Selam:) Pera'nın tek başına sahneye çıktığı kısmı medyaya bıraktığım şarkı eşliğinde okumanızı öneririm iyi okumalar💙
2 Ay Sonra:
O gün gelip çatmıştı.
Aylardır yaptığımız provaların çalışmaların yorulduğumuz uykusuz kaldığımız her günün emeğimizin karşılığını alacağımızı umduğumuz balo günü gelip çatmıştı.
Şu an evde hazırlanmakla meşguldüm. Buse bana eşlik etmişti, beyaz sade mini bir gelinliği andıran elbisemle boğuşuyorduk. O çoktan hazırlanmıştı. Kırmızı bir elbisesi vardı makyajını çoktan yapmıştı. Çokta güzel olmuştu. Bense elbisemi annemle seçmiştim. Son bir kaç haftadır bana yakın olmaya çalışıyordu bunu görebiliyordum. Her ne olursa olsun o annemdi hiç bir şey bunu değiştiremezdi. Bu yüzden onun bana yakınlaşma çabasına ters davranmayıp aksine bende ona yakın olmaya çalışıyordum ve bu çok garip hissettiriyordu. Bu elbiseyi seçerken bana çok yakışacağını söyleyip durmuştu kendimi bu elbisenin içinde hayal edince işin aslı bende çok beğenmiştim. Harika bir elbiseydi beyaz sade ama bir o kadar da şıktı.''Şuraya doğru biraz daha çeksen olacak aslında.'' dediğimde Buse başını tamam dercesine salladı ve elbiseyi biraz daha yukarı çekti. Bugün okula kimse gitmemişti herkes akşamki görkemli okul balosuna hazırlanma derdindeydi. Cenk'le en son konuştuğumuzda o bile balo için hazırlanma telaşına düşmüştü. Son senemizin balosu için herkes çok heyecanlıydı kısaca.
Telefonumun tanıdık melodisi kulağıma doluşunca Buseden izin isteyerek telefonumu masamın üzerinden aldım. Doruk'un aramasını görünce gülümsememe engel olamadım. O sırada Buseyle göz göze geldiğimizde sırıttığını gördüm. Rahat konuşabilmem için dışarı çıktığında bende heyecanla telefonu açtım.
''Alo!'' heyecanla konuşutuğumda güldüğünü duydum.
''Hazır mısın?'' dediğinde sesindeki keyif çok hoşuma gitmişti.
''Sayılır. Sen?''
''Siyah bir gömlek siyah bir pantolon ve siyah bir ceket ben çoktan hazırım sende acele etsen iyi edersin son 2 saat.'' dedi gülerek bende gülümsedim.
''Nasıl göründüğünü çok merak ediyorum.'' diye itiraf ettiğimde saçmalayıp saçmalamadığımı düşünüyordum.
''Bende öyle.'' dediğinde sırıttım.
''Evden çıkarken seni arayacağım.'' dedim. Baloya grupla beraber gidecektik.
''Tamam. Seni bekliyorum görüşürüz.''
''Görüşürüz.''
Bu son 2 ay içinde Doruk'la aramızdaki iletişim o kadar çok büyümüştü ki birbirimizin her sırrını bilir hale gelmiştik. Artık birbirimize sonsuz güveniyorduk ve bunu çok iyi biliyorduk. Hala aramızda bir şey olduğunu söyleyemesem de o bana hala çok iyi geliyordu. Dertlerime derman oluyordu sanki ona bakınca bile her şeyin yolunda olduğunu düşünüyordum bir şey söylemesine gerek bile kalmadan. Ona hala açılamamıştım ondan da bir adım gelmemişti ama birbirimizden hoşlandığımızı ikimiz de pek ala biliyorduk. Aramızda ki herşeyin kusursuz olmasını istiyorsam biraz daha beklemem gerekiyordu belki de.
Buse içeri girdiğinde:
''Bitti mi?''
''Bitti.'' dedim ve gülüştük.
-
Aynada ki son görüntüme bakarken uzun zaman sonra ilk defa bu kadar güzel göründüğümü hissediyordum. Beyaz elbisemin üstüne siyah deri ceketimi geçirdiğimde düzleştirdiğim saçlarımı geriye attım. Kırmızı bir ruj ve sade bir göz makyajı yapmıştım. Hem sade hem şık olmuştum. Tam da istediğim gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Şarkı
Ficção AdolescenteGerçek aşkın müzik ile harmanlandığı nefis bir aşk hikayesi. Doruk & Pera'nın ilham verici aşkını anlattığım hikayeme hoş geldiniz. Keyifli okumalar :)