8 BÖLÜM

16 0 0
                                    

MEDYA : ENES KAYA


Acının bağladığı sevgi kuvvetlidir.

***************************************************************************************

Dolunay bir hışımla demirin önüne geçti. onu omuzlarından iterek bağırmaya başladı.

"Al koruduğun kızın afraya yaptıklarına bak sen ne kadar asyayı korusanda şunu iyi bil demir asyayı gördüğüm yerde dövicem ve senin bana yapacakların umrumda değil yeter bu kız okula geleli ne kadar olduki kızın yaşadıklarına bak . ailesi kaybetti istanbula yeni hayat yaşamaya geldi. Karşısına sen çıktın senle uğraşmaya başladı sen bittin eray başladı eray bitmeden asya başladı. Rahat bırakın artık şu kızı düşün yakasından. şimdi siktir git asyacığını koru çünkü emin ol ki onu gördüğüm zaman hiç iyi şeyler olmayacak."

Barut demirle dolunayın arasına girip dolunayı demirden uzaklaştırdı . Demir fotoğrafı gördüğünden beri bakışları hep benim üzerimdeydi. gözümden düşen bi kaç yaşı sildikten sonra omuzlarımı dikleştirdim . Ben afra kayasam ona bunun bedeli ödetirdim ben eski afra değildim. kimsenin korumasına ihtiyacım yoktu . Kim bana kötülük yaparsa ondan intikam almaya yemin ettiğim zaman o pislikten kurtulduğum zamandı şimdi yemini yerine getirme vaktiydi.

Hızla basketbol sahasından çıkıp en üst kattaki boş sınıflara doğru gitmeye başladım . Arkamdan gelen ayak sesleri ile göz ucu ile arkama bakınca bizimkilerin geldiğini gördüm. Hepsi beni takip edip ne yapacağımı merak ediyordu. En sonunda en üst kata gelince  burda sadece 4 sınıf oldugunu fark ettim. tüm kapıları tek tek açıp içeri baktım ilk ikisinde yoklarda 3. kapının önüne geldiğimde içerden seslerin geldiği duydum onların burda olduğuna emin olunca hızla kapıyı açıp içeri daldım.

İçerdekilerin bakışları bana döndü . onlar bana anlamsız bakışlar atarken ben gözüm asyayı arıyordu . Sonunda onunla göz göze gelince bana pis pis sırıtarak baktığını fark ettim bu öfkemi iki kata katlayınca hiç beklemeden üzerine atladım. kızlarda azra ve damla ile ilgelenirken ben hem asyanın kafasını sıraya geçiriyordum hemde söyleniyordum.

"küçük s*rtük he "

"o resmi yalan yanlış bir şekilde paylaşırsın öyle "

"şimdi seni elimden kim alacak lan söylesene "

dememe kalmadan biri kolumdan tutup beni kendine çekerken asyayıda elimden çekti.Bunu yapanın kim olduğunu görünce kendimi hemen ondan uzaklaştırdım. eray asyayı benim elimden almıştı . Eraya bi anda yumruk atılmasıyla çığlık atmam bir oldu.

"dokunma lan ona"

demir eraya üst üstte gene yumruklarını geçirince bu sefer bora ve barut araya girip ayırdı onları. Bende bunu fırsat bilip asyanın üzerine yürüyordum ki birinin bana seslenmesiyle o tarafa döndüm. Ama keşke dönmeseydim kapıda dedem ve demirin dedesi sinirle bize bakıyordu. Damlayı dolunaydan kurtarıp kenara çekildik. 

"afraaaa"

"neler oluyor burda"

"dedeciğim hoşgeldiniz ne işiniz var burda . "

"hiç hoşbulmadım afra bu ne hal "

süleyman dede(demirin dedesi)bir adım öne çıkarak konuşmaya başladı.

"gene ne kavgası demir. erayla yaptığınız kavgalar artık sınırları aştı . sizin kendinize çeki düzen vereceğiniz yok ikinizde ağır ceza alacaksınız."

ikiside pek umursamışa benzemiyorlardı. Ama demirin benim yüzümden ceza almasını istemediğim için araya girdim

"bizimkilerin suçu yok . kavgayı ben başlattım...."

GEÇMİŞ VE GELECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin