Yoongi - 4/5

96 9 0
                                    

Év: 22
Április 7
3.rész

Ahogy közeledtem az épülethez, egy arcot láttam meg a sötétségben. Egy ideig néztem az arcot míg meg nem hallottam a borzalmas hangot ahogy valaki lecsapja az öklét a zongora billentyűire.

Kétségem sem volt afelől, hogy ez ugyan az a zongora-e mint az előbb.
Visszanéztem, próbáltam megtalálni a zongorát, a lélegzetem felgyorsult, a vérem pedig meghűlt az ijedtségtől amit a hirtelen hang okozott.

Ez az egész helyzet olyan volt mint egy gyerek rémálma. Akaratlanul is, a lábaim elindultam afelé a hely felé ahol sejtettem, hogy a zongora van.

Úgy éreztem mintha ez a pillanat már többször megismétlődött volna ezelőtt én pedig most elfelejtettem a legfontosabb dolgot belőle.

Láttam egy törött ablakot és biztos voltam benne, hogy valaki ül a zongora előtt, a hangszerüzletben.
Sírni kezdtem mikor felismertem ezt a különleges forgatókönyvet. Évek óta nem láttam ezt a személyt. Szorosan összeszorítottam a kezeimet és még jobban sírtam.

Nem akarok belekavarodni ennek az embernek az életébe... még egyszer nem. Nem akarok a magányosságukban lenni többé és segíteni rajtuk.

Nem tudok fontos lenni senki számára.
Nem tudok kitartani valaki mellett a végsőkig.
Nem tudom megvédeni őket.
Nem akarom bántani őket.
És magamat sem akarom bántani...

Lassan távolodni akartam, de ehelyett a lábam közelebb vitt a fiúhoz.

- Hyung...

- Rosszul játszottad ezt a hangot... - Mutattam a fiatal fiú hibájára.

Ránéztem Jungkookra és rájöttem, hogy ez volt az első alkalom, hogy találkozunk, mióta megvertem a középiskolában.

BTS - Love yourself - HER - Note Magyar FordításМесто, где живут истории. Откройте их для себя