Stojím před zrcadlem a prohlížím si levou tvář která mění barvy, roztrhlý ret furt praská proto z něj teče furt krev, roztrhlé obočí a pořádný monokl. „To nezakryju " povzdechnu si. Včera mi bylo 17 a můj otec nebyl zrovna nadšení, po tom co jsem mu řekla o těch piercingách a tetování. A ještě k tomu jsem si obarvila vlasy z hnědé na světle růžovou s fialovou. Není to moc styl little kitten ale prostě se mi to líbí.
A dneska má přijet můj bráška, prý mě někam vezme ale nebude nadšený z mého obličeje. Jmenuje se Sam je mu 23 a tři roky zpět se přestěhoval do vlastního domu. Když uslyším zvonek trochu neochotně jdu ke dveřím a otevřu je.
„To si ze mě děláš prdel!!!! " zařval, sklopila jsem pohled dolů. Do očí se mi dostanou slzy. „Promiň, pojď sem" ztratím se v jeho objetí. Už jsem vám říkala že mám 155cm a on kolem 190 cm. Navíc posiluje takže jsem o proti němu prcek. „Kdo ti to udělal? " rukou mě chytí za bradu, zvedne mi tak abych mu viděla do očí.
„Otec..." předním nemá cenu lhát, vždy to pozná. „Já ho zabiju, kde je " vypálí jak raketa do obýváku a hledá ho. Se strachem ho pozoruji. „Aaa sy.." otec to nestačí říct a Sam mu vrazí.
„Same!" zařvala jsem. „Ani se nehni! " řekne přísně, uposlechnu. „Šikovná.." vrazí otci další ránu. „Stěhuje se ke mě!" křikne na otce a otočí se na mě. Z jeho očí šlehají blesky, blesky zlosti. Ruce se mi rozklepou ještě víc. Slzy mi tečou po tváři. Udělá krok ke mě a já instinktivně udělám krok do zadu. „Sestřičko... " klesne hlasem, udělá dva velké kroky a stojí předemnou. „Půjdeme ti zabalit věci" setře mi slzu. Jak příjemné ale je to můj bráška, tak se klidni Lilith. Ano mám divné jméno Lilith White, moje máma zemřela při mém porodu a tohle byli její poslední slova, její poslední přání. To byl otec ještě v pohodě, i Sam s ním vycházel dobře ale pak začal pít s kolegy z práce a všeho se to posralo. Sam mi říká Lilian, píše se to s a ale říká s e takže Lilien. „Dobře Bráško" řeknu na souhlas a chytnu ho za ruku. Pomalu ho vedu do svého pokoje. „Furt je máš.. " řekne šťastně když uvidí černá ouška na čelence, bez váhání mi je nasadí. Teď vypadám jako nepošluná Kitten. „Jsi Little Kitten že? Umíš poslouchat " zeptá se nervózně. On to poznal? Jak?. „No tak trochu" řeknu a dál si skládám věci do sportovní tašky.
„Mám doma Little One " zarazím se. On je dominant? Můj bráška je?! Jak to že jsem to nepoznala. Počkat já budu bydlet s Little One bože.... Aspoň se budu moct být sama sebou.
„Máš všechno? " zeptá se, když mi pomáhá s věcmi. „Jo mám.." trochu smutně se podívám na svůj pokoj, který je najednou nějaký smutný. Jediné co tam zůstalo je nábytek.
„Bude to dobrý, Lilian " začne mě hladit po vlasech, bože to je příjemné.
„Líbí se ti to že?" uchechtne se. On to dělá na schvál! „Nech toho" řeknu uražene a zasměji se. On se začne řechtat jak idiot. Když konečně popadne dech, vezme mou ruku a začne si prohlížet mé nehty. „Pěkný nehty, fake nebo máš svoje? " řekne když si všimne mých černých nehtů, které vypadají jako drápky. „Jsou moje" řeknu pyšně. „Jsi šikovná holka "pochválí mě. Naložíme všechno a mlčky, se připoutáme. Auto se rozjede ulicí.„Ještě si zajedu do práce, nevadí to?"
Přeruší trapné ticho Sam. „Ne nevadí"
projedu si ho pohlednem. Furt je napjatý, svírá křečovitě volant. Auto zastaví před barem. Ano vlastní jeden ze dvou barů v tomhle městě. Ten druhý vlastní jeho kámoš, sice ho neznám ale do toho baru mě už párkrát bráška vzal. Do toho svého mě nebere jelikož prý nechce aby na mě někdo šmatal, tenhle je otevřený jen od sedmi hodin večer. Lidé se vevnitř musí chovat slušně, jinak je vyhodí a mají sem zákaz. „Pojď, budeš se chovat slušně jako vždy " vezme mě za ruku a vede dovnitř. Nikde, nikdo kromě barmana, Jeremy. Je to jedinej kámoš, kterého znám. Mám povoleno s ním mluvit což jsem ráda. Je to gay takže aspoň se sním můžu bavit jako s nejlepší kamarádkou.
„Lilian pane bože co se ti stalo?" přiběhne ke mě a začne si prohlížet můj obličej. „Nic " sklopím pohled, Sam si sedá na barovou židli a já též.
„Vodku" řekne Sam když mu Jeremy chce nalít whisky jako vždy. „Dobře, dobře. Co se stalo jsi úplně napjatý? " řekne starostlivě Jeremy. Podá mu vodku. Začne něco míchat a pak mi podá skleničku. „Lásko tady máš melounovej koktejl" mile se usměje.
„Děkuju Jeremy " mňam je to výborný.
„Hele chlape zpomal trochu" řekne hlas za Sam má v sobě asi už pátého panáka vodky. Za náma stojí tři kluci, mohou být ve stejném věku jako Sam. Jejich pohledy spadnout na mou maličkost, Sklopím pohled dolů.
Vím že nesmím mluvit dokud mi to bráška nepovolí.
„Kdopak to je? "zeptá se jeden z nich. „Má Sestřička Lilith" řekne klidným hlasem Sam. „Rozkošná.. " pronese jeden z nich. Z jeho hlasu jde respekt.
Pořádně si je prohlídnu na levo stojí vyšší brunet s hnědýma očima, v právo stál blonďák taky s hnědými oči,stejně vysoký jako brunet. Uprostřed stál černovlasý kluk, dominant od pohledu,vyšší než ti dva a než Sam, jeho vypracovaná hruď šla vidět přes košily, modré oči mě přímo hypnotizovali a krásný úsměv když se naše pohledy setkali. Stydlivě Sklopím pohled dolů. „Kolik ti je? " zeptá se brunet. Koutkem ona se podívám na Sama, který přikývne na souhlas, takže můžu konečně promluvit. „Bylo mi sedmnáct" vykoktám ze sebe. „vychovaná" výdechne modroočko. Jemu patří ten nádherný lehce chraplaví hlas i když zašeptal z jeho hlasu šel respekt.
„Je to hodná holka" pohladí mě po hlavě Sam. „Už mi řekneš co se stalo? Ani po pátém panáku nejsi v pohodě. Co tě trápí Same? " objeví se tady Jeremy, který nese těm třem nápoje.
„Lukas, Adam a James" každému rozdá sklenku. Děkuji Jeremy aspoň vím jak se každý jmenuje. Brunet je Lukas, Blonďák je Adam a bůh je James. „To by mě taky zajímalo?? " pronese James, ale pořád ze mě nespouští oči, podá si stoličku od jednoho stolu a usedne přímo naproti mě..„Rádi by jsme si také poseděli ale máme ještě práci s Adamem" řekne Lukas. „Zase někdy, Měj se Liliht " Lukas a Adam opustí bar. Zůstáváme tu jen my čtyři, Já, Bráška, Jeremy a on. Jeho havraní vlasy byli rozcucháné, možná proto vypadá tak sexy. Naše pohledy se zase střetnou ale tentokrát ani jeden neuhneme pohledem. Jeho tmavé oči se vlévají do těch mých, mé srdce bije tak rychle že za chvíli asi dá výpověd.....
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomantizmROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"