Megint itt vagyok ebben az átkozott szobában hátha találok valami ami nyomra vezethet. De minden hiába, már lassan 2 hónapja, hogy elmentek. Azóta szinte minden délutánomat itt töltök annak a mocskos ,, Kuran úrfinak" a szobájában. El fogom hányni magam a név hallatán ami a fejemben szól, Yuuki édes hangján. Annyira szerettem egykor, még az életemet is képes lettem volna feláldozni érte. De már ő is egy közülük. Egy mocskos tisztavérű. Ezért is vagyok itt, ezért akarom megtalálni a búvóhelyüket. Meg ígértem Yuukinak amikor először és utoljára ivott belőlem, hogy megkeresem és megölöm őt. Már éppen kezdtem volna feladni a céltudatos keresést és indultam volna el találomra keresni őket amikor egy idegen megjelent az ajtóban. Magas barha hajú és természetellenesen kék szemű idegen.
-Bár szórakoztató néznem ahogy szerencsétlenkedsz, de így nem fogsz egyről a kettőre jutni.- amint felé fordultam egyből rá szegeztem a Bloody Rose-t.
- Az éjjeliseknek ilyenkor nem órán kéne lenniük vámpír? Egy okot mondj, hogy ne öljelek le.
- Ugyanmár Kiryu. Mondok én neked 3 at is. Tudom hogyan találhatod meg a Kuran menedéket. Csak én segíthetek eljutni odáig, és nemutolsó sorban hogy terveztél át jutni a védelmi rendszeren és 7 nemesen egymagad?
-Mégis miért kéne megbíznom akár egy szavadban is mocskos vérszívó?
-Hahahaha. Ne bennem vagy a szavamban bízz.
- Hát miben kéne?- erre végig nyalta a tőrét ami eddig dobásra készen rám volt szegezve.
- Bízz a Kuranok iránti gyűlöletemben és a vérszomjamban. Engedd szabadon az érzékeidet és te is érezni fogod vadász.-természetesen az érzékeim azóta mindig ki vannak élesítve , hogy Hio Shizuka kiirtottam a családomat én pedig magatehetetlenül néztem végig. És mikor ittam a Kuranok vérének legtisztábbjából majd felemésztettem saját ikertestvéremet még élesebbek, pontosabbak lettek, így tökéletesen érzem minden gyűlöletét és vérszomját. Leengedtem a fegyveremet az ujjamat még mindig a ravaszon tartva biztosítás képpen. Soha nem bíznék egy vámpírban teljesen.
- Akkor mondd, hogy juthatok el hozzájuk és én kiírtom őket egytől egyig.- beteges mosollyal a száján hátat fordított nekem, elindult a kijárat felé majd hátra fordult.
- Induljon hát a buli.
YOU ARE READING
Rád szomjazom
FanfictionEz egy Kaname x Zero fanfiction saját karakterekkel bővítve. Aki nem szereti a meleg karaktereket ne olvassa el