1. Petrecerea in Pijama

101 2 4
                                    

Este ora 3:51 dimineata iar eu cu prietenele mele inca nu dormim...este petrecere in pijama si na...trebuie sa ne distram!!! Este PijamaParty daci...sa facem ceva frumos!!!!
TOP 10 LUCRURI CARE TREBUIE LA PijamaParty:
1. Perne (pentru bataia cu perne)
2. Oje (de diferite culori si modele)
3. Ceva bun de mancare
4. Farduri
5. Esarfe
6. Muzica
7. Filme
8. Sucuri
9. Pijama
10. Prietene bune...BFF

Sincera sa fiu...stam toate in pat pe telefoane si tablete....si Teo intreaba in continuu cum se scriu cuvinte...si totusi ea este "cea desteapta"...nu vreau sa fiu rea dar...sunt de treaba prietenele mele!!!
Acum se pare...ca Teo a incetat sa vorbeasca...e de bine...cred...in seara asta nu sunt prea sigura pe mine deoarece cand esti cu prietenele tale la PijamaParty..uiti de tot si de toate...Mai ales ca o papusa ucigasa (Annabelle) se plimba in casa mea...cel putin asa crede Teo pentru ca ....sta cu o banana in mana...care o crede un scut de atac...EPIC...
Cred ca toata cartea va fi despre Teo...pentru ca...am aruncat banana in gunoi...si ea a luat.o...deci...se pare ca Teo...incepe sa jongleze cu povestile...sa vada care este mai buna...a mea...sau a Anei...
Azi a foat foarte epic deoarece..."Teo" s.a batut cu banana...cu noi...mergea la baie cu banana dupa ea...si ma punea sa zic "Crezul" ca sa nu vina Annabelle...sta langa mine...si...chiar ii trebuie un "Psiholog"...am sunat...ca asa se face la o PijamaParty....la oameni cu numar ascuns!!! UPSSS...cred ca nu trebuia sa zic asta...EE..Nu mai conteaza!!!
Camera mea a devenit un dezastru de la banana Teodorei...acum ce sa mai zic...animalele de plus ale Teodorei stau langa mine...Teodora se gandeste de la ce vine RhNn...asa ma cheama pe mine pe Facebook...Ehhh...
(Tipa din poza este Teo cand isi face Selfie...credea ca l.a declansat Annabelle)

Jurnalul vietii meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum