x 1978 Roxfort x
A Tiltott Rengeteg felé két alak tartott. A sötét éjszaka fedte a kilétüket, így csak az látszott, hogy nagyon siettek. Nem is siettek, hanem inkább rohantak,... rohantak valamiért, valami fontos miatt. Amint beértek a rengetegbe még lélekszaggatóbb tompóra kapcsoltak. Meg sem álltak, míg egy tisztáshoz nem értek. Ott az egyik sötét alak a földre rogyott, a másik pedig egyből mellé lépett és leguggolt.
- Jól vagy édesem? - A hang egy érces férfi hang volt. Valahol mélyen, pedig aggodalmat tükrözött a megszólítás.
- Nincs erőm tovább menni Sirius... - szólalt meg egy gyenge női hang. - Itt kell elásnunk Sirius! - jelentette ki határozottan a nő.
- Biztos vagy benne Nancy? Mert nem ez volt az eredeti tervben , te is tudod. - Sirius magához húzta a gyenge lányt, és ölelésbe vonta.
- Tudom, de jelenleg nem tudok tovább menni, és nem találhatják meg ezt a könyvet. Ezt nem vehetik el tőlem. - mondta fájdalmasan a lány . – Atét elvehették tőlem, de ezt nem vehetik el Sirius...kérlek segíts! - könyörgött neki a lány. Sirius erre csak oda hajolt Nancyhez és megcsókolta. A csóknak a lány vetett véget, és gyenge remegő kézével tolta el magától a fiút.
- Miért ilyen fontos ez a könyv Nancy? - kérdezte a fiú, míg a lány derekára fonta a kezét.
- Azért Drága Siriusom, mivel ebben minden benne van a lélek sárkányokkal kapcsolatban. - mondta határozottan a lány, mire a fiú csak felhúzta a szemöldökét. - Hogy, hogy tudják használni közösen az erejüket, vagy éppen a sárkány hogy tudja átadni a gazdájának az erejét. Érted Sirius? - Nézett a fiúra a lány, mire a fiú bólintott. - A családunk tulajdona már a nagymamám óta. Az Ő eredményei által született ez a könyv, minden titok ami a sárkányokkal kapcsolatos ebben van benne. Az ismeretterjesztő könyvek közel nem olyan részletesen foglalkoznak a témával, mint a nagymamám, azaz az Apai nagymamám. Ő írta a könyvet a saját kézével, ő is illusztrálta az egészet. - mondta elgondolkozva a lány, majd maradék erejét összeszedve kezdte el kaparni a Tiltott Rengeteg kemény talaját. A fiú felvette az animágus alakját és ő is elkezdett ásni. Így is nehezen boldogultak, a lány kezén már állt a kosz, a homok. A lány megállt egy percre, mivel a kezébe belenyilallt a fájdalom. Halk fájdalommal teli nyögés hagyta el a száját. A fekete kutya arrébb tolta a lány kezét és még nagyobb erőbedobással kezdett ásni.
- Elég mély már Sirius. - tette a fiú hátára a kezét, aki lihegve változott vissza emberré. Egy nagyobb ládikát vett elő táskájából, majd óvatosan elhelyezte a gödör alján a ládát. Mindketten pihegtek. A lány attól, hogy elvesztette erejét, a fiú pedig csak szimplán a sietség miatt, és félt attól, hogy elveszti szerelmét. Pár percig néma csendben ültek egymás mellett. A lány ajkait egy hangos sóhaj hagyta el.
- Remélem ezt a könyvet egy arra méltó személy találja meg. - a lány reménykedett benne, hogy aki megtalálja megőrzi családja titkát.
- Ne aggódj Édesem, biztos jó kezekbe fog kerülni. - nyugtatta a fiú a lányt, majd Sirius lassan elkezdte visszaásni a gödröt, figyelve arra, hogy ha valaki betéved a rengetegben, ne vegye észre a friss ásás nyomot. Sirius miután befejezte a ládika betemetését fáradt, erőtlen barátnőjére nézett. Tudták, hogy nehéz lesz ez az időszak, hiszen mire a lány teste visszaáll arra, hogy csak saját erejére hagyatkozhat hónapokat, lehet éveket fog igénybe venni. A fiú tudta, hogy ez sok mindent meg fog változtatni, de nem foglalkoztatott vele, mert abban a helyzetben segítenie kellet a lányt. Nancy lassan próbált felállni. Zavart, hogy ennyire rá szorul másokra. Zavarta... Nagyon is zavarta, hogy lábra állnia is nehezen megy segítség nélkül. Egyszerűen megalázónak érezte a helyzetet. Tudta, hogy ez az állapot elmúlik, de másfelől hiányzott neki Até ereje. Hiányzott neki, hogy mindig ott legyen valami. Valami megfoghatatlan, és azt a dolgot, mostmár sosem kaphatja vissza, hiszen Atét elveték tőle. Nem is elvették, hanem inkább elrabolták tőle, majd egy lombikba zárták és azzal, hogy bezárták Até ereje véglegesen elhagyta a lány testét. Até mindig is mohó volt, mindig többet és többet akart, és ezt akkor is bizonyította amikor távozni kényszerült Nancy testéből. Magával vitte a lány erejének nagyrészét, fizikai erőt és varázs erőt is, így a lány hirtelen gyengült le. Sirius sajnálta a lányt ahogyan szenved és próbál lábra állni, de tudta hogy nem tehet semmit...Nancy nem akarná, sőt nem is engedné. Hagyta a lánynak, hogy szenvedjen, egészen addig míg könnyes szemmel nem nézett rá. Sirius tudta, hogy az utolsó idegszála is elpattant a lánynak. Nem bírja elviselni, hogy nem tud semmit sem önállóan megcsinálni. Sirius gyengéden menyasszony pózba emelte a lányt, és elindult vele kifelé a Rengetegből. Lassan haladtak, mivel Sirius folyamatosan a lába elé figyelt, mivel nem akart több kárt tenni barátnőjében. Mikor kiértek a Rengetegből Sirius szeme elé egy feléjük tartó magas, nagy darab alak került, azaz Hagrid.
- Sirius! Mit kerestek kint éjnek évadján? - kérdezte vidáman az óriás.
- Szívességek Hagrid. - válaszolta komoran Sirius majd a kastély felé vette az irányt barátnőjével a karjaiban..
ESTÁS LEYENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...