejdeme do budovy. 
  ,,Ztroskotání" řekne třináctka a ukáže na oblast v budově která napodobuje velké jezero s lodí veprostřed. ,,Sesuv" pokračuje třináctka a ukáže na oblast která napodobuje katastrofu sesunu půdy v obydlené oblasti. ,,Požár" a ukáže na zastřešenou oblast kde pravděpodobně jsou hořící budovy. ,,Bouřka" ukáže na další zastřešenou oblast pod kterou je pravděpodobně nasimulována bouřka v obydlené oblasti. ,,..A další" řekne mezitím co ukáže na zbylé oblasti. 
  
,,Výcvikové středisko které jsem vytvořil na základě různých situací. Říkám tomu spojení neobvyklých situací aneb Unforeseen simulation joint, USJ !" řekne pyšně třináctka. Wow, ani se nedivím že je pyšný, vypadá to tu fakt úžasně! 
  ,,Třináctko, kde je Všemocňák? Měl by tu být." optá se Aizawa potichu třináctky, já jsem ale celkem ve předu takže jsem je slyšela. To je fakt, sensei říkal že by tu měl být Všemocňák. ,,Zdá se že měl hodně hrdinské práce a tak neměl čas, takže odpočívá ve sborovně." odpoví mu třináctka mezitím co mu ukazuje trojku na prstech. Huh, divný ale ok. ,,To je absurdní.. Nedá se nic dělat. Začneme?" řekne Aizawa-sensei. ,,Uh dříve než začneme, chci vám říct jednu dvě tři, čtyři, pět, šest, sedm.. věcí." oznámí nám třináctka. Ok, uh to je celkem dost věcí ale pohoda, prostě se jenom nemůžu dočkat až tenhle trénink začne! 
  ,,Jsem si jistý že víte že můj quirk je Black Hole (černá díra). Všechno vsaje a přemění na prach." začne vysvětlovat třináctka. Midoriya ho ale přeruší : ,,Použil jsi ten quirk na záchranu lidí před různými katastrofami, že?". Zajímalo by mě proč má ten brokoličák hrdiny tak moc rád. ,,Ano, ale je to síla která lehce zabijí.  Někteří z vás mají podobné quirky, ne?" pokračuje třináctka. ,,Wow, proč mám pocit že tohle je i na měěě, ksooo" pomyslím si lehce otráveně. Dneska se fakt necítím moc dobře, furt mám ten divný pocit a každou sekundu co jsme tady, ten pocit zesiluje. To čeho je můj quirk schopen jsem si velmi dobře vědoma. Vypadá to ale, že většinu ostatních spolužáků to celkem donutilo se zamyslet. ,,V superlidské společnosti, quirky byly ověřované a přísně zregulované, takže by neměli být problémem. Ale prosím nezapomínejte že existuje mnoho quirků které mohou zabít při nesprávném použití. S Aizawovím fyzickým testem jste objevili možnosti svých schopností. A s bojovým tréningem od Všemocňáka jste pocítili sílu těchto schopností proti sobě. Toto je čerstvý začátek. Tady se naučíte používat svoje quirky na záchranu životů. Nemáte tu sílu na to, aby jste si ublížili. Doufám že se tu naučíte že vaše síla slouží na pomáhání ostatním. To je vše, děkuji za pozornost." ukončí svůj proslov třináctka a lehce se ukloní. ,,Huh, celkem fajn proslov. Ale není to tak že by mě naučil něco nového, ale furt, celkem wow, třináctka se mi líbí." pomyslím si a lehce se usměju. ,,To bylo úžasné!" řekne někdo ze třídy a všichni dáme třinátce potlesk.
 
,,Tak fajn, jako první-" začne Aizawa-sensei, když v tom všechno osvětlení v budově zhasne a u fontány, co je veprostřed budovy, se objeví tmavě fialový kouřový portál z kterého začnou vycházet, jak sensei hned řekl, zločinci. ,,Třináctko, ochraň studenty" řekne Aizawa. 
 
Oh ne. 




Hello, nyní pojďme všichni doufat že další kapitola nevyjde zase až za rok :D   
 Prosím pište mi názory a tak, abych si byl vědom jestli a jak moc se můj styl psaní změnil od poslední kapitoly <3

1415 slov 

Cesta ke slávě [mha ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat