Αφού την αγκάλιασε την φίλησε τρυφερά και μπήκαν στο σαλόνι. Η Λία χωρίς να ξέρει τι θα ακολουθήσει κάθησε χαλαρά στον καναπέ και περίμενε τον Χάρυ για να κάτσει δίπλα της. Όμως ο Χάρυ κάθησε στην άλλη πλευρά ξεφυσώντας βαριά. Έσκυψε μπροστά, ένωσε τα χέρια του και κοιτούσε προς τα κάτω << εμμ θες να σου βάλω κάτι να πιεις? >> της είπε και αυτή έγνεψε θετικά. Σηκώθηκε και πήγε στην κουζίνα. Μετά Από λίγο γύρισε κρατώντας ένα ποτήρι κρύα πορτοκαλάδα. Της το έδωσε και κάθησε ακριβώς όπως καθόταν πριν. << συμβαίνει κάτι? >> ρώτησε η Λία καθώς είχε καταλάβει πως κάτι ήθελε να της πει << ναι θέλω να σου πω κάτι εδώ και κάτι βδομάδες σχεδόν. >> είπε και πήρε μια βαθιά ανάσα. Χωρίς να αφήσει την Λία να μιλήσει συνέχισε << ξέρω θα είναι δύσκολο αυτό θα σου πω αλλά θέλω να μείνεις ψύχραιμη καλά? >> << εμμ Οκευ >> Είπε η Λία καθώς ξεκίνησε να ανησυχεί έντονα. << Λοιπόν πρέπει για ένα χρονικό διάστημα να ..... να ...... >> ξεφυσησε έντονα ακόμα μια φορά κάνοντας την Λία να φρικάρει εντελώς μόνο με το άκουσμα "για ένα χρονικό διάστημα" μα συνέχισε γρήγορα << πρέπει να φύγω στο Παρίσι >> είπε και έσκυψε εντελώς το κεφάλι κάτω. Το ποτήρι έπεσε από τα χέρια της Λίας και έγινε χίλια κομμάτια όπως και η ίδια εκείνη την στιγμή. Η πορτοκαλάδα ξεκίνησε να κυλάει στα άσπρα πλακάκια και να φεύγει προς τα κάτω. << Τι-τι ει-είπες... για-γιατί? >> ήταν τόσο πολυ σοκαρισμένη. << ναι την άλλη βδομάδα πετάω για Παρίσι γιατί πρέπει να κάνω κάτι εξετάσεις για την καρδιά τότε που είχαμε πάθει το ατύχημα με το αμάξι η γιατρός μου είπε ότι για σίγουρα πρέπει να πάω να το ξσνακοιταξω μια τελευταία φορά >> είπε χωρίς να σηκώσει το κεφάλι μα ήταν αποφασισμένος πλέον. Μα χαμήλωσε τα λόγια του. << και γιατί δεν μου το είπες???? Γιατί??? Είπαμε ότι θα λέμε τα παντα μεταξύ μας!!! Γιατί μου το έκρυψες?? >> φώναξε δυνατά η Λία στον Χάρυ μα αυτός δεν έκανε τίποτα ούτε μιλήσει ούτε την κοίταξε. Τίποτα σαν έγινε αγαλμα. << εεεε βέβαια τι να πεις? Αφού μόνο για εσένα νοιάζεσαι. Μόνο εσένα σκέφτεσαι. Δεν σκέφτηκες και εμένα. Δεν σκέφτηκες πως μπορεί να είμαι εγώ, δεν- >> πήγε να συνέχισε μα ο Χάρυ σηκώθηκε πάνω νευριασμένος πολύ από αυτό που είπε -" Αφού μόνο για εσένα νοιάζεσαι. Μόνο εσένα σκέφτεσαι"- και της φώναξε με οργή << ΣΚΆΣΕ λες μαλακιες αν δεν με ένοιαζες δεν θα στο έλεγα απλά θα έφευγα, αν δεν με ενοιαζες θα στο έλεγα κατευθείαν χωρίς να σκέφτομαι πως θα είσαι εσύ, αλλά εγώ σαν μαλακας προσπάθησα να στο πω οσο πιο ήρεμα γίνεται για να μην είσαι χάλια αλλά εσύ μου θυμώνεις... λες και φεύγω για πλάκα >> είπε κάνοντας την Λία να παγώσει από τα λόγια του.