3. fejezet: Haza értem

8 2 0
                                    


Tara Ghostlin

Mikor már a ház közelében voltunk láttam anyuékat. Láttam rajtuk, miközben felém rohantak, hogy az este nem aludtak sokat. Te jó isten, hogy én ezért mit fogok kapni..

- Tara! Kicsim! Hol voltál? Apád és én nagyon aggódtunk miattad? Miért nem jöttél haza?- szegény anyu és apu. Nagyon aggódtak miattam.

- Sajnálom anyu! Tegnap este mint kiderült elájultam haza fele jövet, és csak ma reggel ébredtem fel. És ööö..- Huh basszus de gáz! Még be se mutatkoztunk egymásnak a sráccal..

- Alex Boojum vagyok.- mondta kedvesen ezek szerint Alex, aki épp a kezét nyújtotta anyukámnak, majd apukámnak.

-Szia Alex! Én Elizabeth Shade vagyok. Tara édesanyja. És ő itt a férjem Jacob Ghostlin!

- Üdvözöllek Alex!- mondta ezt kedvesen apu.- Köszönjük, hogy haza hoztad, és vigyáztál a lányunkra! Hogyan köszönhetnénk ezt meg neked?

- Ó semmiség. Én köszönöm, hogy megismerhettem a csodaszép lányukat!- na jó! Azt hiszem elpirultam. – Bár ha lehetséges lenne, szívesen találkoznék még a lányukkal, ha Önök megengedik, és ő is szeretné.- OMG! Ez egy randira hívás? Ha ez az akar lenni, akkor nem mondok nemet. És miért? Mert úgy néz ki, min álmaim szerelme! Magas, erős, de nem olyan szálkásan kigyúrt, gyönyörű mogyoróbarna szemei vannak, kedves, vicces, és nem utolsó sorban megmentette az életemet, pedig ott is hagyhatott volna engem az erdőben. Ráadásul milyen aranyos volt, hogy haza kísért, és a szüleimmel is milyen udvarias.

- Ez-ez egy randira hívás?

- Hát lehet annak is nevezni, de mit szólnál ha csak egy baráti talinak neveznénk?

-Ööööö.. Rendben- azt se tudom, hogy mit mondjak zavaromban.

- Mit szólnál a pénteki naphoz?

- Most péntek? Mármint június 21.-e?

- Öö igen. Talán nem jó az a nap? Lehet máskor is.

- Tara! Kicsim!

-Igen anyu?

- Mi most bemegyünk. Ti csak nyugodtam beszélgessetek tovább. Szia Alex! Örülünk, hogy megismerhettünk téged.

- Én is örvendek Mr. és Mrs. Ghostlin! Nagyon rendes szüleid vannak neked Tara. Na de... Ömmmm. Péntek?

- Háát az az igazság, hogy az nap lesz a szülinapom..Úgy tudom, hogy lesz egy bulim. Mit szólnál ha eljönnél? Volna kedved?

- Igen persze. Köszönöm a meghívást! Most viszont nekem mennem kell. Ne haragudj, de dolgoznom kell.

- Rendben. Ömm.. Hol tudlak elérni? Csak hogy megtudjam mondani a buli részleteit..

- Fenn vagyok Facebookon. Ott megtalálsz. Most viszont rohannom kell haza, mert kicsit már késésben vagyok. Szia Tara! Örülök csinos lány, hogy megismerhettelek!

- Szia Alex! Akkor pénteken majd találkozunk.

Pár nappal később.. Péntek..

Szél és Vér/ Én és ŐDove le storie prendono vita. Scoprilo ora