Oğuz iki elini birbirine sürtüp yerine otururken ''O zaman herkes okey ise ben başlıyorum.'' dedi. Getirdiği tepsiden kendisine bir shot bardağı alırken herkes aval aval Oğuz'a bakıyordu.
''Ee hadi!'' diye kızınca Oğuz, uzanıp ikinci shot bardağını alan kişi ben olmuştum. Yankı kaşlarıı kaldırıp bana baktığında omuzumu silkmekle yetindim o da bu hareketime karşılık uzanıp kendisine bir shot bardağı aldı.
"Oyunu bilmeyenler için anlatıyorum; bir cümle söylüyorsunuz ve eğer bu cümlede geçen eylemi yaptıysanız shot atıyorsunuz, yapmadıysanız bi bok içmiyorsunuz. Örneğin; Çişimi yaparken bunu izlerim.. Bunu yaptıysanız shot, yapmadıysanız-" Oğuz'un söylediğim şeye herkes iğrenç ses nidaları çıkartarak önlerine bardağını aldığında Oğuz ''O zaman kolay bir şey ile başlayalım...'' dedi ve herkese bir göz atıp konuşmaya devam etti.''Daha önce hiç ilk randevumda öpüşmedim.'' dedikten hemen sonra shot bardağını kafasına dikti. Başka kimlerin bardaklarını kafasına diktiğini görmek için masaya bir göz attığımda hepsi de teker teker shot bardaklarını dikmişti. Masada bardağını tek içmeyen kişi ben olurken Yankı yan dönüp tek kaşını kaldırarak bana baktı.
Bende sessiz , sadece onun duyabileceği bir biçimde ''Sadece kendine güveni olmayanlar ilk randevularında öpüşürler.'' deyip göz kırptığımda dudağının bir kenarı havaya kalktı.
Oğuz bardaklarımızı teker teker doldurunca Leyla hemen söze atlayıp yüzünü Pelin'e döndü. ''Sıra bende...Daha önce hiç tuvalette birine yakalanmadım.''
Pelin pis bir şekilde gülümsedi ve shot bardağını kafasına dikti. Sonra Can, adını hatırlamadığım -Leyla'nın kuzeni- ve Leyla boşalan bardaklarının dolmasını beklediler.
Asıl beni şaşırtan şey ise Ece'nin son dakka bardağına uzanıp fondip yapması oldu. Pelin ile gözlerimiz kesişip fal taşı gibi açılırken Ece'nin hangi ara tuvalette birisiyle öpüşürken yakalanıp da bunu bize söylememesi üzerine ona döndük ve ikimiz de Ece'ye sorgulayıcı bakışlar attık. O ise omuz silkti.
Leyla'nın kuzeni klüpteki müziğin sesini bastırmak için normalden daha çok bağırırken yüzünü bana döndü ve eline shot bardağını alıp konuştu.
''Daha önce hiiçç birisiyle sevişmedim.'' dedikten sonra bardağı dikti ve tek kaşını kaldırıp bana baktı. Bu bir meydan okuma mıydı? Bakire olup olmadığımı mı sorguluyordu bu salak? O zaman ona istediği cevabı pis bir gülümseme ile verecektim.
Dudağımın bir kenarı yukarı kıvrılıp kendinden emin bir şekilde shot bardağıma uzandım ve kafama diktim. Masadaki herkesten bir ooo nidası yükselirken göz ucuyla Yankı'ya baktım, şaşırmış görünmüyordu. Kulağımın hemen dibinde sıcak bir nefes hissedince irkilmemek adına savaş veriyordum adeta.
''O kişiyi merak ettim.'' dedi Yankı sessizce. Ona döndüm.
''Neden?''
''Neden mi? Çünkü...'' tekrar kulağıma yaklaştı ve adeta nefesi kor gibi tenimi yakıp geçiyordu.
''O kişi olmak isterdim.''
Geri çekilip ona tek kaşımı kaldırıp baktım. ''İlk tanışmaya göre fazla cesursun.'' dedim.
O da piç smile yaptı. ''Cesare benim işim. '' Sonradan kendince sessiz 'güzelim' kelimesini ekleyince dudaklarımdaki gülümsemeyi bastırmak için yanak içimi ısırmak zorunda kalmıştım.
Oğuz doldurduğu bardağı önüme uzatıp ''Sıra sende.'' dedi.
''Aklıma bir şey gelmiyor. Sen devam et.'' dedim Yankı'ya doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nude •Numara Komşum•
Teen FictionBabacık: Bana Nude atsana kedicik ;) Kedicik: *fotoğraf* Babacık: Siktir. Babacık: Şuan nasıl tahrik olduğumu bilemezsin. Babacık: Yarın seni öpeceğim, kedicik ;) -*- ''Gençler! Tüm gece böyle kös kös oturacak mıyız mı ya?'' "Başka ne yapacağız ya...